Ik lees net op Boni dat ze gaan fuseren en onder de naam Nettorama verdergaan. Ik vind Nettorama ook wel echt een fijne winkel.. de winkels zijn niet mooi maar dat merk je ook aan de prijzen. Het is er echt heel veel goedkoper en met A merkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het niet lijken op Nettorama is een heel ander soort winkel...
Nou je komt heerlijke dingen tegen... als je ervan houdt natuurijk...
Kan best. Of je hebt zo'n verschrikkelijke hekel aan hem dat je niets positiefs ziet?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:45 schreef schizolientje het volgende:
echt, als je goed observeert, die nep lach pokerface van Isaac. Door Sasha heeft t gesprek nog wat inhoud/nivo
Daar is het de afgelopen 12 jaar echt “ wie is toch die man die elke zondag het vlees snijdt?" zelfs nog erger want hij was altijd weg en soms weken of maanden van huis geweestquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:07 schreef Dotteke het volgende:
Wat een som gelul van Isaac zeg, omdat zijn dochter nu 12 is wordt het voor hem tijd om er voor zijn dochter te zijn.
Ik zou het denk ik ook niet erg vinden als Isaac mijn vader zou zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Onder het motto beter laat dan nooit. Ik ben benieuwd of de dochter er ook zo over denkt.
Ik vind dit juist wel leuk om te zienquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:12 schreef spapaars het volgende:
De streams gaan uit heb ik begrepen, maar naar dit kijken is ook geen feest, wat een saaiheid.
Als zij herinneringen ophalen dan zullen daar vast fragmenten bij worden geplaatst.. wat ook heel leuk zal zijn om die nog een keer te zienquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:13 schreef freaky40 het volgende:
Moeten ze natuurlijk want dan kunnen ze weer wat terugblikjes er tussen monteren in de uitzendingen.
Dat heb ik nooit begrepen, dan heb je kinderen en ga je gewoon een jaar weg.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar is het de afgelopen 12 jaar echt “ wie is toch die man die elke zondag het vlees snijdt?) zelfs nog erger want hij was altijd weg en soms weken of maanden van huis geweest
Dat zal de bedoeling zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als zij herinneringen ophalen dan zullen daar vast fragmenten bij worden geplaatst.. wat ook heel leuk zal zijn om die nog een keer te zien
Crisp is een online winkel met iets luxere produkten...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik lees net op Boni dat ze gaan fuseren en onder de naam Nettorama verdergaan. Ik vind Nettorama ook wel echt een fijne winkel.. de winkels zijn niet mooi maar dat merk je ook aan de prijzen. Het is er echt heel veel goedkoper en met A merken![]()
Isaac en Sasha zeggen dat ze allebei hun doelen hebben gehaald in het afgelopen jaar.
We kunnen nog hopenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:12 schreef spapaars het volgende:
De streams gaan uit heb ik begrepen, maar naar dit kijken is ook geen feest, wat een saaiheid.
Waar en wanneer heb je dat gehoord/gelezen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:12 schreef spapaars het volgende:
Was hier gemeld, zou op twitter X zijn gepostquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar en wanneer heb je dat gehoord/gelezen?
Ze op de achtergrond mee laten draaien is oké... beter dan niets...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:12 schreef spapaars het volgende:
Blijft wennen.. dat "x"quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was hier gemeld, zou op twitter X zijn gepost
Maar mensen blijven kijkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:28 schreef spapaars het volgende:
Er gebeurt helemaal niets, en toch de ene heg na de ander.
Ik heb dat ook nooit gesnapt hoor, en voor wat?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:16 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen, dan heb je kinderen en ga je gewoon een jaar weg.
Van Isaac snap ik dat niet, is al zo vaak van huis geweest.
Marciano en Wendy begrijp ik ook niet.
Geen respect voor ook, een jaar je kids achterlaten.
Ja die heg elke keer snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:28 schreef spapaars het volgende:
Er gebeurt helemaal niets, en toch de ene heg na de ander.
Heb het hier niet gelezen post gemist schijnbaarquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was hier gemeld, zou op twitter X zijn gepost
Maar ik bedoelde Crisp niet dat op Nettorama lijkt maar Boni..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het niet lijken op Nettorama is een heel ander soort winkel...
Nou je komt heerlijke dingen tegen... als je ervan houdt natuurijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |