Binnen twee minuten was het al te zien iddquote:Op zondag 20 augustus 2023 10:52 schreef spapaars het volgende:
Het zou me niet verbazen als mensen morgen bij de ingang gaan staan om te kijken wie er gewonnen heeft.
Hetzelfde gold voor Utopia 2.
Dat werd zelfs live gestreamd op YT
Ja maar daar waren heel het jaar al spoilers te lezen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan wordt er toch op alle socials gezet wie er heeft gewonnen..
Vind ik ook!!quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:33 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind dat wij ook een beetje familie/ vrienden zijn, na een jaar te hebben gekeken naar deze gekkies... dus vind ik dat wij ook mee mogen kijken... ik hou echt m'n mond wel hoor..
Het schuim is er voor in staat iddquote:Op zondag 20 augustus 2023 10:55 schreef xsaskiax het volgende:
Je hebt er altijd zulke fanatiekelingen tussen lopen, die echt alles direct willen zien, zoals bij Utopia dat ze bij de poort liepen om te horen wie gewonnen had.
Ik zie mensen er rustig voor aan om met drones of zoiets boven het terrein te komen (als dat mogelijk zou zijn) om de uitslag als eerste te weten te komen
Het is maar een idee..... maar als mensen iets willen weten, komen ze het ook linksom of rechtsom te weten.
Die heeft er ook geen tv carrière aan overgehouden, iets wat ze graag wilde.quote:
Dat is ook zo maar ik denk dat ze het toch willen beperken zodat het voor de tv kijker spannend blijft.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:55 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja maar daar waren heel het jaar al spoilers te lezen.
Met een Billy die het presenteerde en de focus op haar zette en niet op de bewonersquote:
Zou goed kunnenquote:Op zondag 20 augustus 2023 10:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die heeft er ook geen tv carrière aan overgehouden, iets wat ze graag wilde.
Ik denk serieus dat de kandidaten pas eind deze week terug moeten komen voor de werkelijke eindstrijd en dat dat meteen op tv komt. Dan hebben ze nog 1 week om alles te prepareren daar.
Weet het bijna zeker, zo kan er ook niets bekend worden over een eventuele uitslag, toch logisch?quote:
Nou ja, ze noemen me hier thuis niet voor niks de eeuwige optimist op het irritante af dus ik blijf goede hoop houden.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar ik denk dat ze het toch willen beperken zodat het voor de tv kijker spannend blijft.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:03 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nou ja, ze noemen me hier thuis niet voor niks de eeuwige optimist op het irritante af dus ik blijf goede hoop houden.
Wat een deceptie was dat en zie exact hetzelfde morgen gebeuren…quote:
En dan krijgen ze alle informatie mee van het afgelopen jaar en kunnen de hele week met iedereen raten en tactieken bespreken.. denk niet dat dat de bedoeling is.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat de kandidaten pas eind deze week terug moeten komen voor de werkelijke eindstrijd en dat dat meteen op tv komt. Dan hebben ze nog 1 week om alles te prepareren daar.
Is net of die benen 'n eigen bloedsomloop hebben (zonder bloed)quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:15 schreef lojanda het volgende:
Die gips benen van Sasha.. je kan echt zien dat die eigenlijk nooit zonlicht krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is net of die benen 'n eigen bloedsomloop hebben (zonder bloed)![]()
Nu nog ff voor de finale nieuw loopgips
Dat kan niet want 28 augustus begint het tijdelijke Date Smakelijk in aanloop naar De Bondgenoten.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |