abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 21 augustus 2023 @ 11:52:21 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_210365104
Olga Carmona heeft afgelopen zondag na de WK-finale een verschrikkelijk bericht gekregen. De linksback van Spanje kreeg namelijk te horen dat haar vader twee dagen voor de wedstrijd was overleden. Carmona maakte in de eindstrijd tegen Engeland het enige doelpunt voor de Spanjaarden.

Volgens het Spaanse medium Relevo besloot de familie van Carmona te wachten met het brengen van het dramatische nieuws. De familie wilde namelijk dat de verdediger zich volledig kon richten op de wedstrijd tegen Engeland. De 23-jarige speler van Real Madrid maakte in de 29e minuut de enige treffer van de wedstrijd. Na afloop sloot ze vervolgens nietsvermoedend aan bij alle festiviteiten.

Inmiddels heeft Carmona kort van zich laten horen over het overlijden van haar vader. 'Zonder het te weten had ik mijn ster al voordat de wedstrijd begon. Ik weet dat je me de kracht hebt gegeven om iets unieks te bereiken. Ik weet dat je vanavond naar me hebt gekeken en dat je trots op me bent. Rust zacht, papa', schrijft Carmona op X. Ook de Spaanse voetbalbond kwam met een reactie.

'De RFEF betreurt het ten zeerste om het overlijden van de vader van Olga Carmona te melden. De voetballer hoorde het droevige nieuws na de WK-finale. Ons medeleven gaat uit naar Olga en haar familie in dit moment van diepe pijn. We houden van je, Olga. Je bent deel van de geschiedenis van het Spaanse voetbal', laat de voetbalbond weten in een statement.

https://www.msn.com/nl-nl(...)5f0c347edda078&ei=10

Absurd en schandalig vind ik. :{ :(

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_210365248
Wat een kutvader zeg. Beetje overlijden tijdens het WK :')

Schandalig inderdaad! :(
(beslissing van familie, niet van de Spaanse Bond)

Die Spaanse....boh.... :9~
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Forum Admin maandag 21 augustus 2023 @ 12:05:51 #3
35723 crew  GGMM
pi_210365264
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:04 schreef Het_Bokje het volgende:
Wat een kutvader zeg. Beetje overlijden tijdens het WK :')

Schandalig inderdaad! :(
Sommige mensen denken ook alleen maar aan zichzelf :r
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 maandag 21 augustus 2023 @ 12:10:08 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_210365320
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:05 schreef GGMM het volgende:

[..]
Sommige mensen denken ook alleen maar aan zichzelf :r
Precies. Gerrie Mühren ging niet naar het WK-78 omdat z'n vrouw op het punt van bevallen stond. John van 't Schip werd tussentijds heen en weer gevlogen tijdens het EK-88.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 21 augustus 2023 @ 12:10:16 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_210365323
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 11:52 schreef tong80 het volgende:
Absurd en schandalig vind ik.
Nou ja, aangezien hij al geruime tijd ziek was kan ik me indenken dat ze hier vooraf met haar familie een afspraak over heeft gemaakt. Bijvoorbeeld om het wel te vertellen als het vroeg in het toernooi gebeurde, maar niet als het kort voor een eventuele finale zou gebeuren. Geen idee of dat zo gegaan is natuurlijk, maar dat zou niet heel gek zijn denk ik. Wel triest, uiteraard ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Trouwste user 2022 maandag 21 augustus 2023 @ 12:11:36 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_210365339
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou ja, aangezien hij al geruime tijd ziek was kan ik me indenken dat ze hier vooraf met haar familie een afspraak over heeft gemaakt. Bijvoorbeeld om het wel te vertellen als het vroeg in het toernooi gebeurde, maar niet als het kort voor een eventuele finale zou gebeuren. Geen idee of dat zo gegaan is natuurlijk, maar dat zou niet heel gek zijn denk ik. Wel triest, uiteraard ;(
Heb je gelijk in. We kennen de details niet.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')