hij kon het altijd al goed vinden met mirthe, dus lijkt me logisch dat hij dan meer met haar optrok toen er steeds minder bewoners kwamenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:50 schreef Chea49 het volgende:
Nu was duidelijk te zien dat Wendy het er zwaar mee heeft te moeten liegen in iemands gezicht, ze zei het zélf. Ze maakt zich véél te druk. Anderen hebben hetzelfde met haar gedaan en dat al maanden achtereen. De een kan dat nu eenmaal beter dan de ander. En wat Erik betreft, die liep steeds maar achter Mirthe aan en rekende erop dat zij hem wel zou steunen. Waarschijnlijk omdat hij haar leuk vindt dus dat was wel ff schrikken toen Mirthe hem niet bleek te steunen. Hij dacht haar al helemaal ingepakt te hebben.
Wanneer je dat vergelijkt met de reactie van Bern, op zijn verlies. Een groot verschil!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:07 schreef Verida het volgende:
[..]
overigens heeft Erik zijn verlies heel sportief opgepakt vond ik.
ook de reactie van Bern vond ik heel begrijpelijkquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:10 schreef Harry het volgende:
[..]
Wanneer je dat vergelijkt met de reactie van Bern, op zijn verlies. Een groot verschil!
Gedrag:quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:13 schreef Verida het volgende:
[..]
ook de reactie van Bern vond ik heel begrijpelijk
Ik had alleen van Erik niet zo'n reactie verwacht .
bern is iemand die niet graag veliest , lijkt of hij dan gefaald heeft , dus snap zijn reacktie welquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Gedrag:
Bern vond, dat hij de winnaar was. Erik wilde graag de winnaar worden.
Erik had het ook altijd over "zijn prijzenpot "quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Gedrag:
Bern vond, dat hij de winnaar was. Erik wilde graag de winnaar worden.
Wauw, daar zijn nu heel wat kilootjes af. Maar waarschijnlijk komen die er snel weer aan omdat zij een echte McDonaldfan is.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:14 schreef Tascha071 het volgende:
En kijk hier Zoë dan.
https://fb.watch/mBxRE_pWyV/
Of ze is gewoon heel blij met hoe ze is afgevallen en gaat eraan werken om het zo te houdenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wauw, daar zijn nu heel wat kilootjes af. Maar waarschijnlijk komen die er snel weer aan omdat zij een echte McDonaldfan is.
Lijkt mij ook balen hoor en inderdaad uit de een zich anders over dit verlies dan de ander. Je hebt het bijna aan kunnen raken en toch grijp je er naast. Verbaasde mij ook nogal dat Erik er erg rustig onder bleef vooral gezien het feit dat het niet helemaal eerlijk voor hem is verlopen. Ik had geprotesteerd over die fout met die ene kegel en ik weet zeker dat iedereen hem gesteund zou hebben. Wat dát betreft voor Erikquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Erik had het ook altijd over "zijn prijzenpot "![]()
De een toont het anders dan de ander. Maar dat je teleurgesteld bent dat je niet gewonnen hebt, lijkt mij volkomen logisch.
En dan helemaal als de groep nog maar zo klein is geworden en dus de hoofdprijs erg dichtbij is.
Interview in de auto, ben de naam kwijt van dat programma, zat ze zich alweer aardig vol te stouwen met nuggets, hamburger en frites.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Of ze is gewoon heel blij met hoe ze is afgevallen en gaat eraan werken om het zo te houden
dat is een programma dat heeft te maken met de macquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Interview in de auto, ben de naam kwijt van dat programma, zat ze zich alweer aardig vol te stouwen met nuggets, hamburger en frites.
Ben ik helemaal met je eens en inderdaad gaan ze altijd naar de Mac maar ik wist niet dat dat sponsoring was! Hopelijk past ze nu wel op want ze zag er steeds beter uit. En thuis is de verleiding natuurlijk véél groter dan in de loods waar ze af en toe weinig hadden.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:53 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is een programma dat heeft te maken met de mac
en na een jaar geen mac, is het toch heerlijk om een keer helemaal los te gaan op eten van de mac,
DIe zgn misgooi hebben ze laten zien hoor alleen hebben ze niet laten zien dat hij afgekeurd was en dat hji 20 min later toch weer werd goed gekeurdquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:33 schreef Chea49 het volgende:
Het einde van het kegelspel tussen Isaac en Erik was toch nog niet te zien in de tv uitzending? Wie weet zien we dus nog die zgn misgooi van Erik. Die boze en best wel agressieve blik van Isaac naar Mirthe toe is allesbehalve sportief aangezien hij vanaf het begin heeft gezorgd dat anderen op de stip kwamen en niet zijn bro en hij. Hij is boos dat het nu eindelijk zover is en hij er zèlf op komt en owee dat mag natuurlijk niet want hij is the big boss. Wat mij betreft gun ik hem niet de hoofdprijs. Hij doet alsof hij de énige is die daar recht op heeft dus laat Sasha a.u.b. winnen!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Wat ziet Babette er vreemd uit op dat filmpjequote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:14 schreef Tascha071 het volgende:
En kijk hier Zoë dan.
Je zou toch denken dat ze tijd met hun gezin zouden doorbrengen als je een jaar weg geweest bent.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:14 schreef Tascha071 het volgende:
En kijk hier Zoë dan.
Dat filmpje is opgenomen voordat het programma begon.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze tijd met hun gezin zouden doorbrengen als je een jaar weg geweest bent.
O ik zag iets anders ik zag Martin met Marciano reageer op de verkeerdequote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat filmpje is opgenomen voordat het programma begon.
Ja, maar Marciano woont niet bij z'n ex en kinderen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik zag iets anders ik zag Martin met Marciano reageer op de verkeerde
Link werkt niet meerquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:17 schreef Tascha071 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CwR_gckoQ3n/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Dat is het nadeel van linkjes posten van stories op Instagram, die stories blijven maar 24 uur staan, daarna zie je ze niet meer.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Link werkt niet meer
Quote: Deze pagina is niet beschikbaar.
De door jou gevolgde link is mogelijk buiten werking of de pagina is verwijderd. Ga terug naar Instagram.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |