Ik heb in het verleden wel eens andere verf van de Action gekocht om een houten tafeltje te verven (deze zie ik niet meer op de website staan). Om een klein hobbyprojectje te doen, is het prima. De dekking is niet geweldig en ik heb de indruk dat die verf sneller lelijk wordt dan wat ik met Wijzonol of Sikkens geverfd heb. Je hele huis zou ik er niet mee verfen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 02:24 schreef BigSign het volgende:
Hallo,
Ik wil mijn muurtjes donkergrijs gaan verven en nu kwam ik deze verf tegen bij action. Nu is mijn vraag, hoe is de kwaliteit van deze verf? Er staat dat het voor wood/metal/pvc is, maar ik kan nergens vinden of dit ook voor muren gebruikt kan worden. Verder zie ik ook geen muurverf in deze kleur op de site van Action staan. Bedankt alvast.
Er staat op waar het wél voor geschikt is, er staat doorgaans niet expliciet op waar het niet voor geschikt is (dat zou ook een lange lijst worden).quote:Op maandag 21 augustus 2023 02:24 schreef BigSign het volgende:
Er staat dat het voor wood/metal/pvc is, maar ik kan nergens vinden of dit ook voor muren gebruikt kan worden.
Als je muur van hout, metaal of PVC is zal het prima werken op een muur.quote:Er staat dat het voor wood/metal/pvc is, maar ik kan nergens vinden of dit ook voor muren gebruikt kan worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |