Hi. Fijn dat je op dit topic hebt geklikt.
Ik ben iemand die de afgelopen vier jaar veel heeft moeten doorstaan. Het is heel pijnlijk en gaat ten kostte van mijn levensgeluk. Gezien ik maar één leven heb moet er zo snel mogelijk verandering komen in mijn situatie.
Allereerst zal ik vertellen wat ik allemaal mee heb moeten maken.In 2019 kon ik dankzij een urgentieverklaring uit een opvang verhuizen naar een sociale huurwoning. De eerste maanden waren prima; ik kon niet geloven dat ik eindelijk een huis had en kon gaan werken aan mijn leven.
Na die maanden verhuisde de buren naast mij naar een andere locatie, waarna er een andere man en diens vriendin naast mij kwamen wonen.
Nu komt het.
Vanaf de allereeste dag dat ze er waren kwam er gigantische tyfusherrie door de muur heen. De hele dag door hard gebonk van tokkie-muziek, geschreeuw en gejuich. Ik verzocht ze aan de deur heel vriendelijk om de muziek een tandje zachter te zetten en te stoppen met schreeuwen.
Dat werkte een kwartier, waarna de muziek weer op 500% ging. Wat volgde was een langdurig uitzichtloze situatie waarin ik en mijn buren eindeloos vaak de politie hebben moeten bellen en moesten schrijven naar de woningbouwvereniging.
Het bleef echter niet bij ernstige geluidsoverlast. De huurder in kwestie vond het ook nodig om:
• Harddrugs te verkopen door de voordeur.
• Seksfeesten te organiseren. Het is ook een keer gebeurd dat de ramen en gordijnen open stonden en mensen op straat het schouwspel stonden te filmen.
• Zijn 'vriendin' te dwingen om de hoer uit te hangen.
• Jonge meisjes GHB te voeren en 's nachts op pad te sturen.
• Een bubbelbad te exploiteren in de woonkamer.
• Mij ernstig te bedreigen.
Kortom een werkelijke psychopaat die mij en mijn onderbuurvrouw twee jaar lang hebben geterroriseerd. Ik ben zeer zwaar overspannen en angstig geweest van het hele gebeuren.
Vervolgens werd meneer op last van de burgemeester na twee jaar op straat gezet.
Mijn auto werd het jaar erop meermaals zwaar bekrast en nog steeds rijdt ik er mee rond omdat de leasemaatschappij het allemaal wel best vind.
We zijn nu een jaar verder. Het leek erop dat ik eindelijk een normaal leven kon gaan leiden. Alles was rustig en vredig.
Tot ik vorige week zaterdag een incident had in de straat waar ik woon. Grotendeels was dit mijn eigen schuld. Het verhaal zal ik jullie besparen: het enige dat belangrijk is om te weten is dat een eventuele nieuwe huurder er zeer gerust kan komen wonen. De situatie is voor anderen rustig en veilig.
Maar dat geldt dus niet voor mij. Het woonplezier was voor mij sowieso al deels verziekt door alle gebeurtenissen in het verleden. Maar nu zit ik in een situatie waarin ik niet zomaar naar buiten kan zonder goed te kijken of er geen mensen staan die mij eventueel zouden kunnen uitschelden of mishandelen. Aan de politie is beloofd dat dit niet zal gebeuren, en ik geloof niet dat deze mensen onder de loep gelegd willen worden. maar ik vertrouw het gewoon niet.
Ik voel me dus zeer onveilig en moet kortom gewoon gaan verhuizen.Maar hoe doe ik dat? Ik weet niet waar ik goed aan doe. Mijn situatie is als volgt:
• Ik heb een sociale huurwoning en betaal nu ¤610,- per maand.
• Ik heb nu nog een contract die loopt tot april 2024. De software waar ik aan moet werken is nogal ruk en de sfeer is heel slecht. Ik hoéf niet weg maar wil het wel.
• Per 1 oktober start ik bij een andere werkgever met een contract van een halfjaar zonder proeftijd. Ik verdien dan 2900,- bruto op basis van 32 uur.
• Ik leef van salaris naar salaris. Ik sta rood op mijn rekening.
• Ik heb momenteel een crypto-portefolio van $1500,-. Het geld zit in twee zeer veelbelovende projecten waarvan ik en anderen verwachten dat ze x30 gaan binnen vier maanden. Het geld wil ik er niet uit halen want ik ben niet van plan circa ~¤50.000,- mis te lopen. Geld maakt heel gelukkig en dit kut-leven wil ik niet meer hebben. Mijn collega heeft er iets van 30K in zitten en ik geloof heilig wat hij zegt, gezien hij rond rijdt in een dikke mercedes en ik zelf zijn portifolio gezien heb met een waarde van 278K. Mijn leven kan drastisch veranderen in positieve zin: deels financieël onafhankelijk zijn en de vrijheid hebben om zelf een mooi leven te kunnen hebben waarbij ik de wereld mooier kan maken.
Wat zouden jullie mij adviseren?
[ Bericht 0% gewijzigd door D. op 20-08-2023 13:10:35 (namen crytptoprojecten verwijderd) ]