SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 21 augustus 2023 23:02 schreef King_Merc het volgende:
Zou wel mooi zijn als in het contract staat als ze verklikken dat ze gewonnen hebben , gaat de prijzenpot naar de ander… XD
Waaaaat? Het is nep??? Echt????quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:06 schreef xsaskiax het volgende:
Dit is het grappigste dat ik voorbij heb zien komen, wil hem toch even met jullie delen:
voor wie het niet in de gaten heeft: de button is nep! (maar leuk gevonden vind ik gezien alle speculaties)
[ afbeelding ]
Waar kun je die afleveringen bekijken?quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:58 schreef freaky40 het volgende:
Ben al tijdje bezig de oude afleveringen van Utopia aan het herbekijken. Zit pas in season 2016 dus kan nog even door.
Kijk.nl en zoek Utopiaquote:Op maandag 21 augustus 2023 23:50 schreef joep.t het volgende:
[..]
Waar kun je die afleveringen bekijken?
Dat zou echt fantastisch zijn! Ik hoop echt dat Isaac wint.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:36 schreef juul. het volgende:
Ik lees her en der dat Isaac heeft gewonnen met oa een knikkerbaanopdracht
quote:Op maandag 21 augustus 2023 23:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, de laatste minuut van de live streams .....
Bijna jiskefet zo met dat einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vuilnis zak. Bodysuit wat totaal niet past bij de gebeurtenis noch de persoon. Dat vage testbeeld ineens. En het idee dat de meesten er nog voor betalen ook.
tripple middle finger of zoiets![]()
Morguh..... Sas en Isaak zitten nu in De Witte Bergen, wachten tot Zaterdag.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 05:39 schreef Dotteke het volgende:
Morguh vandaag niet afvragen wa t er in de loods gebeurd
Is dat zeker? Waarom niet gewoon thuis?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 05:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Morguh..... Sas en Isaak zitten nu in De Witte Bergen, wachten tot Zaterdag.
Thuis moeten ze alles blinderen, niemand mag weten of ze thuis zijn of niet voor de finale lijkt mij.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 05:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat zeker? Waarom niet gewoon thuis?
o voor de tv kijkers natuurlijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 06:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Thuis moeten ze alles blinderen, niemand mag weten of ze thuis zijn of niet voor de finale lijkt mij.
Lijkt me lastig om vragen te vermijden van buren, goede kennissen, met een strict contract bij mogelijke verspreking of indirecte hints.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 06:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Thuis moeten ze alles blinderen, niemand mag weten of ze thuis zijn of niet voor de finale lijkt mij.
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 06:29 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen..![]()
D'r is 1 winnaar en die zit lekker thuis net zoals de 2de finalist... volgens mij zijn ze gewoon beide haar huis gegaan na de finale te hebben gespeeld en gaan ze vrijdag kijken naar hun eigen finale..
Lijkt me lastig om vragen te vermijden van buren, goede kennissen, met een strict contract bij mogelijke verspreking of indirecte hints.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 06:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kan best, geen idee, bij eerdere realities gingen de finalisten soms nog een week in een hotel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 06:29 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen..![]()
D'r is 1 winnaar en die zit lekker thuis net zoals de 2de finalist... volgens mij zijn ze gewoon beide haar huis gegaan na de finale te hebben gespeeld en gaan ze vrijdag kijken naar hun eigen finale..
Als iedereen z'n waffeltje houdt is er niks aan de hand, of je nou in een hotel zit of thuis... maar ik speculeer ook maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |