Hoeft ook niet perse, levert ook weer aandacht op.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:19 schreef woxxel het volgende:
Hoe kunnen ze dat een hele week niet laten uitlekken.
Meer dan 40 man moeten hun mond houden. Inclusief kinderen. Dat lukt toch nooit
Dat denk ik ook niet en veel gaat hier anders dan in Utopia en BB dus ik blijf nog even goede hoop houden dat we het gewoon mogen zien.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:19 schreef woxxel het volgende:
Ik ben een keer naar de opname van de voice geweest, wij moesten toen tekenen dat je over het programma niets naar buiten mocht brengen op straffe van 100.000 euro. De opnames waren lang voor de uitzendingen en er lekte nooit iets uit over de uitslag. Je keek wel uit. dus als het moet houdt iedereen zijn mond.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:19 schreef woxxel het volgende:
Als vrijdag de finale op tv te zien is, dan kun je er idd vanuit gaan dat de streams idd op zwart gaan.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat wij die mogen zien hoor, de streams zullen wel off gaan
Morgen avond?quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:14 schreef 5thencounter het volgende:
De hele dag en avond koffer inpkken, morgen ook nog, morgenavond pas de finale 😴
Behalve de kinderen van de mensen die in de finale zitten dus die van Ice komen. Je kan een kind niet dwingen zijn mond te houden.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:23 schreef xsaskiax het volgende:
Ze zeiden destijds bij het invullen van de gastenlijsten dat er ook 'geheimhouding' zou gelden waar ze voor zouden moeten tekenen en kinderen vanaf 13 jaar mochten uitgenodigd worden.
Kinderen van Wendy zijn jonger. Datlekt uit op school.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:23 schreef xsaskiax het volgende:
Ze zeiden destijds bij het invullen van de gastenlijsten dat er ook 'geheimhouding' zou gelden waar ze voor zouden moeten tekenen en kinderen vanaf 13 jaar mochten uitgenodigd worden.
Misschien dat ze de kinderen dan ook niets vertellenquote:Op zondag 20 augustus 2023 10:24 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Behalve de kinderen van de mensen die in de finale zitten dus die van Ice komen. Je kan een kind niet dwingen zijn mond te houden.
De kinderen van Ice zijn erbij.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien dat ze de kinderen dan ook niets vertellen
Ja, maar dat is nog wel breed interpreteerbaar. Kan slaan op de hele finale, of alleen de gang van zaken achter de schermen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:23 schreef xsaskiax het volgende:
Nog niet zeker toch. Vanwaar de "dus"? Nieuws?quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:17 schreef freaky40 het volgende:
Streams op ZWART dus morgen. Zal dus een aantal dagen niet mogen uitlekken voor het op TV komt daarom denk ík morgenavond finale daar want dan zitten er nog 4 dagen tussen voor uitzending. Net als tijdens de finale van Utopia toen.
Sjah, live=live ik geloof nooit morgen om 12h een liveshow op tv 😉quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:24 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Morgen avond?
Hoorde je dat?
Denk toch gewoon om 1200 of 1300 morgen?
0800 kan moeilijk ivm 40 man extra.
Wel zoals het altijd gaat.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:26 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Nog niet zeker toch. Vanwaar de "dus"? Nieuws?
op tv lopen ze achter, daar moeten nog een aantal deelnemers vertrekken, dat zal echt nog op tv komen deze week,quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, live=live ik geloof nooit morgen om 12h een liveshow op tv 😉
er is niet veel bij deze RLS wat gaat zoals het altijd gaatquote:
Ik denk dat ze zo meteen ook echt even moeten landen.. het is best wel wat hoor om een jaar helemaal niets te hebben meegekregen van buiten.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:15 schreef Alocanda het volgende:
Lijkt me zo raar na een jaar in een bubbel dan weer naar buiten te gaan. Gooi er alvast wat kranten in ofzo.
Sjah dan moet de Stem niet zeggen morgen de is finalequote:Op zondag 20 augustus 2023 10:29 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
op tv lopen ze achter, daar moeten nog een aantal deelnemers vertrekken, dat zal echt nog op tv komen deze week,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |