Ik zou ook gewoon vragen of ze even haar snavel zou kunnen houden..quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moeten jullie maar een dagje aanpassen![]()
Het is gewoon niet leuk niet te weten wat er gaat en wanneer het gaat gebeuren
Dat is hetzelfde als de Nettorama?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja en de kaas fondue ( en de worsten (,met venkel,knoflook,citroen
Ooh heerlijke dingen... Grillworst, brood enz ook zo jammie, goede kwaliteit...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja en de kaas fondue ( en de worsten (,met venkel,knoflook,citroen
Vreselijk he en die neplach en die grijns op zijn gezicht ggrrrrrquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:45 schreef schizolientje het volgende:
echt, als je goed observeert, die nep lach pokerface van Isaac. Door Sasha heeft t gesprek nog wat inhoud/nivo
Neej...absoluut niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als de Nettorama?
Ik heb juist het gevoel dat het nu wel echt is.. voor nu is er even geen strijd en hoeven ze niet meer te manipuleren en te stoken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:45 schreef schizolientje het volgende:
echt, als je goed observeert, die nep lach pokerface van Isaac. Door Sasha heeft t gesprek nog wat inhoud/nivo
hij kijkt haar ook niet aan als hij praatquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk he en die neplach en die grijns op zijn gezicht ggrrrrr
Is ook nep, maar de meeste bewoners zijn toch wel positief over hem, ook na hun vertrek.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk he en die neplach en die grijns op zijn gezicht ggrrrrr
Het lijkt wel zo.. de folder letters en opmaak. Boni hebben we hier niet alleen Nettorama..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej...absoluut niet hetzelfde.
Ja nogal logisch hij lulde met iedereen meequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is ook nep, maar de meeste bewoners zijn toch wel positief over hem, ook na hun vertrek.
Crisp heeft echt het neusje van de zalm qua produkten... worden ook dingen in het buitenland geproduceerd voor Crisp bv de croissantjes in Frankrijk.. die zijn echt om te kwijlen..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het lijkt wel zo.. de folder letters en opmaak. Boni hebben we hier niet alleen Nettorama..
Ik zie wel dat ze gaan fuseren en onder de naam Nettorama verder gaan.
Ik ken Crisp niet.. zal eens even gaan zoeken zo meteenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Crisp heeft echt het neusje van de zalm qua produkten... worden ook dingen in het buitenland geproduceerd voor Crisp bv de croissantjes in Frankrijk.. die zijn echt om te kwijlen..
Nou lekker die koude croissantjes....
Dat zei Bern gisteren ( voor de eli) ook. " je kunt ook gewoon op een moment je mondhouden"quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon vragen of ze even haar snavel zou kunnen houden..
Ik vind het niet lijken op Nettorama is een heel ander soort winkel...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ken Crisp niet.. zal eens even gaan zoeken zo meteen![]()
Mirthe heeft een lang gesprek achter..
Als het eenmaal van jou is, bepaald niemand wat je er mee mag doen, behalve de regering en de bank.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat schijnt dus niet te mogen van de prijzenpot geld of grote cadeaus aan oud deelnemers te geven
Ik kan er heel soms om lachen maar veel vaker erger ik me er behoorlijk aan. Het is allemaal geneuzel wat nergens op slaat en om dat de hele dag te horenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat zei Bern gisteren ( voor de eli) ook. " je kunt ook gewoon op een moment je mondhouden"
Waarop Sas zei nee mirthe niet die gaat maar door en maakte met alle twee haar handen een beweging alsof ze twee kranen open draaide.
Onder het motto beter laat dan nooit. Ik ben benieuwd of de dochter er ook zo over denkt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:07 schreef Dotteke het volgende:
Wat een som gelul van Isaac zeg, omdat zijn dochter nu 12 is is het voor hem tijd om er voor zijn dochter te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |