Oh.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Naujoks (waar arneGOD het nog even in zag zitten) gaat mondjes snoeren op het middenveld
Iedereen heeft het recht om een open deur in te trappen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, fair enough, er is niet veel alternatief, maar het is toch een waardeloze achterhoede.
Daar is VBL toch voor? Warm bad, CORRED, en nog 763543 cliches?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht om een open deur in te trappen.
VI gaat voor Kudus op 10. Het zat er ook wel aan te komen dat we een 'Forbs op rechtsbuiten' experiment gingen krijgen.quote:
Over de verbetering rond centrale verdedigers maak ik me niet druk. Dat komt er echt wel. De backs baren me vooral zorgen, dat probleem lossen we helaas niet in een zomer op.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is VBL toch voor? Warm bad, CORRED, en nog 763543 cliches?.
Hopelijk snel nog een nieuwe linksback.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Over de verbetering rond centrale verdedigers maak ik me niet druk. Dat komt er echt wel. De backs baren me vooral zorgen, dat probleem lossen we helaas niet in een zomer op.
Ze zouden bij Ajax eens kunnen beginnen met verdedigers te leren, ja ja, verdedigen. Ik krijg de quote 'moet toch me kooltje meepikken" niet uit mijn hoofd, van een speler die elke week wel verantwoordelijk was voor een tegengoal omdat hij niet in positie liepquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Over de verbetering rond centrale verdedigers maak ik me niet druk. Dat komt er echt wel. De backs baren me vooral zorgen, dat probleem lossen we helaas niet in een zomer op.
Guyquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hopelijk snel nog een nieuwe linksback.
Op rechts kan Gaaei hopelijk wat uitrichten. Hoe spreek je die naam eigenlijk uit?
Dit backprobleem is wel onder het vorige bewind gecreëerd. Hence waarom Gaaei komt omdat Babyhertje Jorge richting de uitgang is. Ik ben zo bang dat we onmogelijk van Wijndal en/of Salah-Eddine gaan afkomen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze zouden bij Ajax eens kunnen beginnen met verdedigers te leren, ja ja, verdedigen. Ik krijg de quote 'moet toch me kooltje meepikken" niet uit mijn hoofd, van een speler die elke week wel verantwoordelijk was voor een tegengoal omdat hij niet in positie liep.
Dat maakt van Rensch niet meteen een topverdediger, maar het zou al schelen als zijn man niet 10 keer per wedstrijd helemaal vrij kan lopen.
Hier in Limburg zou dat dus “Gie” zijn hahaquote:
Waar in limburg danquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hier in Limburg zou dat dus “Gie” zijn haha
Maar ik ga even uit van de Engelse uitspraak van Guy.
True, al snap ik niet dat vrijwel alle spelers van AZ meteen stoppen met voetballen als ze een Ajaxshirt aandoen, dat Wijndal geen wereldtop was leek me logisch, maar die gast lijkt niets meer te kunnen opeensquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit backprobleem is wel onder het vorige bewind gecreëerd. Hence waarom Gaaei komt omdat Babyhertje Jorge richting de uitgang is. Ik ben zo bang dat we onmogelijk van Wijndal en/of Salah-Eddine gaan afkomen.
De Zeeuw was goed totdat een Uruguayaan zijn gebit eruit schopte.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, al snap ik niet dat vrijwel alle spelers van AZ meteen stoppen met voetballen als ze een Ajaxshirt aandoen, dat Wijndal geen wereldtop was leek me logisch, maar die gast lijkt niets meer te kunnen opeens.
En Salah-Eddine deed het bij Twente toch best ok? Bij Ajax lijkt die ook nog nooit gevoetbald te hebben soms.
Ja, dat was de enige uitzondering die wij konden bedenken iddquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Zeeuw was goed totdat een Uruguayaan zijn gebit eruit schopte.
Overalquote:
Moisander en Viergever waren niet onverdienstelijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat was de enige uitzondering die wij konden bedenken idd.
Hij was bij Twente dusdanig matig dat hij reserve linksback was achter Gijs Smal.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:55 schreef HeatWave het volgende:
En Salah-Eddine deed het bij Twente toch best ok? Bij Ajax lijkt die ook nog nooit gevoetbald te hebben soms.
Welke keeper is voor 8 mio gehaald dan?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:07 schreef klaasweetalles het volgende:
je haalt een keeper van 8 miljoen....
Welk grote talent bedoel je?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:07 schreef Durmada het volgende:
De jeugdopleiding bij Ajax kunnen ze nu dus ook wel opdoeken. Een of andere speler van het B-team van City krijgt nu de voorkeur boven misschien wel een van de grootste talenten. Koude club.
Kenneth Taylor, international van Oranje.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Welk grote talent bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |