abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210387883
Ik vond het achteraf ook balen voor Erik dat hij door iedereen genaaid werd.
Maar hij begon ook best fanatiek en drammerig te doen.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:17:26 #202
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_210387915
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 21:20 schreef Was-beer het volgende:
Net de uitzending gezien. Toch wel sneu voor Erik hoor, vertrouwde bijna blind op Mirthe en dan zo genaaid worden. Maar goed, dat is het spel
Erik trok naar Isaac toe. Daar raakte Mirthe door van de leg.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:30:45 #203
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_210388166
Nog redelijk veel users met afkickverschijnselen hier zie ik :D
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:34:26 #204
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_210388235
Aardige uitzending inderdaad vanavond, maar stemmen Mirthe en Wendy (nog) niet in beeld .... O-)
.
pi_210388797
Hè, heerlijk dat jullie er nog zijn! Maakt de overgang naar het zwarte gat wat dragelijker. Ik kwam naar EJVJL na het zwarte gat van BB 2023. Toen zei Dotteke ons, verloren BB schaapjes, om mee te gaan. Dat vond ik nogal wat, zoveel mensen, werd er helemaal gek van. Maar goed, we gingen bingen tot we gelijk waren met Fok forum en de streams. De rest is geschiedenis. Nu ja, bij wijze van spreken dan. Nu meen ik die types in de loods zo goed te kennen dat ik echt geïnteresseerd ben in hoe het verder met ze zal gaan. En het heeft een ongekend hoog percentage aan stelletjes opgeleverd!! Daar kan zeg een B&B vol liefde niet tegenop!
pi_210388877
ja t
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 22:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Nog redelijk veel users met afkickverschijnselen hier zie ik :D
Ja toch wel :)
pi_210389292
.

[ Bericht 50% gewijzigd door Majoraan op 23-08-2023 01:54:16 ]
  Moderator woensdag 23 augustus 2023 @ 06:35:57 #208
388664 crew  Dotteke
pi_210389539
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 22:15 schreef woxxel het volgende:
Ik vond het achteraf ook balen voor Erik dat hij door iedereen genaaid werd.
Maar hij begon ook best fanatiek en drammerig te doen.
Hij wilde zelf ook Bern en Sasha naaien dus kreeg het terug op zijn bordje :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_210391025
Tja en dan zit ik op de bank met m’n bakkie koffie… zonder op mijn telefoon de live streams en fok. Ik mis het!!!
Wel vond ik dit interview met Jappie. …
Weet niet of dat al te zien is geweest. En ik hoop dat de link werkt. Nl de eerste keer dat ik probeer zo iets te delen.

pi_210391144
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 09:45 schreef Tascha071 het volgende:
Tja en dan zit ik op de bank met m’n bakkie koffie… zonder op mijn telefoon de live streams en fok. Ik mis het!!!
Weet niet of dat al te zien is geweest. En ik hoop dat de link werkt. Nl de eerste keer dat ik probeer zo iets te delen.

leuk interview.

maar ook deze eliminatie blijft natuurlijk bizar. Hij had de vlag gewoon goed, het land goed en had alle letters van het land goed.

alleen sprak hij de ou niet uit als oe.
  Moderator woensdag 23 augustus 2023 @ 09:56:32 #211
184769 crew  Deisyy
pi_210391193
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 09:53 schreef Verida het volgende:

[..]
leuk interview.

maar ook deze eliminatie blijft natuurlijk bizar. Hij had de vlag gewoon goed, het land goed en had alle letters van het land goed.

alleen sprak hij de ou niet uit als oe.
Leuk filmpje, mooi om te zien dat hij helemaal niet rancuneus of boos is, terwijl de eliminatie redelijk oneerlijk was.

Beetje stom dat ze in het filmpje van de eliminatie wat je hier ziet Zoe laten zien, die was al naar huis _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_210391215
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 09:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Leuk filmpje, mooi om te zien dat hij helemaal niet rancuneus of boos is, terwijl de eliminatie redelijk oneerlijk was.

Beetje stom dat ze in het filmpje van de eliminatie wat je hier ziet Zoe laten zien, die was al naar huis _O-
zat ik ook te denken, hij is niet rancuneus en trapt helemaal niet na :) En ook bij hem zo'n ontspanning in zijn gezicht, hij lijkt gewoon jaren jonger en kilo's zwaarder dan toen hij in de loods zat.
pi_210391319
Babette onderweg naar haar broer in Frankrijk. Dat kan, want niemand mag bij de finale zijn. Stond in de tv gids
pi_210391333
En voor de mensen zonder insta. En voor mij een test of ik dit dan ook kan delen.
Link Marciano insta

https://instagram.com/sto(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
pi_210391400
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 09:45 schreef Tascha071 het volgende:

Nou succes Wanda, alles draait om zijn motor dus benieuwd wat de vernielde relatie door jullie beiden jullie gaat brengen.
pi_210391411
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 20:33 schreef engine het volgende:
Ik vond de opdrachten in de laatste maand vaak leuk maar dit soort gepruts zou daar niet bij moeten horen. Amateuristisch. Zelfde als met die opdracht van Jasper.
Een OE uitspreken als een A is toch heel wat anders. Hij heeft het gewoon te slordig gedaan en accepteert het omdat hij weet dat hij fout zat.
pi_210391425
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 10:25 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Nou succes Wanda, alles draait om zijn motor dus benieuwd wat de vernielde relatie door jullie beiden jullie gaat brengen.
hij beseft nu dat er nog een leven is na zijn motorsport heeft hij zelf gezegd
pi_210391448
Het einde van het kegelspel tussen Isaac en Erik was toch nog niet te zien in de tv uitzending? Wie weet zien we dus nog die zgn misgooi van Erik. Die boze en best wel agressieve blik van Isaac naar Mirthe toe is allesbehalve sportief aangezien hij vanaf het begin heeft gezorgd dat anderen op de stip kwamen en niet zijn bro en hij. Hij is boos dat het nu eindelijk zover is en hij er zèlf op komt en owee dat mag natuurlijk niet want hij is the big boss. Wat mij betreft gun ik hem niet de hoofdprijs. Hij doet alsof hij de énige is die daar recht op heeft dus laat Sasha a.u.b. winnen!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O*
pi_210391457
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 10:31 schreef cinsan het volgende:

[..]
hij beseft nu dat er nog een leven is na zijn motorsport heeft hij zelf gezegd
En dat houdt in? :?
pi_210391497
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 10:25 schreef Chea49 het volgende:

[..]
wat hebben ze je gedaan?

Ik gun het ze van harte dat het wat wordt, lijkt me een leuk stel bij elkaar.

en logisch toch dat alles om zijn motor draait? Het is zijn werk.
pi_210391514
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 10:34 schreef Chea49 het volgende:

[..]
En dat houdt in? :?
Wanda O+
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_210391532
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 10:37 schreef Verida het volgende:

[..]
wat hebben ze je gedaan?

Ik gun het ze van harte dat het wat wordt, lijkt me een leuk stel bij elkaar.

en logisch toch dat alles om zijn motor draait? Het is zijn werk.
Ze hebben mij niks gedaan, maar Wanda had een vriend en dan vind ik het niet meer dan logisch dat je afstand houdt van zo iemand. Wanda had dat natuurlijk ook moeten doen maar ervaring leert dat als je de ene voor de andere inruilt het geen lang leven beschoren is. Heeft helemaal niets met gunnen of misgunnen te maken. En ja, de motorsport is zijn werk en dat houdt in dat hij veel van huis zal zijn om te trainen dus nu maar afwachten of een relatie dit gaat overleven. Hij wil voor de wereldtitel gaan dus dat wordt keihard werken zonder afleiding. Dit is mijn mening en dat mag dus neem het niet zo persoonlijk. We gaan het zien.
pi_210391546
[
[..]
Ze hebben mij niks gedaan, maar Wanda had een vriend en dan vind ik het niet meer dan logisch dat je afstand houdt van zo iemand. Wanda had dat natuurlijk ook moeten doen maar ervaring leert dat als je de ene voor de andere inruilt het geen lang leven beschoren is. Heeft helemaal niets met gunnen of misgunnen te maken. En ja, de motorsport is zijn werk en dat houdt in dat hij veel van huis zal zijn om te trainen dus nu maar afwachten of een relatie dit gaat overleven. Hij wil voor de wereldtitel gaan dus dat wordt keihard werken zonder afleiding. We gaan het zien.
[/quote]
Ik heb het gevoel dat jij het liefste zou zien dat dit helemaal niet goed gaat lopen :D
pi_210391566
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 10:43 schreef Verida het volgende:

[
[..]
Ze hebben mij niks gedaan, maar Wanda had een vriend en dan vind ik het niet meer dan logisch dat je afstand houdt van zo iemand. Wanda had dat natuurlijk ook moeten doen maar ervaring leert dat als je de ene voor de andere inruilt het geen lang leven beschoren is. Heeft helemaal niets met gunnen of misgunnen te maken. En ja, de motorsport is zijn werk en dat houdt in dat hij veel van huis zal zijn om te trainen dus nu maar afwachten of een relatie dit gaat overleven. Hij wil voor de wereldtitel gaan dus dat wordt keihard werken zonder afleiding. We gaan het zien.
Ik heb het gevoel dat jij het liefste zou zien dat dit helemaal niet goed gaat lopen :D
[/quote]
Praat geen onzin, waar haal je deze wijsheid nu weer vandaan? Ik zeg alleen dat de start niet echt eerlijk was en dat hij het heel druk gaat krijgen met zijn grote liefde, de motorsport.
pi_210391607
Mensen, voor alle duidelijkheid ik gun Wanda en Jasper héél veel geluk. *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')