abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210328697
Ik snap niet zo goed waarom Sasha nu zegt dat Erik het niet heeft gespeeld zoals zij het heeft gedaan? Maar ze heeft precies hetzelfde gedaan..
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:48:18 #152
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210328698
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 11:45 schreef pingu66 het volgende:
Zo kun je de hele dag door lullen met een "wat als" gesprek...
Wel typisch Mirthe : blijven hangen in onzinnige dingen |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210328712
Iedereen had de plannen van een ander allang door (achteraf) _O-
  Moderator vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:50:54 #154
388664 crew  Dotteke
pi_210328714
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 11:47 schreef lojanda het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom Sasha nu zegt dat Erik het niet heeft gespeeld zoals zij het heeft gedaan? Maar ze heeft precies hetzelfde gedaan..
Sas is altijd bij dezelfde gebleven. Erik is anders gaan spelen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_210328724
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 11:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Sas is altijd bij dezelfde gebleven. Erik is anders gaan spelen
wie een put graaft voor een ander valt er zelf in = erik overkomen
pi_210328740
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 11:45 schreef pingu66 het volgende:
Zo kun je de hele dag door lullen met een "wat als" gesprek... Met Mirthe als 'onschuldige naïeve deelneemster"
Lijkt de COS wel :B
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:57:40 #157
388664 crew  Dotteke
pi_210328764
Isaak is terug van het gesprek, heeft hij sneller gedaan als Mirthe
Nu is Sasha aan de beurt.
pi_210328767
Mogguh :)
Toch lijkt Isaac me een man/vader die als hij thuis is echt niet de touwtjes in handen heeft.
Al meerdere keren heeft hij gezegd dat hij 'achteraan sluit', zijn vriendin deelt de lakens uit, die bepaalt de meeste dingen en belangrijke zaken bespreken ze.
Normaliter zag hij (zoals zovelen die in het buitenland werken) zijn kids via de pc/telefoon en hij genoot van ze als hij thuis was.
Niet om hem goed te praten, want dit is wat hij vertelde en als hij het over ze heeft zie je zijn ogen stralen, ook over zijn vriendin.....ik denk zomaar dat het een heel emotioneel weerzien wordt en dat hij wel degelijk gaat proberen er meer voor ze te zijn (dat heeft hij het afgelopen jaar wel degelijk geleerd)
  Moderator vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:59:40 #159
388664 crew  Dotteke
pi_210328786
Sl beelden op een tuin geluid steeds weg ze spelen nu wel een beetje met ons
pi_210328790
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 11:57 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh :)
Toch lijkt Isaac me een man/vader die als hij thuis is echt niet de touwtjes in handen heeft.
Al meerdere keren heeft hij gezegd dat hij 'achteraan sluit', zijn vriendin deelt de lakens uit, die bepaalt de meeste dingen en belangrijke zaken bespreken ze.
Normaliter zag hij (zoals zovelen die in het buitenland werken) zijn kids via de pc/telefoon en hij genoot van ze als hij thuis was.
Niet om hem goed te praten, want dit is wat hij vertelde en als hij het over ze heeft zie je zijn ogen stralen, ook over zijn vriendin.....ik denk zomaar dat het een heel emotioneel weerzien wordt en dat hij wel degelijk gaat proberen er meer voor ze te zijn (dat heeft hij het afgelopen jaar wel degelijk geleerd)
Logisch dat zijn partner het voor het zeggen heeft, die zorgt voor de kinderen en de rest als hij zo vaak van huis was of is. Dat hij via dit programma heeft geleerd er wat vaker voor zijn kids te zijn is gewoon beschamend.
pi_210328803
Ik snap Mirthe werkelijk niet met haar 'bang zijn' zelfs 'doodsbang zijn' voor Isaac.... als je ziet hoe ze de laatste tijd tegen hem doet, aan hem zit te pas en te onpas....
Die uitlatingen van haar zijn volgens mij ook een kronkel in haar koppie, zoals ze bij Jeffrey ook altijd vol is blijven houden, terwijl ze hem wel knuffelde en zo.
Ze heeft het nog steeds over november, dat heeft ze in haar verstand gegrift, daar blijft ze maar op terugkomen.
Voor JW was ze ook bang zei ze toen...tja..
Ja Mirthe knuffelt iedereen, maar als ik echt bang van iemand zou zijn, zou ik toch afstand houden..... of ben ik gek?
De laatste dagen heb ik haar met Isaac zien knuffelen, aan zien raken, hij duwde haar zelfs een paar keer weg....en ook de manier waarop ze maar loopt te giechelen en lachen naar/met hem vind ik best wel 'raar'.
pi_210328816
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:00 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Logisch dat zijn partner het voor het zeggen heeft, die zorgt voor de kinderen en de rest als hij zo vaak van huis was of is. Dat hij via dit programma heeft geleerd er wat vaker voor zijn kids te zijn is gewoon beschamend.
inkoppertje: beter laat dan nooit
(en helaas heb ik dat in mijn omgeving ook zien gebeuren, vaders die offshore werkten of op de grote vaart, veel geld binnenbrachten, maar er helaas voor hun kids niet waren/konden zijn)
pi_210328823
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:02 schreef xsaskiax het volgende:
Ik snap Mirthe werkelijk niet met haar 'bang zijn' zelfs 'doodsbang zijn' voor Isaac.... als je ziet hoe ze de laatste tijd tegen hem doet, aan hem zit te pas en te onpas....
Die uitlatingen van haar zijn volgens mij ook een kronkel in haar koppie, zoals ze bij Jeffrey ook altijd vol is blijven houden, terwijl ze hem wel knuffelde en zo.
Ze heeft het nog steeds over november, dat heeft ze in haar verstand gegrift, daar blijft ze maar op terugkomen.
Ja Mirthe knuffelt iedereen, maar als ik echt bang van iemand zou zijn, zou ik toch afstand houden..... of ben ik gek?
De laatste dagen heb ik haar met Isaac zien knuffelen, aan zien raken, hij duwde haar zelfs een paar keer weg....en ook de manier waarop ze maar loopt te giechelen en lachen naar/met hem vind ik best wel 'raar'.
Kan natuurlijk ook zijn dat Mirthe gewoon niet om weet te gaan met mannen, misschien daarom dat uitstapje met Kensy?
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:04:45 #164
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210328828
quote:
Ik denk ook niet Mirthe bang is voor Ice
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:05:35 #165
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_210328834
quote:
Misschien bedoeld ze speltechnisch bang voor hem.
Hij is de sterkste daar.
pi_210328836
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:03 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
inkoppertje: beter laat dan nooit
(en helaas heb ik dat in mijn omgeving ook zien gebeuren, vaders die offshore werkten of op de grote vaart, veel geld binnenbrachten, maar er helaas voor hun kids niet waren/konden zijn)
Dan vind je geld dus belangrijker dan je kids? Ik heb het ook zien gebeuren in mijn omgeving. ;)
pi_210328840
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:04 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik denk ook niet Mirthe bang is voor Ice
ik vind het meer een gezegde om 'indruk te maken'... dat ze bang is voor die en gene
Daarentegen vond ze Erik ook enorm stinken, maar was ze altijd direct in zijn omgeving te vinden..... lastig hoor
pi_210328845
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:05 schreef spapaars het volgende:

[..]
Misschien bedoeld ze speltechnisch bang voor hem.
Hij is de sterkste daar.
nee nee als mens heeft ze een aantal keer gezegd, net als voor Jeffrey en JW
Omdat ze weleens (vaker) uitgevallen zijn, iemand die met stemverheffing praat of zo.. geen idee
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:07:11 #169
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210328851
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:05 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
ik vind het meer een gezegde om 'indruk te maken'... dat ze bang is voor die en gene
Daarentegen vond ze Erik ook enorm stinken, maar was ze altijd direct in zijn omgeving te vinden..... lastig hoor
Mirthe overdrijft heel vaak in wat ze zegt. Ik zie totaal geen angst voor Ice
Ontzag misschien zo nu en dan wel maar dat is geen angst
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210328852
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:05 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Dan vind je geld dus belangrijker dan je kids? Ik heb het ook zien gebeuren in mijn omgeving. ;)
het kan ook je beroep zijn wat ervoor zorgt dat je langere tijd achter elkaar van huis bent. Dan kan voor de moeder gelden, maar ook voor de vader.

En daar maak je dan afspraken over, hoe je daarmee om kunt gaan.

En dat maakt je dus niet een slechte ouder in mijn ogen.
pi_210328856
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:05 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Moeilijk, ze deden het vaak wel om hun kids een goede toekomst te kunnen geven....(dachten ze)
pi_210328867
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:06 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
nee nee als mens heeft ze een aantal keer gezegd, net als voor Jeffrey en JW
Omdat ze weleens (vaker) uitgevallen zijn, iemand die met stemverheffing praat of zo.. geen idee
Dan heeft ze moeite met agressieve mannen maar dan snap ik haar toenaderingen niet. Ikzelf heb ook een hekel aan schreeuwers en overheersende mannen en houd die om die reden op afstand. Wil ik niks mee te maken hebben. :N
pi_210328870
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:00 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik vind het ook shocking dat hij tijdens het afscheidsdiner van manager Imi vertelde nooit zijn kinderen te hebben gemist als hij veel afwezig was voor werk. Dat hij dat met een jaar in de loods pas voor het eerst voelde dat gemis. Vind ik bijzonder
  Moderator vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:10:10 #174
388664 crew  Dotteke
pi_210328875
Lange sl dit keer. Of hebben ze om 12 uur de streams er afgeknikkerd :D
pi_210328878
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:07 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Moeilijk, ze deden het vaak wel om hun kids een goede toekomst te kunnen geven....(dachten ze)
Vind ik zo´n dooddoener.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')