Ik moest ook zo lachen toen ze had gehoord dat als ze iets tekort kwam ze naar Jeff kon gaan. Gaat ze naar kantoor en zegt ze tegen Jeff ik kom shoppenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En maar blijvendoorzagen dat ze geen baby olie kreeg en haarverf terwijl.anderen wel iets kregen(van Jeff)
Ik doe niet mee aan die onzin, heb niet eens een mobieltje en doe ook niet aan internetbankieren. Heb alleen een vaste telefoonlijn en een laptop met internet voor het nieuws en als ik wat op moet zoeken, e-mail en Skype, omdat mijn zoon in het buitenland woonde en zijn vrouw nog steeds. Ben iemand van de oude stempel en vind alles al zo snel gaan. Dus social media is voor mij een no go.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Instagram hebben is heel makkelijk hoor Chea, je kunt overal 'rondneuzen', vaak heel leuke dingen
En ze is niet zo gek als Esther. ( mirthe die zegt "ik zeg nooit slechte dingen over mensen")quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:08 schreef Frummelie het volgende:
Ooh Mirthe wat ben je tegenstrijdig een tijdje terug bleef je het uren herhalen als mensen iets hadden gezegd over jou wat volgens jou niet waar was.. urenlang zwetsen over het voorval en nu interesseert het je niet wat mensen over je zeggen..
Die leeft al 11 en een halve maand in haar eigen bubbel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mirthe zit ook telkens in de rondte te kijken, dan praten Isaac en Sasha er snel overheen, maar nee hoor Mirthe blijft er dan op terugkomen....
Vorige week woensdag is de septic tank weer leeggehaaldquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:01 schreef xsaskiax het volgende:
Valt het jullie ook op dat er helemaal geen vliegen meer in de loods zijn????
ik heb weleens gedacht: de muizen, ze hadden er een aantal en 'ineens' waren ze weg.. kwamen de vliegen op dode dieren af???
(hoewel, het waren er wel héél veel en ze bleven komen!)
Nu zijn de meeste bewoners weg, maar de vliegen ook...... hoe dan?????
Ja ze moest en een jas en olie en verf en.... en.... en da over de zeik als Jeff er iets van zeiquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik moest ook zo lachen toen ze had gehoord dat als ze iets tekort kwam ze naar Jeff kon gaan. Gaat ze naar kantoor en zegt ze tegen Jeff ik kom shoppen![]()
![]()
Dat gezicht toen van Jeff
Die snap dat soort dingen echt nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mirthe zit ook telkens in de rondte te kijken, dan praten Isaac en Sasha er snel overheen, maar nee hoor Mirthe blijft er dan op terugkomen....
Euhhhh.. .quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En ze is niet zo gek als Esther. ( mirthe die zegt "ik zeg nooit slechte dingen over mensen")
Mirthie liegt ook nooitquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En ze is niet zo gek als Esther. ( mirthe die zegt "ik zeg nooit slechte dingen over mensen")
Afgelopen woensdag toch vandaar dat ze dachten dat vandaag de finale was..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vorige week woensdag is de septic tank weer leeggehaald
Jeff zei toen ook op een sarcastische manier dat het ging om een deotje of elastiekjes voor je haarquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja ze moest en een jas en olie en verf en.... en.... en da over de zeik als Jeff er iets van zei
Klopt iddquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag toch vandaar dat ze dachten dat vandaag de finale was..
Moest wel lachen toen ze zei dat ze haar buikje rond zou eten en eens zou laten zien hoeveel sushi zij op kan. Er komt een sushimaaltijd voor 5 personen dus dat wordt natuurlijk wél delen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:17 schreef pingu66 het volgende:
Als ik Mirthe was zou ik die sushi nu weggooien
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit niet de beloning die ze hadden verdiend, hoezo dan al 2 dagen in huis?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al 2 dagen in huis, en het is een versproduct, dus logisch, wel zonde.
Ik geloof echt niet dat ze oude sushi gegeven hebbenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:23 schreef Chea49 het volgende:
Wat een afgang zeg! Gewoon ouwe rommel geven als beloning.
Dan heeft ze wél gelijk, het is vis en daar moet je mee uitkijken.
Leuk zeg, voor de finale iedereen doodziek.![]()
Kregen ze voor spruitjeshappen, dat was woensdag.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is dit niet de beloning die ze hadden verdiend, hoezo dan al 2 dagen in huis?
Ze hebben het woensdag gehad, dat had na gisteren al weg gegooid moeten worden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze hebben twee dagen geleden toch die sushi maaltijd gekregen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook heel erg vreemd. Mirthe vond het een beetje raar smaken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat ze oude sushi gegeven hebben
Waarom dan zolang wachten alvorens het te nuttigen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kregen ze voor spruitjeshappen, dat was woensdag.
Dat zegt ze ja, maar dat zegt ze volgens mij als (onnodig) excuus om die sushi weg te gooien.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook heel erg vreemd. Mirthe vond het een beetje raar smaken.
Hier lijkt Isaac eerder bang voor Mirthe dan andersomquote:
Dat is niet hun schuld.. ze hebben veel teveel geleverd.quote:
Het is niet opgegaan, ze hadden een tafel vol, en gisteren er ook nog van gegeten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waarom dan zolang wachten alvorens het te nuttigen.
Als hij niet weg trok had het een stevige kus geweest volgens mij. Wat is er gister in de hot tub gebeurd....quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier lijkt Isaac eerder bang voor Mirthe dan andersom
Ze is echt helemaal gek van sushi dus dat doet ze dan niet zomaar. Maar goed, het is allemaal erg vreemd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zegt ze ja, maar dat zegt ze volgens mij als (onnodig) excuus om die sushi weg te gooien.
Dat doet Mirthe vaker en dan klagen bij de Febo over Isaac.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja echt, ze is doodsbang voor Isaac
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier lijkt Isaac eerder bang voor Mirthe dan andersom
De tafel stond inderdaad stampvolquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is niet hun schuld.. ze hebben veel teveel geleverd.
Is geen oude rommel maar het is vaak rauw wat in of op de sushi zit.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:23 schreef Chea49 het volgende:
Wat een afgang zeg! Gewoon ouwe rommel geven als beloning.
Dan heeft ze wél gelijk, het is vis en daar moet je mee uitkijken.
Leuk zeg, voor de finale iedereen doodziek.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |