Ik heb heel veel moeite om werkende tactieken te vinden die niet de alombekende gegenpress zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:33 schreef aTypisch het volgende:
Ik spam nog één keer door.
Pep worden
[ afbeelding ]
mijn sweeper keeper vliegt over zijn hele helft de ballen weghij kan niet echt keepen, maar is fysiek sterk \
check de clean sheets in de competitie
hij heeft meer 'clearences' dan welke keeper dan ook in de competitie na 6 wedstrijden
[ afbeelding ]
je kunt je saves dus meenemen, dat is wel een leuke featurequote:Op woensdag 13 september 2023 12:05 schreef Vis1980 het volgende:
Trailert (weinig nieuws te zien)
Road map (aanpassing vrije trappen!):
[ afbeelding ]
En fijne plagiaat (tenzij ze voor de rechte betaald hebben)
[ afbeelding ]
Edit: Overigens kun je er beter vanuit gaan dat hier gewoon rechten over zijn betaald, dat is aannemelijker dan dat het gejat is.
Link? Early acces ook?quote:Op donderdag 14 september 2023 19:29 schreef kloon_bassie het volgende:
Zojuist FM24 vast besteld. Online met een key voor 35 euro, prima prijs.
https://www.allkeyshop.co(...)-key-compare-prices/quote:
Dankjequote:Op donderdag 21 september 2023 18:01 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
https://www.allkeyshop.co(...)-key-compare-prices/
De goedkoopste hiervan toen in postte. Nu is het zelfs nog goedkoper zie ik, wel bij een andere aanbieder. Waar ik heb besteld is geen early access. Altijd even goed vergelijken en goed lezen. Heb het wel eens met early access besteld, dan nog is het maar een paar euro duurder.
Edit: zo te zien heeft de aanbieder cdkeys de early access beschikbaar tegen 38 euro.
FM24 heeft gewoon de updates van de huidige transfers volgens mijquote:Op maandag 6 november 2023 10:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Ga vandaag FM 24 halen met een vriend, heb vorige deel niet gespeeld, en 22 best weinig.
Waar is vandaag gelijk een goede database te vinden met alle transfers?
Wang Qing.quote:Op maandag 11 september 2023 13:11 schreef aTypisch het volgende:
En de Chinese hoop in bange dagen: Wang Qing. De enige regen uit eigen jeugd die kan aanhaken bij het huidige niveau. De rest wordt verhuurd, probeert Orantial Dragon B te laten promoveren of wordt verkocht met doorverkooppercentageOh en er is een of andere vage landelijke beker waar ze nog soms minuten maken, door de vreemde regels wat betreft registratie daar.
[ afbeelding ]
gedownload via Steam, echter staat er pas 6-11 beschikbaar...quote:Op maandag 6 november 2023 10:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
FM24 heeft gewoon de updates van de huidige transfers volgens mij
17.00 releasequote:Op maandag 6 november 2023 14:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gedownload via Steam, echter staat er pas 6-11 beschikbaar...
quote:Op maandag 6 november 2023 10:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Waar is vandaag gelijk een goede database te vinden met alle transfers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |