Ik lees net op Boni dat ze gaan fuseren en onder de naam Nettorama verdergaan. Ik vind Nettorama ook wel echt een fijne winkel.. de winkels zijn niet mooi maar dat merk je ook aan de prijzen. Het is er echt heel veel goedkoper en met A merkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het niet lijken op Nettorama is een heel ander soort winkel...
Nou je komt heerlijke dingen tegen... als je ervan houdt natuurijk...
Kan best. Of je hebt zo'n verschrikkelijke hekel aan hem dat je niets positiefs ziet?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:45 schreef schizolientje het volgende:
echt, als je goed observeert, die nep lach pokerface van Isaac. Door Sasha heeft t gesprek nog wat inhoud/nivo
Daar is het de afgelopen 12 jaar echt “ wie is toch die man die elke zondag het vlees snijdt?" zelfs nog erger want hij was altijd weg en soms weken of maanden van huis geweestquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:07 schreef Dotteke het volgende:
Wat een som gelul van Isaac zeg, omdat zijn dochter nu 12 is wordt het voor hem tijd om er voor zijn dochter te zijn.
Ik zou het denk ik ook niet erg vinden als Isaac mijn vader zou zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Onder het motto beter laat dan nooit. Ik ben benieuwd of de dochter er ook zo over denkt.
Ik vind dit juist wel leuk om te zienquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:12 schreef spapaars het volgende:
De streams gaan uit heb ik begrepen, maar naar dit kijken is ook geen feest, wat een saaiheid.
Als zij herinneringen ophalen dan zullen daar vast fragmenten bij worden geplaatst.. wat ook heel leuk zal zijn om die nog een keer te zienquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:13 schreef freaky40 het volgende:
Moeten ze natuurlijk want dan kunnen ze weer wat terugblikjes er tussen monteren in de uitzendingen.
Dat heb ik nooit begrepen, dan heb je kinderen en ga je gewoon een jaar weg.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar is het de afgelopen 12 jaar echt “ wie is toch die man die elke zondag het vlees snijdt?) zelfs nog erger want hij was altijd weg en soms weken of maanden van huis geweest
Dat zal de bedoeling zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als zij herinneringen ophalen dan zullen daar vast fragmenten bij worden geplaatst.. wat ook heel leuk zal zijn om die nog een keer te zien
Crisp is een online winkel met iets luxere produkten...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik lees net op Boni dat ze gaan fuseren en onder de naam Nettorama verdergaan. Ik vind Nettorama ook wel echt een fijne winkel.. de winkels zijn niet mooi maar dat merk je ook aan de prijzen. Het is er echt heel veel goedkoper en met A merken![]()
Isaac en Sasha zeggen dat ze allebei hun doelen hebben gehaald in het afgelopen jaar.
We kunnen nog hopenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:12 schreef spapaars het volgende:
De streams gaan uit heb ik begrepen, maar naar dit kijken is ook geen feest, wat een saaiheid.
Waar en wanneer heb je dat gehoord/gelezen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:12 schreef spapaars het volgende:
Was hier gemeld, zou op twitter X zijn gepostquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar en wanneer heb je dat gehoord/gelezen?
Ze op de achtergrond mee laten draaien is oké... beter dan niets...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:12 schreef spapaars het volgende:
Blijft wennen.. dat "x"quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was hier gemeld, zou op twitter X zijn gepost
Maar mensen blijven kijkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:28 schreef spapaars het volgende:
Er gebeurt helemaal niets, en toch de ene heg na de ander.
Ik heb dat ook nooit gesnapt hoor, en voor wat?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:16 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen, dan heb je kinderen en ga je gewoon een jaar weg.
Van Isaac snap ik dat niet, is al zo vaak van huis geweest.
Marciano en Wendy begrijp ik ook niet.
Geen respect voor ook, een jaar je kids achterlaten.
Ja die heg elke keer snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:28 schreef spapaars het volgende:
Er gebeurt helemaal niets, en toch de ene heg na de ander.
Heb het hier niet gelezen post gemist schijnbaarquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was hier gemeld, zou op twitter X zijn gepost
Maar ik bedoelde Crisp niet dat op Nettorama lijkt maar Boni..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij bleek amper thuis te zijn dus is geen echte vaderfiguur. Zie het voor me dat hij wakker wordt en zijn vrouw of vriendin beveelt een ontbijt voor hem te maken, daarna uitgebreid onder de douche en dan naar de sportschool. Halve dag wegblijven, vieze sportkleding in wasmand pleuren, wéér een uitgebreide douche nemen en lunchen, klaargemaakt door zijn partner. Daarna natuurlijk weer sporten en erna meteen even zijn rust pakken. In de avond misschien wat assisteren in de keuken en zijn partner laten weten dat hij zo´n leuke dag heeft gehad. En na het eten meteen naar zijn maten de kroegkruk bezet houden. In de nacht zachtjes thuiskomen om niemand wakker te maken. Vergeten zijn kids te zien die dag en zo zullen er nog vele dagen volgen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou het denk ik ook niet erg vinden als Isaac mijn vader zou zijn![]()
Zou er niet van kijken dat hij thuis de drill sergeant uithing..
Isaac lult als brugman en vindt zelf dat Mirthe zoveel lult.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:15 schreef pingu66 het volgende:
Mam man man laat Sas ook eens iets verteĺlen.
Ik vind ze iig niet veranderd..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:18 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat zal de bedoeling zijn.
"De winnaars halen nog even de mooiste en slechtste momenten aan", met beelden.
Vinden jullie ze veel veranderd?
Ik zie het pas 3 maanden ongeveer.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde Crisp niet dat op Nettorama lijkt maar Boni..
Bij Crisp zie ik idd heerlijke dingen staan maar best wel duur ook allemaal.
Nou Mirthe is eindelijk terug en Sasha mot ook nog naar achter maar verwacht niet dat het bij haar ook een uur gaat duren.
Zullen we het wel over de streams houdenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet kunnen ook al worden ze goed verzorgd bij jou afwezigheid.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:16 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Gok dat ze korte, te noemen herinneringen te horen krijgen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja die heg elke keer snap ik ook niet.
Freaky heeft dat gisteren gezegd dat in de loop van de middag de streams op zwart gingen.. dat had hij gehoord.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar en wanneer heb je dat gehoord/gelezen?
Geld en met je gezicht op tv.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nooit gesnapt hoor, en voor wat?
O, die zegt het hele jaar al dingen die niet kloppenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Freaky heeft dat gisteren gezegd dat in de loop van de middag de streams op zwart gingen.. dat had hij gehoord.
Helemaal mee eens en dan vind ik het voor een moeder nog kwalijker als ik eerlijk ben. Kinderen kunnen een moeder echt niet missen tijdens hun opgroeien.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:16 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Vraag me het ook wel af.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet kunnen ook al worden ze goed verzorgd bij jou afwezigheid.
er kunnen toch goede afspraken zijn gemaakt met de andere ouder of grootouders of andere verzorgers. Er zijn ook beroepen waarbij je lang van huis bent.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:38 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Vraag me het ook wel af.
Zijn ze uit ouderlijk gezag gezet of zo (terecht of onterecht ff daargelaten), dat het niet uitmaakte, weg gaan of blijven?
Kan me gewoon niet voorstellen te beslissen, te kiezen, opgroeiende kinderen een jaar niet te verzorgen, er niet te zijn.
Hij zei laatst wel dat hij thuis altijd de rotzooi van het ontbijt opruimt en de bedden dekt omdat hij vaak laat thuis is ivm het DJen en dan pas laat uit bed kwam en dan was iedereen al weg.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij bleek amper thuis te zijn dus is geen echte vaderfiguur. Zie het voor me dat hij wakker wordt en zijn vrouw of vriendin beveelt een ontbijt voor hem te maken, daarna uitgebreid onder de douche en dan naar de sportschool. Halve dag wegblijven, vieze sportkleding in wasmand pleuren, wéér een uitgebreide douche nemen en lunchen, klaargemaakt door zijn partner. Daarna natuurlijk weer sporten en erna meteen even zijn rust pakken. In de avond misschien wat assisteren in de keuken en zijn partner laten weten dat hij zo´n leuke dag heeft gehad. En na het eten meteen naar zijn maten de kroegkruk bezet houden. In de nacht zachtjes thuiskomen om niemand wakker te maken. Vergeten zijn kids te zien die dag en zo zullen er nog vele dagen volgen.
Goedemorgen trouwens.![]()
Spannende eliminatie net bekeken.
De een kan dit gemakkelijker dan de ander. Ik vind de leeftijd waarop je ze zolang alleen laat er ook best toe doen. Ieder zal zijn reden wel hebben alsnog mee te doen met zo´n programma. En als vader voorheen al weinig thuis was zal het helemáál geen probleem voor ze zijn. Moeders zijn toch meestal de hoofdverzorgsters.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:38 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Vraag me het ook wel af.
Zijn ze uit ouderlijk gezag gezet of zo (terecht of onterecht ff daargelaten), dat het niet uitmaakte, weg gaan of blijven?
Kan me gewoon niet voorstellen te beslissen, te kiezen, opgroeiende kinderen een jaar niet te verzorgen, er niet te zijn.
Ik gun het hen beiden wel maar Isaac met lege handen naar huis a.u.b.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:38 schreef Dotteke het volgende:
Sasha en Mirthe hebben het over wat als ................bij een eliminatie
Sorryquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Zullen we het wel over de streams houden
We weten niets zeker en het is gewoon afwachten hoe en wat..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, die zegt het hele jaar al dingen die niet kloppen![]()
Ik geloof niets meer dan dat het op de streams gezegd wordt, ze op zwart zijn of Talpa met een mededeling komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |