Heb geen streams aan zit serie te kijken, maar je neemt het vast op?quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heerlijk, Sasha over Jeff en Kim ....
Wat zegt ze?!quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heerlijk, Sasha over Jeff en Kim ....
Sorry, is een gesprek van eerder vanavond dat ik nu terugluister, ze denkt dat ze niet meer bij elkaar zijn.quote:
foute aanname dusquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry, is een gesprek van eerder vanavond dat ik nu terugluister, ze denkt dat ze niet meer bij elkaar zijn.
Boy, moet zij zeggen he. Die twee wonen vanaf dag 1 dat ze buiten waren samen. Waar Sas en Bern eerst eens rustig gaan daten met elkaar en elkaar leren kennen ´hoe ze buiten zijn´quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry, is een gesprek van eerder vanavond dat ik nu terugluister, ze denkt dat ze niet meer bij elkaar zijn.
is niks mis mee , ieder zijn dingquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:18 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Boy, moet zij zeggen he. Die twee wonen vanaf dag 1 dat ze buiten waren samen. Waar Sas en Bern eerst eens rustig gaan daten met elkaar en elkaar leren kennen ´hoe ze buiten zijn´![]()
tja ik heb geprobeerd het hier gelijk neer te zetten, hoopte dat het een beetje goed overkwam, maar jouw beelden zullen veel en veel duidelijker zijn!!quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een heerlijk gesprek, ze zitten er allebei zo naast ....![]()
en wij 'hebben de foto's'...... van Oostenrijkquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wanda was op een twijfelspoor geraakt volgens Isaac ....
Weet je, ik kon me vaak mateloos aan Wanda irriteren, maar wat vind ik dit fijn voor die twee!!!quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Het was het wachten waard, volgens Wanda 💚
[ afbeelding ]
Ik ook, ik ben eigenlijk over veel bewoners een stuk milder nu ze weg zijnquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Weet je, ik kon me vaak mateloos aan Wanda irriteren, maar wat vind ik dit fijn voor die twee!!!
Dit moet @engine nog even zien ook.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Het was het wachten waard, volgens Wanda 💚
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |