Ze hebben het woensdag gehad, dat had na gisteren al weg gegooid moeten worden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is dit niet de beloning die ze hadden verdiend, hoezo dan al 2 dagen in huis?
Ze hebben twee dagen geleden toch die sushi maaltijd gekregen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is dit niet de beloning die ze hadden verdiend, hoezo dan al 2 dagen in huis?
Ik vind dat ook heel erg vreemd. Mirthe vond het een beetje raar smaken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat ze oude sushi gegeven hebben
Waarom dan zolang wachten alvorens het te nuttigen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kregen ze voor spruitjeshappen, dat was woensdag.
Dat zegt ze ja, maar dat zegt ze volgens mij als (onnodig) excuus om die sushi weg te gooien.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook heel erg vreemd. Mirthe vond het een beetje raar smaken.
Hier lijkt Isaac eerder bang voor Mirthe dan andersomquote:
Dat is niet hun schuld.. ze hebben veel teveel geleverd.quote:
Het is niet opgegaan, ze hadden een tafel vol, en gisteren er ook nog van gegeten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waarom dan zolang wachten alvorens het te nuttigen.
Als hij niet weg trok had het een stevige kus geweest volgens mij. Wat is er gister in de hot tub gebeurd....quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier lijkt Isaac eerder bang voor Mirthe dan andersom
Ze is echt helemaal gek van sushi dus dat doet ze dan niet zomaar. Maar goed, het is allemaal erg vreemd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zegt ze ja, maar dat zegt ze volgens mij als (onnodig) excuus om die sushi weg te gooien.
Dat doet Mirthe vaker en dan klagen bij de Febo over Isaac.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja echt, ze is doodsbang voor Isaac
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier lijkt Isaac eerder bang voor Mirthe dan andersom
De tafel stond inderdaad stampvolquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is niet hun schuld.. ze hebben veel teveel geleverd.
Is geen oude rommel maar het is vaak rauw wat in of op de sushi zit.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:23 schreef Chea49 het volgende:
Wat een afgang zeg! Gewoon ouwe rommel geven als beloning.
Dan heeft ze wél gelijk, het is vis en daar moet je mee uitkijken.
Leuk zeg, voor de finale iedereen doodziek.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |