Absoluut...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en nu de blijdschap, dit is ook echte vriendschap
Ja preciesquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik geloof daar ook niets van.. als je haar moet geloven was ze bijna van iedereen bang![]()
Echt alles is overdreven aan haar..
Juist..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan heeft ze moeite met agressieve mannen maar dan snap ik haar toenaderingen niet. Ikzelf heb ook een hekel aan schreeuwers en overheersende mannen en houd die om die reden op afstand. Wil ik niks mee te maken hebben.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:39 schreef xsaskiax het volgende:
ahhhhhh kijk nu eens, mensen die zeggen dat ze Wendy met rust hadden moeten laten......
ik zit hier verdorie met tranen (oke ik ben soms een softy), die blijdschap!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is er te zien, heb geen insta namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
Net zei hij dat ook weer in het gesprek met Sasha.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:09 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik vind het ook shocking dat hij tijdens het afscheidsdiner van manager Imi vertelde nooit zijn kinderen te hebben gemist als hij veel afwezig was voor werk. Dat hij dat met een jaar in de loods pas voor het eerst voelde dat gemis. Vind ik bijzonder
En maar blijvendoorzagen dat ze geen baby olie kreeg en haarverf terwijl.anderen wel iets kregen(van Jeff)quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik geloof daar ook niets van.. als je haar moet geloven was ze bijna van iedereen bang![]()
Echt alles is overdreven aan haar..
Maar dat zeg ik ook niet.. ze heeft het zeker goed gespeeld maar dan moet ze nu geen commentaar hebben op Erik.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:10 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Sasha heeft het wel wat erger gespeeld, niet zo heftig als Isaac, maar flink achter de ellebogen, wel wat mensen voor de bus gegooid ook.
Mag ook, anders haal je einde blijkbaar niet.
Zou het niet hetzelfde elimineren zijn als die blokken stapelen met de voeten en dan nu met 3 personen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:33 schreef xsaskiax het volgende:
Ze zitten te speculeren hoe het verder zal gaan.
Dit lijkt me het meest slopend, niet weten waar je aan toe bent!
ah sorry ik kan ze niet anders laten zien.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:54 schreef Ash het volgende:
[..]
Wat is er te zien, heb geen insta namelijk
Kan me dat goed voorstellen, zo´n type ben ik ook!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Toch is dit typisch Sasha, zorgen dat alles netjes is als je visite krijgt.
Ze heeft ook haar bed verschoond, alles gewassen, ze is klaar voor de dingen die komen gaan
ik ook hoor!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan me dat goed voorstellen, zo´n type ben ik ook!
ahhhhhh kijk nu eens, mensen die zeggen dat ze Wendy met rust hadden moeten laten......
ik zit hier verdorie met tranen (oke ik ben soms een softy), die blijdschap!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb geen instagram etc. maar je zag bij het verlies al dat ze opgelucht was. Volgens mij wilde ze al langer naar huis maar wilde het niet opgeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je kinderen even bij opa en oma te laten omdat je werkt is heel iets anders.. dan kom je gewoon na je werk weer thuis en verzorg je de kinderen zelf. Er zijn altijd omstandigheden waarbij je niet altijd thuis kan zijn. Je moet immers geld verdienen om de kinderen te onderhouden maar om ze een heel jaar bij opa en oma achter te laten.. dat gaat mij toch echt te ver.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij is Wendy een alleenstaande ouder en zullen haar kinderen wel vaker bij de grootouders onder zijn gebracht omdat zij moet werken natuurlijk. Praat niet goed dat je kinderen zolang aan een ander toevertrouwen niet alles is, voor moeders niet maar ook voor vaders niet.
Nee joh.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik ook niet.. ze heeft het zeker goed gespeeld maar dan moet ze nu geen commentaar hebben op Erik.
Ik moet uitkijken met wat ik zeg want anders krijg ik weer een sneer dat ik aan het drammen ben
Zou kunnen.. ook hij heeft er heel hard voor gewerkt. Niet op de manier zoals ik het leuk vind maar dat hebben Sasha en Mirthe voor mij ook niet gedaan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:23 schreef Frummelie het volgende:
Alles in mijn lijf zegt dat Isaac de gedoodverfde winnaar is...
Waarom?? dan drammen we allemaalquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik ook niet.. ze heeft het zeker goed gespeeld maar dan moet ze nu geen commentaar hebben op Erik.
Ik moet uitkijken met wat ik zeg want anders krijg ik weer een sneer dat ik aan het drammen ben
Oh, wat lief!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ah sorry ik kan ze niet anders laten zien.
Kim en Jeffrey komen bij Wendy die helemaal uit haar dak gaat.
Jeffrey heeft zelfs tranen in het tweede filmpje, ze zijn echt gek met elkaar
ik zit hier verdorie met tranen (oke ik ben soms een softy), die blijdschap!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Smerig wasgoed in een mand, vieze mensen, vies zwembad, vies bubbelbad, stinkende bedden, afval in de keuken en vloer niet goed genoeg van kruimels ontdaan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:01 schreef xsaskiax het volgende:
Valt het jullie ook op dat er helemaal geen vliegen meer in de loods zijn????
ik heb weleens gedacht: de muizen, ze hadden er een aantal en 'ineens' waren ze weg.. kwamen de vliegen op dode dieren af???
(hoewel, het waren er wel héél veel en ze bleven komen!)
Nu zijn de meeste bewoners weg, maar de vliegen ook...... hoe dan?????
Instagram hebben is heel makkelijk hoor Chea, je kunt overal 'rondneuzen', vaak heel leuke dingenquote:
Misschien is er in de sluis al wat klaargezet voor morgen..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hoorden gisteren dat er 'buiten' iets gebouwd wordt (althans dat zeiden ze)
De mijne ook hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar je kinderen even bij opa en oma te laten omdat je werkt is heel iets anders.. dan kom je gewoon na je werk weer thuis en verzorg je de kinderen zelf. Er zijn altijd omstandigheden waarbij je niet altijd thuis kan zijn. Je moet immers geld verdienen om de kinderen te onderhouden maar om ze een heel jaar bij opa en oma achter te laten.. dat gaat mij toch echt te ver.
Maar goed dat is mijn mening
Mirthe zit ook telkens in de rondte te kijken, dan praten Isaac en Sasha er snel overheen, maar nee hoor Mirthe blijft er dan op terugkomen....quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Misschien is er in de sluis al wat klaargezet voor morgen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |