Hij herhaalt het vaakquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Jij geniet echt met volle teugen van het taalgebruik van Ice hč
Die is zo mooiquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk weinig kinderfilms op mijn leeftijd
Tegen Sas zegt ie dat?quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:49 schreef pingu66 het volgende:
Isaac zegt dat de relatie van Bern Sas buiten goed is en door blijft gaan " dat is echt zo zegt hij"
Het is een boek van Roald Dahl.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk weinig kinderfilms op mijn leeftijd
Isaac is met het netje de hot tub aan het schoonmaken. Wat Sasha doet weet ik zo nietquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:19 schreef chufi het volgende:
Ik heb ff geen beeld... gebeurt er nog iets ?
Nets noemenswaardigs.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:19 schreef chufi het volgende:
Ik heb ff geen beeld... gebeurt er nog iets ?
Het is echt te saai om te kijken, heb hem wel de hele dag aan gehad, maar niets `En logisch nu ze maar met 2 over zijnquote:
quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is echt te saai om te kijken, heb hem wel de hele dag aan gehad, maar niets `En logisch nu ze maar met 2 over zijn
Jah ik heb het ook aan staan maar ben ondertussen een liedje aan het maken.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan slinger ik de streams aan zodat ik lekker iets anders kan doen
Ik zie net jemig en die koffer die puilt uit en dan nog dingen die er niet in kunnen. HIj heeft wel veel gekocht daarquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:33 schreef pingu66 het volgende:
Isaac nog
bezig met inpakken en opruimen.
Ja er zal op de streams ook niets spannends meer gebeuren denk ikquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:28 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Jah ik heb het ook aan staan maar ben ondertussen een liedje aan het maken.
Ik denk niet dat er 40 man in de loods komenquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:39 schreef xsaskiax het volgende:
Ik snap iets niet..... ze gedragen zich of ze er nog weken moeten zitten, zoals ze alles aan het schoonmaken zijn (Sasha nu weer de badkamer), stofzuigen, vloer gisteren helemaal schoongemaakt, alle kasten zijn leeg, spullen (ook van anderen) zijn weg, opgeruimd of weggegooid.....
Ze houden het wel constant heel goed bij
Sasha zegt net dat als er morgen gasten komen de wc's schoon moeten zijn, zou ze thuis ook doen
Misschien mogen ze even kijken waar ze gewoond hebben het afgelopen jaar.....quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er 40 man in de loods komen
Ja, allebei. Tot 1400 uur vandaag staat onlinequote:Op zondag 20 augustus 2023 21:00 schreef Puzzie het volgende:
Hebben ze eindelijk hun koffer ingepakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |