Dat weten we niet. Misschien loopt er nu van alles rond in en om de loods om het allemaal finale klaar te maken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Er gebeuren ook geen dingen die we niet zouden mogen zien of zo.... gesprekken zijn ook niet van dien aard dat ze niet gehoord mogen worden
in Utopia werden ze de 'kaboutertjes' genoemd, die je heel soms ineens door het beeld zag wandelenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat weten we niet. Misschien loopt er nu van alles rond in en om de loods om het allemaal finale klaar te maken.
Ja zo is alles... als, als, als...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ken de geruchten, maar had al thuis kunnen zitten als Erik die laatste 2 wel omver kon werpen.
Met spellen zien we ze maar met alles klaarzetten voor de spellen dan mochten we het ook niet zien. Ik denk dat het zoiets is want het is opvallend.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
in Utopia werden ze de 'kaboutertjes' genoemd, die je heel soms ineens door het beeld zag wandelen
Hier vind ik dat ze eigenlijk heel open de oempa loempa's in beeld hebben gegeven
Toch een beetje het laatste middag maal , zo komt het overquote:
Sasha wil misschien alles nog stofzuigen voor als de familie binnenkomtquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:33 schreef xsaskiax het volgende:
Ze zitten te speculeren hoe het verder zal gaan.
Dit lijkt me het meest slopend, niet weten waar je aan toe bent!
Ze hoorden gisteren dat er 'buiten' iets gebouwd wordt (althans dat zeiden ze)quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Met spellen zien we ze maar met alles klaarzetten voor de spellen dan mochten we het ook niet zien. Ik denk dat het zoiets is want het is opvallend.
Ooh ja dat is ook zo, gisterenavond waren ze ook bezig..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat weten we niet. Misschien loopt er nu van alles rond in en om de loods om het allemaal finale klaar te maken.
inhalen wat ze een jaar lang gemist hebben voor hun gevoelquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toch een beetje het laatste middag maal , zo komt het over
Ze hebben net er inderdaad over dat het misschien wel eindigt waar het begon, buiten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hoorden gisteren dat er 'buiten' iets gebouwd wordt (althans dat zeiden ze)
Ja ik zie ze de halve dag al vretenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
inhalen wat ze een jaar lang gemist hebben voor hun gevoel
Mirthe loopt ook al de hele ochtend te kauwen
Ze komt van achter, en begint ze over stofzuigen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sasha wil misschien alles nog stofzuigen voor als de familie binnenkomt
Toch is dit typisch Sasha, zorgen dat alles netjes is als je visite krijgt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sasha wil misschien alles nog stofzuigen voor als de familie binnenkomt
Wat zou beteken dat de familie inderdaad binnen komtquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze komt van achter, en begint ze over stofzuigen.
iets verteld mij dat het gewoon een opdracht is.
Bed verschoondquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Toch is dit typisch Sasha, zorgen dat alles netjes is als je visite krijgt.
Ze heeft ook haar bed verschoond, alles gewassen, ze is klaar voor de dingen die komen gaan
Misschien zijn dan die sl door het geluid van buiten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hoorden gisteren dat er 'buiten' iets gebouwd wordt (althans dat zeiden ze)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:39 schreef xsaskiax het volgende:
ahhhhhh kijk nu eens, mensen die zeggen dat ze Wendy met rust hadden moeten laten......
ik zit hier verdorie met tranen (oke ik ben soms een softy), die blijdschap!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben net zo, ook zo'n jankbal maar het was zo mooi haar zo blij te zien... elk vezeltje in haar lijf wilde gewoon keihard weg rennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon omdat het kan!
en nu de blijdschap, dit is ook echte vriendschapquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben net zo, ook zo'n jankbal maar het was zo mooi haar zo blij te zien... elk vezeltje in haar lijf wilde gewoon keihard weg rennen.
Ik geloof daar ook niets van.. als je haar moet geloven was ze bijna van iedereen bangquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk ook niet Mirthe bang is voor Ice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |