quote:
Hoe bevestig je deze? Ik heb even gekeken maar het is beetje onduidelijk. Is dat met plakstrips of zo?quote:
Dit is geen optie omdat er dan altijd een kier zal zijn, hoe klein ook. Een gewone plaat kan niet rechtop staan zonder om te vallen. En als er een kier is weet ik zeker dat ie erin zal slagen het omver te jengelen. Die grote dozen pasten perfect in de deuropening, bijna geen ruimte er tussen aan beide zijden. Maar het is hem ook gelukt om dat omver te trekken. Ik heb echt het idee dat hij gewoon zijn poten ergens er tussen duwt en de hele boel omver pleurt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:11 schreef maily het volgende:
Een grote plaat die je opzij kunt schuiven een optie?
Beetje kat krijgt dit in 10 seconden open.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:13 schreef Emmerdeur het volgende:
Ik had het destijds opgelost met n harmonicadeur
[ afbeelding ]
Meer magneten gebruikenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:09 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Beetje kat krijgt dit in 10 seconden open.
Klopt, maar als de kat in kwestie zware dozen zomaar opzij kan schuiven, dan is zo'n schuifdeur peanuts voor die garfield.quote:
Ok ik hoef het bij mijn huidige katten(bengalen)idd ook niet te proberen nu. Dat huis met die deur waren andere(oudere) katten toenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:33 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt, maar als de kat in kwestie zware dozen zomaar opzij kan schuiven, dan is zo'n schuifdeur peanuts voor die garfield.
Dan weet ik het ook niet meer... dan moeten we maar accepteren dat die kat af en toe boven zit en de tent daar afbreekt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:44 schreef Sometimes het volgende:
Een rolhor houdt een kat helaas niet tegen. Er zijn meerdere horvarianten; of ze kruipen tussen de hor en het frame door of ze slopen de hor gewoon.
En de suggestie om er een kattenbak neer te zetten?quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:50 schreef Gobledygook het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet meer... dan moeten we maar accepteren dat die kat af en toe boven zit en de tent daar afbreekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |