Als ze daar blijft zitten vind ik het prima.quote:Op woensdag 6 september 2023 20:22 schreef Szura het volgende:
[..]
@:wimderon smijt een steen naar z’n tv
Als er een NEDERLANDER speelt/wint gaat het topic opeens ook erg hard.quote:Op woensdag 6 september 2023 18:55 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
• Fok is half dood
• Geen Nadal/Federer
• Wedstrijden midden in de nacht.
• Geen @:Federer Fan
• En de belangrijkste geen eeuwige discussies Nadal toch niet de underdog is in een wedstrijd
Alleen dat laatste is al goed voor 2 topics van GwaiLow jaquote:Op woensdag 6 september 2023 18:55 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
• Fok is half dood
• Geen Nadal/Federer
• Wedstrijden midden in de nacht.
• Geen @:Federer Fan
• En de belangrijkste geen eeuwige discussies Nadal toch niet de underdog is in een wedstrijd
Ik mis ook de vraag van @Federer Fan waarom we naar Haase moeten kijken terwijl Djokovic speelt tegen de nummer 627 op de ranglijst.quote:Op woensdag 6 september 2023 21:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als er een NEDERLANDER speelt/wint gaat het topic opeens ook erg hard.
In 2436 hebben we vast en zeker een nieuwe Grand Slam kampioen geleverdquote:Op woensdag 6 september 2023 21:37 schreef wimderon het volgende:
Als er een NEDERLANDER speelt/wint gaat het topic opeens ook erg hard.
Ze hebben toch wel in hogere temperaturen gespeeld in Australie?quote:Op woensdag 6 september 2023 21:46 schreef Pino112 het volgende:
Tam gedoe, komt dat alleen maar door de hitte?
Is er overigens een max tempa qua wanneer ze niet spelen?
Dan is er tenminste wel een beetje aanspraak en voer voor discussie hierquote:Op woensdag 6 september 2023 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen dat laatste is al goed voor 2 topics van GwaiLow ja
Ja vast, ik heb geen idee.quote:Op woensdag 6 september 2023 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze hebben toch wel in hogere temperaturen gespeeld in Australie?
Nu is er ook nog een vrachtwagen overheen geredenquote:Op woensdag 6 september 2023 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rublev ziet eruit alsof ie net meth heeft genomen in een steeg
Die Rublev kan zo goed tennissen, maar is zo inconstant als wat.quote:Op woensdag 6 september 2023 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twee ongelofelijke zaadjes. Het is mensonterend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |