Toevallig vroeg ik gisteren of dit de dahlia's zijn die Janet er ooit geplant heeft (de bollen/knollen)quote:
Nou, mij. Het gezien. Maar vast wel iemand. Moeilijk om stil te houden wie er gewonnen heefft. Denk dat ze ook meer aan reclame verdienen en zo door het wel gewoon allemaal te laten zien.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:52 schreef spapaars het volgende:
Het zou me niet verbazen als mensen morgen bij de ingang gaan staan om te kijken wie er gewonnen heeft.
Hetzelfde gold voor Utopia 2.
Dat werd zelfs live gestreamd op YT
Ja want het boeit Mirthe niet zoveel:)quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:51 schreef xsaskiax het volgende:
Lekker dat deze 2 heel gestructureerde mensen op hun gemak de koffers in kunnen/mogen pakken!
ik zie nog Mirthe voor me hoe ze de nette stapeltjes uit haar kast haalde (ze had zo haar best gedaan om alles weer eens netjes in de kast te krijgen) en ze zonder te kijken in haar tas flikkerde
Niemand weet het nog. Weten we toch ook pas zeker als het echt gebeurd.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:29 schreef Lrod01 het volgende:
Is het bevestigd dat de finale niet live te zien is of is het nog steeds enkel speculatie?
Klopt want het wordt verbouwd voor bondgenotenquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:40 schreef xsaskiax het volgende:
interessant ??
Ze gaan de loods dus waarschijnlijk wel verbouwen/veranderen
het staat bij de omgevingsvergunningen in Lelystad
Meerkoetenweg 21 Lelystad 8218 NA:
Dossiernummer 9770
veranderen van een gebouw en het plaatsen
van portakabins
Datum indiening 4 juli 2023
tot het 'luxe onderkomen'.... ik ben benieuwdquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Klopt want het wordt verbouwd voor bondgenoten
quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tot het 'luxe onderkomen'.... ik ben benieuwd
ik zit nu heel 'dom' naar mijn scherm te kijken.... dit plaatste ik net toch (de tekst niet de foto) of vergis ik me??quote:
" Ingekomen aanvragen liggen niet ter inzage en er kan (nog) geen bezwaar tegen worden ingediend. Zodra deze mogelijkheid zich wel voordoet vindt er een afzonderlijke publicatie plaats."quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik zit nu heel 'dom' naar mijn scherm te kijken.... dit plaatste ik net toch (de tekst niet de foto) of vergis ik me??
quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:06 schreef Verida het volgende:
[..]
" Ingekomen aanvragen liggen niet ter inzage en er kan (nog) geen bezwaar tegen worden ingediend. Zodra deze mogelijkheid zich wel voordoet vindt er een afzonderlijke publicatie plaats."
Dit stukje was bij jou niet zichtbaar. en maakt de aanvraag wel veel minder definitief
Echt saai voor hun om daar nu nog te zitten Sasha is maar gaan pecansequote:Op zondag 20 augustus 2023 14:06 schreef xsaskiax het volgende:
Wat hoor je alles nu goed, het sloffen van Isaac en zo.... het lijkt me echt raar in zo'n grote stille loods te zijn, waar ze een paar maanden geleden nog met 20/30 man zaten, nergens stilte, geen plek voor jezelf en zo (waar ze weleens over klaagden)... nu horen ze zichzelf zowat ademhalen!
Ja, ze zouden nu toch wel wat van de buitenwereld mogen weten. Een paar kranten kunnen heus geen kwaad en voor hun is dat weer een stapje richting de echte wereld.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt saai voor hun om daar nu nog te zitten Sasha is maar gaan pecanse
Ja was ook een idee geweest inderdaad.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:09 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, ze zouden nu toch wel wat van de buitenwereld mogen weten. Een paar kranten kunnen heus geen kwaad en voor hun is dat weer een stapje richting de echte wereld.
Waarom laten ze hen geen weekoverzicht van het nieuws zien op het scherm, dat is altijd nog interessanter dan patience spelen lijkt me zomaar. (en voor ons ook leuker om naar te kijken)quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt saai voor hun om daar nu nog te zitten Sasha is maar gaan pecanse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |