abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 oktober 2023 @ 11:57:56 #51
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_210812476
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 06:43 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Hmmssss dat is erg vreemd zeg, ik meende toch echt de goeie in de lijst te hebben.
Heb tevens iedereen dubbel check gedaan en die zijn wel goed ^O^

Voor je plek maakt het uiteindelijk niks uit, je winst is 3.3 punten. Ik heb de afbeelding veranderd :)
[..]
Ik blijf bij mijn standpunt, einde discussie.
Maand winnaar *O* :+
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_210824579
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:23 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Nope dit is van de baan geveegd als je had opgelet, het is puur wat je zelf gaat invullen en dan is het afwachten wat de maand gaat doen, met geluk zit je goed en met beetje pech zit je fout zo gaat het nou 1maal tijdens wedstrijden.

Ik snap dat sommige het beter vinden als er wat compensatie in komt maar zoals ik al zei: Dan krijg je een oneerlijke verdeling. Als ik dat de komende maanden moet toepassen moet ik dat ook voor de andere maanden doen en dan zul je zien dat je dan een heel andere klassement krijgt. Zo sta je eerste en dan sta je 3de bijvoorbeeld waardoor je dan weer scheve gezichten gaat krijgen dat het helemaal niet klopt ;) tenslotte willen we dit zo eerlijk mogelijk laten verlopen toch?

Idee is verder goed hoor en keur het zeker niet af, maar als dit ineens de tussenstand van de maanden in de war brengt dan ben ik persoonlijk zelf op tegen.
Als je niet tegen het idee an sich bent dan zouden we per 1 januari een gewogen telling kunnen doen. Desnoods naast de huidige telling. Ik wil de berekening wel uitvoeren.
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:51:52 #53
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_210828298
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 18:32 schreef grimselman het volgende:

[..]
Als je niet tegen het idee an sich bent dan zouden we per 1 januari een gewogen telling kunnen doen. Desnoods naast de huidige telling. Ik wil de berekening wel uitvoeren.
Naast de officele telling wil ik dit wel doen, berekening laat ik wel even aan jou over maar met de juiste formule kan ik dit ook automatisch in excel laten uitvoeren. Na een half jaar gaan we kijken hoe het ervoor staat met de totaal stand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')