Sasha heeft het wel wat erger gespeeld, niet zo heftig als Isaac, maar flink achter de ellebogen, wel wat mensen voor de bus gegooid ook.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:47 schreef lojanda het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom Sasha nu zegt dat Erik het niet heeft gespeeld zoals zij het heeft gedaan? Maar ze heeft precies hetzelfde gedaan..
Sas ook (o.a de put voor Janet), maar toen won ze de eli.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
wie een put graaft voor een ander valt er zelf in = erik overkomen
Daar had ik het dus over, dat er in het verleden wat hem betreft niets aan de hand was. Hij vond die vrijheid wel lekker, dan moet je niet aan kinderen beginnen. Maar goed, zijn partner is daar ook mee akkoord gegaan dus.....quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:09 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik vind het ook shocking dat hij tijdens het afscheidsdiner van manager Imi vertelde nooit zijn kinderen te hebben gemist als hij veel afwezig was voor werk. Dat hij dat met een jaar in de loods pas voor het eerst voelde dat gemis. Vind ik bijzonder
Dat vind ik dus ook wanneer ik hier keer op keer lees dat de moeder de kinderen opvoedt..... oke normaliter is dit het geval, maar er zijn situaties waarin dit niet kan, waarin het beter is dat dit niet gebeurt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:07 schreef Verida het volgende:
[..]
het kan ook je beroep zijn wat ervoor zorgt dat je langere tijd achter elkaar van huis bent. Dan kan voor de moeder gelden, maar ook voor de vader.
En daar maak je dan afspraken over, hoe je daarmee om kunt gaan.
En dat maakt je dus niet een slechte ouder in mijn ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het van een moeder nog veel erger om opgroeiende kinderen bij oma te dumpen voor een jaar.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:16 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen, dan heb je kinderen en ga je gewoon een jaar weg.
Van Isaac snap ik dat niet, is al zo vaak van huis geweest.
Marciano en Wendy begrijp ik ook niet.
Geen respect voor ook, een jaar je kids achterlaten.
whahahaha ik laat zelfs mijn kattekind niet in de steek (erg hequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:15 schreef Puzzie het volgende:
Ja laten we het het eens hebben over mensen die hun kinderen 'in de steek laten'
Het is maar net hoe je het invult . Ik vind het een beetje natrappenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
whahahaha ik laat zelfs mijn kattekind niet in de steek (erg he)
Ja en waarom...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:59 schreef Dotteke het volgende:
Sl beelden op een tuin geluid steeds weg ze spelen nu wel een beetje met ons
Volgens mij is Wendy een alleenstaande ouder en zullen haar kinderen wel vaker bij de grootouders onder zijn gebracht omdat zij moet werken natuurlijk. Praat niet goed dat je kinderen zolang aan een ander toevertrouwen niet alles is, voor moeders niet maar ook voor vaders niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:12 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik vind het van een moeder nog veel erger om opgroeiende kinderen bij oma te dumpen voor een jaar.
Van de vaders is het ook raar maar de kinderen zijn bij hun eigen moeder. Bij arciano is het oom weer anders die zijn gescheiden en kinderen zijn bij moeders en ze zijn ook al weer ouder.
Hoezo?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het invult . Ik vind het een beetje natrappen
Nee hoor, is gewoon een mening die users hebben en die blijkbaar anders is dan de jouwe, maar daarom nog wel besproken kan worden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het invult . Ik vind het een beetje natrappen
Dat gerucht gaat natuurlijk al een tijdje, het zal mij benieuwen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:23 schreef Frummelie het volgende:
Alles in mijn lijf zegt dat Isaac de gedoodverfde winnaar is...
Degene die dit nu gaat winnen heeft dat dan ook verdiend, ze hebben het alle 3 goed gespeeld.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:23 schreef Frummelie het volgende:
Er gebeuren ook geen dingen die we niet zouden mogen zien of zo.... gesprekken zijn ook niet van dien aard dat ze niet gehoord mogen wordenquote:
Klopt.. maar het voelt voor mij ook zo dat hij het gaat doen... en ik wil helemaal niet dat hij wint...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gerucht gaat natuurlijk al een tijdje, het zal mij benieuwen.
Ja precies dat, het gaat nergens over..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Er gebeuren ook geen dingen die we niet zouden mogen zien of zo.... gesprekken zijn ook niet van dien aard dat ze niet gehoord mogen worden
Ken de geruchten, maar had al thuis kunnen zitten als Erik die laatste 2 wel omver kon werpen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:23 schreef Frummelie het volgende:
Ze hebben alle 3 op hun eigen manier het spel gespeeld, hoe je het ook wendt of keert...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:23 schreef Frummelie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |