Van Basten was een betere spits dan Ronaldo maar Ronaldo was natuurlijk ook een extreem talent.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:12 schreef Red_85 het volgende:
Heeft hij gelijk in
MvB is een natuurtalent en ronaldo een gemaakt mannetje wat veel training en maniertjes nodig heeft.
Als bondscoach had-ie een geweldig gemiddelde. Als voetballer zijn zijn statistieken ook indrukwekkend.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:53 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat we door het vroegtijdige einde van zijn carrière en zijn nogal lullige vervolg als trainer en bij de fifa makkelijk vergeten wat een beest van Basten was
Pele toch? Braziliaanse Ronaldo vond hij wel beter dan Cronaldo en hemzelf.quote:Op woensdag 6 september 2023 15:34 schreef tong80 het volgende:
Hij vindt de Braziliaanse Ronaldo de beste ooit. Zei-ie maandag.
Klopt. Vergis me.quote:Op woensdag 6 september 2023 15:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Pele toch? Braziliaanse Ronaldo vond hij wel beter dan Cronaldo en hemzelf.
Ronaldo heeft zorgvuldig een imago opgebouwd van de harde werker die alles zelf heeft bereikt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:12 schreef Red_85 het volgende:
Heeft hij gelijk in
MvB is een natuurtalent en ronaldo een gemaakt mannetje wat veel training en maniertjes nodig heeft.
Een harde werker?quote:Op woensdag 6 september 2023 17:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ronaldo heeft zorgvuldig een imago opgebouwd van de harde werker die alles zelf heeft bereikt.
In werkelijkheid word je nooit zo goed met alleen hard werken. Hij heeft ook absurd veel talent die maar een handjevol mensen op de wereld hebben.
Goed gesproken. Maar om een bijna 10 te worden heeft ie net dat beetje arbeid extra verzet. Haaland doet dat ook.quote:Op woensdag 6 september 2023 17:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ronaldo heeft zorgvuldig een imago opgebouwd van de harde werker die alles zelf heeft bereikt.
In werkelijkheid word je nooit zo goed met alleen hard werken. Hij heeft ook absurd veel talent die maar een handjevol mensen op de wereld hebben.
Schitterende documentaire over hem gezien. Was fascinerend wat-ie er allemaal voor deed.quote:Op woensdag 6 september 2023 17:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een harde werker?
Nee, hij heeft het imago van een jankerd met een grote bek en gemaakte maniertjes.
Die heb ik ook gezien.quote:Op woensdag 6 september 2023 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schitterende documentaire over hem gezien. Was fascinerend wat-ie er allemaal voor deed.
Ik hou daar ook niet van. Walgelijk. Maar het blijft één van de beste ooit. Mattheus was een matennaaier, maar wel een winnaar. Haan was een kwal, maar wel 2 WK-finales gespeeld.quote:Op woensdag 6 september 2023 17:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien.
En nog steeds vind ik die maniertjes een bepalendere factor.
Het idee dat Ronaldo een soort Lex Immers was die in de ketel van Panoramix is gevallen heb ik nooit gesnapt. Ronaldo was technisch fenomenaal goed, een technische dartele dribbelaar met veel snelheid.quote:Op woensdag 6 september 2023 17:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zlatan:"Messi is nartuurlijk. Ronaldo is a trained product."quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:12 schreef Red_85 het volgende:
Heeft hij gelijk in
Van Basten kon heel goed met zijn elleboog kaken breken van Belgische verdedigers 😝quote:Op woensdag 6 september 2023 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hou daar ook niet van. Walgelijk. Maar het blijft één van de beste ooit. Mattheus was een matennaaier, maar wel een winnaar. Haan was een kwal, maar wel 2 WK-finales gespeeld.
En de knie van een Deen.quote:Op woensdag 27 september 2023 02:24 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Van Basten kon heel goed met zijn elleboog kaken breken van Belgische verdedigers 😝
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |