Dan zou je ook geen jaar weg gaan..quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze tijd met hun gezin zouden doorbrengen als je een jaar weg geweest bent.
Dat is ook iets wat ik heel raar vquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:11 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dan zou je ook geen jaar weg gaan..
tijdschrift lindaquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:05 schreef Tascha071 het volgende:
Op de Facebook pagina van Babette staat dat ze morgen een interview met Linda heeft.
Babette werd ongewild landelijk nieuws, doordat Marciano haar de mond snoerde. Dat zal dan ook ter sprake komen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:05 schreef Tascha071 het volgende:
Op de Facebook pagina van Babette staat dat ze morgen een interview met Linda heeft.
Ja en dat weet jij?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:03 schreef Harry het volgende:
[..]
Babette werd ongewild landelijk nieuws, doordat Marciano haar de mond snoerde. Dat zal dan ook ter sprake komen.
Naar mannekequote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:32 schreef engine het volgende:
Opdracht is geweest en Isaac weer debiel doen. Wat een clown is het ook.
Ik durf bijna niet te kijken vrijdagquote:
Ik ga er van uit dat `Isaac wint, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet te kijken vrijdag
Ik ken ze niet eens allemaal.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:07 schreef engine het volgende:
Toch wel leuk die terugblikken. Mooie momenten toen ze nog met heel veel waren
Ik toch wel heel veel welquote:
Heb weinig meer gekregen in de maand sept, omdat toen het net begon mijn vader een hersenbloeding kreeg en ik veel in Enschede zatquote:
Ah ja dan is dat even belangrijker.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb weinig meer gekregen in de maand sept, omdat toen het net begon mijn vader een hersenbloeding kreeg en ik veel in Enschede zat
Ik de tv uitzending komt hij nog valser overquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:19 schreef engine het volgende:
Isaac wordt in de tv uitzending ook echt gepresenteerd als iemand die in zijn eentje strijd tegen de rest. Je ziet alleen nog maar stoere praat van hem.
"ik ben the lonely warrior"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |