Je ziet op tv meer dan op ds streamsquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:03 schreef engine het volgende:
Wendy en Sasha hebben zelfs een teken bedacht
Ik heb dit allemaal gemist vorige week. Vind het toch nog wel leuk om te zien
Vorige week sowieso bijna geen streams kunnen kijken. De uitslag weet ik natuurlijk maar verder heel weinig van gezien.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet op tv meer dan op ds streams
zag je de handen vanWendy trillen, jee zegquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Vorige week sowieso bijna geen streams kunnen kijken. De uitslag weet ik natuurlijk maar verder heel weinig van gezien.
Ja die kan er echt heel slecht tegen, dat soort momenten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zag je de handen vanWendy trillen, jee zeg
En dan die `Isaac met zijn schatje schatje schatjequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die kan er echt heel slecht tegen, dat soort momenten.
Ja echt een kwal van een ventquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan die `Isaac met zijn schatje schatje schatje
Dezelfde dingen komen ook heel naders over met muziekquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet op tv meer dan op ds streams
Hoe vies, vals en gemeen kijk die vent zeg, dat valt op zo groot beeld beter op dan op de ipadquote:
Ja heb ik ook gezien. Niet mijn type mens.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe vies, vals en gemeen kijk die vent zeg, dat valt op zo groot beeld beter op dan op de ipad
Hij wilde nu naaien, nu is hij zelf genaaidquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:22 schreef Deatheyee het volgende:
Flauwe opmerking van Sasha ook wel naar Erik toe... Ik snap dat het spel hard gespeeld wordt, maar zo'n opmerking verwacht ik niet van haar.
Kon maar één plan winnenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wilde nu naaien, nu is hij zelf genaaidprachtige opmerking van haar
Ze hadden Bern of Sasha tegenover Isaac moeten zetten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:21 schreef Dotteke het volgende:
Wendy heeft het moeilijk dat ze zo gestemd heeft lijkt mij
Ja duurde best lang. een vanErik werd afgekeurd, en 20 minuten later toch goedgekeurd \Erik had wel heel veel worpen O-e-nieuws naar de afgekeurde kegel gedaan dus eigenlijk is Isaac heel erg gematstquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:24 schreef engine het volgende:
Ik heb toen de opdracht begon veel gelezen dat dit heel lang zou gaan duren maar het ziet er eigenlijk niet zo heel moeilijk uit.
Dat is niet eerlijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja duurde best lang. een vanErik werd afgekeurd, en 20 minuten later toch goedgekeurd \Erik had wel heel veel worpen O-e-nieuws naar de afgekeurde kegel gedaan dus eigenlijk is Isaac heel erg gematst
Wauw, ik heb de livestreams niet gezien (helaas wel alle spoilers gehoord, dus ik doe mee in dit topic), maar dat zou echt heel oneerlijk zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja duurde best lang. een vanErik werd afgekeurd, en 20 minuten later toch goedgekeurd \Erik had wel heel veel worpen O-e-nieuws naar de afgekeurde kegel gedaan dus eigenlijk is Isaac heel erg gematst
Ja die was op de stream ook wel omgegaan. Alleen lieten ze nu op tv niet zien dat hij eerst afgekeurd wasquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:29 schreef spapaars het volgende:
Ze houden het spannend.
Wel raar dat de kegel die Erik wel had geraakt en later werd weggehaald op tv gewoon werd omgegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |