ik ben maar de tv uitzending gaan kijkenquote:
Dat heb ik nog gemistquote:Op maandag 21 augustus 2023 19:36 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Zag je die oempa loempa op de achtergrond kijken
Die heb ik altijd wel gekekenquote:Op maandag 21 augustus 2023 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
ik ben maar de tv uitzending gaan kijken
Dat wel maar ik heb vorige week bijna geen streams gezien dus vind het nog wel even grappig. Wat een kleuters die tweequote:Op maandag 21 augustus 2023 19:38 schreef Chanel5 het volgende:
ja ik ook, kan wat gemist hebben maar ja je weet al hoe het gaat lopen
Die blik van isaak, gewoon beangstigendquote:Op maandag 21 augustus 2023 19:36 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Zag je die oempa loempa op de achtergrond kijken
T blijft een slangquote:Op maandag 21 augustus 2023 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
brrr "ik kom voor jou" jij bent de volgende met een in en in gemene blik Isaac over Sasha.
Deze had ik dus niet gezien.
Zo wel Mirthe als Sasha zijn hier voor naar achteren geweestquote:Op maandag 21 augustus 2023 19:59 schreef pmponer het volgende:
Ik snap niet dat ze niet zeggen "Isaac ik voel een onveilige situatie, kun je je een beetje inhouden"
Ellende is dat hequote:
Als je daar niet tegen kunt dan moet je niet meedoen met zo'n programma. Kom op zeg.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo wel Mirthe als Sasha zijn hier voor naar achteren geweest
er zullen grenzen zijnquote:Op maandag 21 augustus 2023 20:10 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Als je daar niet tegen kunt dan moet je niet meedoen met zo'n programma. Kom op zeg.![]()
Waar komen die trollen ineens vandaan? Doe eens niet en ga eens terug naar X!quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:21 schreef Witborst het volgende:
Je moet eens weten wat er over isaac is gezegd door de winnaar sasha.,
Of was het nu Isaac zo ik heb gehoord via via 😅
Uit Noorwegen Jötunquote:Op maandag 21 augustus 2023 20:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar komen die trollen ineens vandaan? Doe eens niet en ga eens terug naar X!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |