abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8447143
yeey!
  Redactie Frontpage woensdag 12 februari 2003 @ 23:09:06 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8447237
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:06 schreef DarkMaxie het volgende:
yeey!
pi_8447430
mensjes.. het was weer gezellig.. maar ik moet morgen weer met mijn blije hoofd op school zitten dus ik ga maar eens me bedje in... tot morgen zou ik zeggen !!
pi_8447480
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:14 schreef DarkMaxie het volgende:
mensjes.. het was weer gezellig.. maar ik moet morgen weer met mijn blije hoofd op school zitten dus ik ga maar eens me bedje in... tot morgen zou ik zeggen !!
Weltrusten.
pi_8447698
Je zult mij hier niet vaak zien nee. Maar als je het lief vraagt
pi_8452033
Ja we staan weer in de krant he, net als met Tim Vicious toen. Echt lachen. . Ik las het vanmorgen. Echt heel media-Nederland leest hier mee.

Op zich wel raar dat de Telegraaf nu ook al geruchten op een internetsite als valide bron ziet, maar dat mag de pret niet drukken.

*zwaait naar Wilma Nanninga* .

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_8452733
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 10:45 schreef SmashBro het volgende:
Ja we staan weer in de krant he, net als met Tim Vicious toen. Echt lachen. . Ik las het vanmorgen. Echt heel media-Nederland leest hier mee.

Op zich wel raar dat de Telegraaf nu ook al geruchten op een internetsite als valide bron ziet, maar dat mag de pret niet drukken.

correctie: De Telegraaf vond mijn weblog en vroeg toen om méér informatie.

pi_8452806
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 10:45 schreef SmashBro het volgende:

*zwaait mee naar Wilma* .
pi_8453004
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:22 schreef SCH het volgende:
Je zult mij hier niet vaak zien nee. Maar als je het lief vraagt
Ohhhhhhhhh jij bent SCH. .
pi_8455388
Echt stoer dat het idols gerucht de telegraaf heeft gehaald en dat FOK! daarin met naam wordt genoemd! Dat ondanks dat er geen woord van waar hoeft tezijn.

Ik denk dat user SCH nu gewoon ontzettend klaar zit te komen bij dat artikel, dat heeft ie dan maar mooi bereikt!

pi_8456092
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 13:11 schreef Cyberjunkie het volgende:
Echt stoer dat het idols gerucht de telegraaf heeft gehaald en dat FOK! daarin met naam wordt genoemd!
pi_8457972
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 13:11 schreef Cyberjunkie het volgende:
Ik denk dat user SCH nu gewoon ontzettend klaar zit te komen bij dat artikel, dat heeft ie dan maar mooi bereikt!
zeer waarschijnlijk... ach ieder zijn ding he.... maar volgens mij rot ie pas op met zijn verhalen als hij rtl boulevard haalt...
pi_8458417
Hij valt nu wel door de mand die SCH...
pi_8459312
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Doet pijn joh -
pi_8459460
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 16:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Doet pijn joh -

Kom op, maak je nou even bekend
Dat zouden de anderen ook op prijs stellen
Ben je nep of ben je echt...
pi_8459493
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 16:20 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Kom op, maak je nou even bekend
Dat zouden de anderen ook op prijs stellen
Ben je nep of ben je echt...

Hartstikke echt
pi_8459615
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 16:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Hartstikke echt

Jij had het over 1 pc die de stemmen telt maar dat blijken 2 pc's te zijn, verklaring?
pi_8459714
Ter aanvulling:

Op de website forum.fok.nl werd de roddel dat de finale al beslist zou zijn, gestart door 'SCH', een persoon die beweert werkzaam te zijn bij HMG. 'Volgende week David eruit, dan Jim, gevolgd door Dewi,' is zijn voorspelling. 'Finale gaat tussen Jamaï en Hind. Wie gaat winnen, hebben ze nog niet vastgelegd. Waarschijnlijk Hind. ... '

Paulsen reageert: "Hierop kan ik het geijkte antwoord geven. Wij hebben er geen enkel belang bij om van tevoren te beslissen wie er gaat winnen. Als wij een kandidaat laten winnen die niet zo goed ligt bij het publiek zal diegene ook minder plaatjes verkopen. Voor ons houdt het gewoon op na 8 maart. Daarna heeft platenmaatschappij BMG de touwtjes in handen."

Dezelfde persoon beweert dat Jim afgelopen week de minste stemmen had, niet Marieke. 'Ik heb even meegekeken op de computer', schrijft SCH.

Bewaakt
Paulsen: "Het feit dat deze persoon schrijft over één computer geeft al aan dat het niet waar is. De uitslagen komen bij ons in de studio namelijk binnen op twee computers. Op de een de sms'jes en op de ander de telefoontjes. Die twee uitslagen worden bij elkaar opgeteld om tot een eindoordeel te komen. De ruimte waar de computer staat, wordt zelfs bewaakt. Er kan dus niemand zonder toestemming bij."(telegraaf.nl)

Nou?

pi_8459719
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 16:26 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Jij had het over 1 pc die de stemmen telt maar dat blijken 2 pc's te zijn, verklaring?

Ik heb het niet over 1 pc gehad, ik heb gezegd dat ik in pc heb meegekeken. Er zijn een paar computers betrokken bij de stemming - en die staan echt niet in een afgesloten kamer.
pi_8459916
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 16:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb het niet over 1 pc gehad, ik heb gezegd dat ik in pc heb meegekeken. Er zijn een paar computers betrokken bij de stemming - en die staan echt niet in een afgesloten kamer.

Toch denk ik dat Jim gaat winnen ook al zal dat dan ook wel doorgestoken kaart zijn
Er zal in ieder geval massaal gebeld gaan worden
Wat verdien jij eigenlijk bij HMG ?
pi_8459935
Of verdiende...
pi_8459942
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 16:37 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Toch denk ik dat Jim gaat winnen ook al zal dat dan ook wel doorgestoken kaart zijn
Er zal in ieder geval massaal gebeld gaan worden
Wat verdien jij eigenlijk bij HMG ?

Ik werk niet bij HMG. Wel opletten

Jim gaat niet winnen.

pi_8460226
Dit klopt dus niet?

Op de website forum.fok.nl werd de roddel dat de finale al beslist zou zijn, gestart door 'SCH', een persoon die beweert werkzaam te zijn bij HMG

Ok, het is de telegraaf,maar hoe komen zij daar bij dan?

pi_8460252
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 16:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dit klopt dus niet?

Op de website forum.fok.nl werd de roddel dat de finale al beslist zou zijn, gestart door 'SCH', een persoon die beweert werkzaam te zijn bij HMG

Ok, het is de telegraaf,maar hoe komen zij daar bij dan?

Foutje van Roel en die ander die hen een bericht hebben gestuurd waarin dat staat. Ik heb dat nooit beweerd.
pi_8460424
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 16:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Foutje van Roel en die ander die hen een bericht hebben gestuurd waarin dat staat. Ik heb dat nooit beweerd.

Ok, je dag kan in ieder geval niet meer stuk
Maar ik zie niks in Hind, Jim heeft als enige de X-factor en daarom zou het verstandiger van Idols zijn om hem te laten winnen ipv Hind,laat staan de door Pearl gesponsorde Jamai...
pi_8460523
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 16:57 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Ok, je dag kan in ieder geval niet meer stuk
Maar ik zie niks in Hind, Jim heeft als enige de X-factor en daarom zou het verstandiger van Idols zijn om hem te laten winnen ipv Hind,laat staan de door Pearl gesponsorde Jamai...

Ik heb een kutdag - dat stuk in de Telegraaf boeit me echt niet.
Mijn grote favoriet was Yuli.

Jim heeft feitelijk al gewonnen vanwege zijn populariteit dus is het volgens HMG niet nodig hem echt te laten winnen.

pi_8460586
Whatever, Idols wordt slapend rijk...
pi_8460758
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Echt wel.
pi_8466408
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 17:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Whatever, Idols John de Mol wordt slapend rijk...
.
pi_8469194
ach wat maakt het uit.. als ze mij maar entertainen...
pi_8469751
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 23:22 schreef DarkMaxie het volgende:
egoïst

pi_8469808
quote:
Precies, het is verder eigenlijk te luchtig voor mij.
pi_8470577
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 16:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ter aanvulling:

Op de website forum.fok.nl werd de roddel dat de finale al beslist zou zijn, gestart door 'SCH', een persoon die beweert werkzaam te zijn bij HMG. 'Volgende week David eruit, dan Jim, gevolgd door Dewi,' is zijn voorspelling. 'Finale gaat tussen Jamaï en Hind. Wie gaat winnen, hebben ze nog niet vastgelegd. Waarschijnlijk Hind. ... '

Paulsen reageert: "Hierop kan ik het geijkte antwoord geven. Wij hebben er geen enkel belang bij om van tevoren te beslissen wie er gaat winnen. Als wij een kandidaat laten winnen die niet zo goed ligt bij het publiek zal diegene ook minder plaatjes verkopen. Voor ons houdt het gewoon op na 8 maart. Daarna heeft platenmaatschappij BMG de touwtjes in handen."

Dezelfde persoon beweert dat Jim afgelopen week de minste stemmen had, niet Marieke. 'Ik heb even meegekeken op de computer', schrijft SCH.

Bewaakt
Paulsen: "Het feit dat deze persoon schrijft over één computer geeft al aan dat het niet waar is. De uitslagen komen bij ons in de studio namelijk binnen op twee computers. Op de een de sms'jes en op de ander de telefoontjes. Die twee uitslagen worden bij elkaar opgeteld om tot een eindoordeel te komen. De ruimte waar de computer staat, wordt zelfs bewaakt. Er kan dus niemand zonder toestemming bij."(telegraaf.nl)

Nou?

Zo dan! Dat is ff stoer dat dat in de Telegraaf heeft gestaan. SCH vertelde dat tegen mij nadat ik erop in ging in het desbetreffende topic.Lachen joh.
Back in business.
  Milf vrijdag 14 februari 2003 @ 00:24:59 #36
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_8470637
ik moest ook lachen toen ik in de bus dat stukkie las. en aan iedereen op het werk laten zien natuurlijk

FOK! staat wéér in de telegraaf

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_8471240
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 16:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik werk niet bij HMG. Wel opletten

Waar dan wel?
pi_8471275
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 01:01 schreef Sphere het volgende:

[..]

Waar dan wel?

"daaro"

pi_8472265
quote:

[..]

Waar dan wel?

een facilitair bedrijf ..
  vrijdag 14 februari 2003 @ 08:01:43 #40
46751 Elephant
Tha Music Man!
pi_8472277
quote:

[..]

Waar dan wel?

Wel op blijven letten! Dat is meer dan 1x beschreven.
If you don't like my opinion: up yours!
pi_8472474
SCH zou je ons voor de allerlaatste keer even PRECIES willen uitleggen waar je nou werkt want vele, waaronder ikzelf zijn het spoor totaaaal kwijt..... volgens mij is hij gewoon vakkenvuller bij de appie heijn...
pi_8474525
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 08:55 schreef DarkMaxie het volgende:
SCH zou je ons voor de allerlaatste keer even PRECIES willen uitleggen waar je nou werkt want vele, waaronder ikzelf zijn het spoor totaaaal kwijt..... volgens mij is hij gewoon vakkenvuller bij de appie heijn...
Nee hoor - bij de vleeswaren
pi_8475357
Yey..

Ik las net in het AD dus ook een (roddel)artikel over Idols. Fok.nl werd als eerste genoemd als roddelbron en user SCH zou als werknemer achter de schermen een erg betrouwbare bron zijn waar het gaat om de nepheid van Idols..

Huh!?
pi_8475416
quote:

[..]

Waar dan wel?

Hij SCHIJNT journalist te zijn.
pi_8479364
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 16:30 schreef SCH het volgende:

[..]

En jij bent bevoegd om daarin te komen?
Ik ga er niet vanuit dat ze elke Sjaak binnen laten, als je er niet' 'hoeft'/mag komen zul je er vast wel 'uitgeschopt' worden (denk ik).
quote:
En zolang je je knip maar in je zak kun houden he?
pi_8479575
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 14:54 schreef Sassie het volgende:

En jij bent bevoegd om daarin te komen?
Ik ga er niet vanuit dat ze elke Sjaak binnen laten, als je er niet' 'hoeft'/mag komen zul je er vast wel 'uitgeschopt' worden (denk ik).

Ben geen Sjaak - en ben niet geschopt. Het was ook niet illegaal dat ik deed. Om er hierover te vertellen is misschien iets minder aardig
pi_8479950
Mag ik hier nog even mededelen dat Jelleke echt geweldig was? Dat filmpje van haar Fading Like A Flower (pianopingelronde 1) kan ik wel middagen achter elkaar kijken.
  vrijdag 14 februari 2003 @ 16:30:27 #48
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8481268
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 15:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mag ik hier nog even mededelen dat Jelleke echt geweldig was? Dat filmpje van haar Fading Like A Flower (pianopingelronde 1) kan ik wel middagen achter elkaar kijken.
En Jelleke is nog niet eens zo lelijk ook
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_8481990
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 15:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Ben geen Sjaak - en ben niet geschopt.

Mag ik jou dan schoppen?? pleeeaaaseeee
pi_8485428
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 11:55 schreef Vlarp het volgende:
Yey..

Ik las net in het AD dus ook een (roddel)artikel over Idols. Fok.nl werd als eerste genoemd als roddelbron en user SCH zou als werknemer achter de schermen een erg betrouwbare bron zijn waar het gaat om de nepheid van Idols..

pi_8488748
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 11:55 schreef Vlarp het volgende:
Yey..

Joh! .
  zaterdag 15 februari 2003 @ 13:05:09 #52
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8493015
Het is gewoon geweldig hoe dit allemaal een eigen leven gaat leiden!
Heel de media op zijn kop! En dat allemaal door 1 user SCH die geen enkel detail prijsgeeft over zaken die alleen internen zouden kunnen weten. Want dat is het feit: Hij zegt alleen dat het doorgestoken kaart is, maar hij geeft geen enkel maar dan ook werkelijkwaar geen enkel aanknopingspunt.

Dat hij op de computer meekijkt (het zijn er trouwens 2) is het enige dat hij zegt.

En hij haalt er alle kranten mee
Blijkbaar kan iedere idioot dus een roddel de wereld inhelpen zonder enig bewijs. Mijn vertrouwen in de pers heeft weer een deuk opgelopen.

Bestaat Bin Laden eigenlijk wel?

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_8493470
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 13:05 schreef Vamos het volgende:
Het is gewoon geweldig hoe dit allemaal een eigen leven gaat leiden!
Heel de media op zijn kop! En dat allemaal door 1 user SCH die geen enkel detail prijsgeeft over zaken die alleen internen zouden kunnen weten. Want dat is het feit: Hij zegt alleen dat het doorgestoken kaart is, maar hij geeft geen enkel maar dan ook werkelijkwaar geen enkel aanknopingspunt.

Dat hij op de computer meekijkt (het zijn er trouwens 2) is het enige dat hij zegt.

En hij haalt er alle kranten mee
Blijkbaar kan iedere idioot dus een roddel de wereld inhelpen zonder enig bewijs. Mijn vertrouwen in de pers heeft weer een deuk opgelopen.

Bestaat Bin Laden eigenlijk wel?

Bin Laden? That's me
pi_8501365
*schopje*
  zaterdag 15 februari 2003 @ 20:43:11 #55
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8501388
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 20:42 schreef schatje het volgende:
*schopje*
en we posten dus hier en niet in die andere okay
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_8501396
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 20:42 schreef schatje het volgende:
*schopje*
au!
pi_8501430
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 16:30 schreef GerardVanAs het volgende:
En Jelleke is nog niet eens zo lelijk ook
Zeker niet !

Trouwens, dat optreden van Elton was ook goed.

pi_8501723
Hey, het was wel de Telegraaf hoor...
  zaterdag 15 februari 2003 @ 20:55:31 #59
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_8501732
Ik denk niet dat 1 persoon`s roddel het zo ver kan maken in de media, als er niet meerdere aanwijzingen zijn. Iedereen zet toch vraagtekens bij de uitslag van de finale-shows? Ik heb het hierbij niet over wie eruit vliegt, maar wel wie ze op de stoel zetten, die dan zogenaamd de op-een-na-minste stemmen heeft gehad. Volgens mij is dat echt vet gemanipuleer om bijv meer mensen de volgende week te laten stemmen voor die populaire persoon die er deze week "bijna" uitlag.

Ik vind ook ook dat als ze niet willen dat mensen denken dat er gesjoemeld wordt, maar meer openheid in de uitslag moeten geven! Want je ziet geen notaris of niks, je hoort er niks over........

Maar tis allemaal commerciele shit. Ik heb weleens meegedaan met een selectie om kandidaat te worden voor een programma (planet race) Moest je ook van allerlei opdrachten voor doen. Allemaal met succes afgerond, en wat denk je, ik ben niet door want ik voldoe niet aan al hun selectiecriteria . Ze doen niet iets wat tegen de wet is, maar je word gewoon genaaid waart je met je open oogjes bij staat.

....in de donkere nacht.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 20:59:30 #60
22259 Fogerty
slapende account
pi_8501834
Het komt toch op RTL 4 he en niet op yorin? Ik wil liever niet dat ik nu voor niets naar Andre van Duin zit te kijken
Hieperdepiep hoera!
pi_8501845
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 20:55 schreef Magics het volgende:
Ik vind ook ook dat als ze niet willen dat mensen denken dat er gesjoemeld wordt, maar meer openheid in de uitslag moeten geven! Want je ziet geen notaris of niks, je hoort er niks over........
dat is ook iets wat zowel in het artikel van de volkskrant als de telegraaf van vandaag aan de orde kwam ... en in dat van de volkskrant gaat het ook over het inschakelen van een accountant. HMG wilde geen van beiden inschakelen
pi_8501856
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 20:59 schreef Fogerty het volgende:
Het komt toch op RTL 4 he en niet op yorin? Ik wil liever niet dat ik nu voor niets naar Andre van Duin zit te kijken
De eerste keer dat je kijkt ofsow
pi_8501861
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 20:59 schreef Fogerty het volgende:
yup ..
ik heb geluid ook wat zachter gezet
pi_8501878
zo ik ben weer benieuwd
pi_8501888
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:01 schreef Riann het volgende:
zo ik ben weer benieuwd
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:01:33 #66
22259 Fogerty
slapende account
pi_8501893
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
De eerste keer dat je kijkt ofsow
Ik realiseer me meestal pas om 10 over 9 dat het tien minuten geleden 9 uur was
Hieperdepiep hoera!
pi_8501894
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:01 schreef Riann het volgende:
zo ik ben weer benieuwd
Ja ikke ook!
Vind het wel een leuk thema
pi_8501912
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:01 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Ik realiseer me meestal pas om 10 over 9 dat het tien minuten geleden 9 uur was

Owwwh vandaar..
pi_8501922
Sky Radio
pi_8501947
Jim heeft een leren broek aan, staat wel leuk.
pi_8501951
JeeeeeeJ

het begint!

pi_8501971
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
JeeeeeeJ

het begint!

zaterdag 15 februari 2003 @ 21:06:01 #73
22259 Fogerty
slapende account
pi_8501988
die blik van David toen ze zeiden dat 1 van de vijf er na vanavond niet meer bij zou zijn. Hij vermoedt het al
(Net zoals wij allemaal, overigens )
Hieperdepiep hoera!
pi_8501991
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:05 schreef schatje het volgende:

[..]

pi_8501999
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:04 schreef schatje het volgende:
Jim heeft een leren broek aan, staat wel leuk.
ik had op m'n 15e nog een c&a broek aan...
fokschaap
pi_8502007
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

pi_8502014
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:06 schreef schatje het volgende:

[..]

pi_8502027
wat een overdreven zwijmelsfeertje
pi_8502032
stomme zet van Jim om zich nu al uit te spreken over Charlotte...nu kiezen de tieners niet meer voor hem...
fokschaap
pi_8502037
Trouwen?

Hallow je bent 15!

pi_8502045
Bij Jim was Charlotte liefde op het eerste gezicht.
pi_8502054
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
wat een overdreven zwijmelsfeertje
ja lekker spontaan allemaal he
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:09:01 #83
22259 Fogerty
slapende account
pi_8502059
"Liefde is voor mij...." en dan volgen de grootste dooddoeners uit de geschiedenis van de mensheid
Hieperdepiep hoera!
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:09:17 #84
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8502067
ga maar zingen hoor
pi_8502077
Ja, Jim heeft net voor de camera's beweerd verliefd te zijn op zijn Charlotte.

Wie weet (hopelijk!!) zijn de kansen nu gekeerd nu de jonge verliefde meisjes eindelijk eens stoppen met op hem te sms'en.

pi_8502081
nou, dan gaan we dan ...
pi_8502085
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:09 schreef mitt het volgende:
ga maar zingen hoor
Ze hebben steeds minder kandidaten, en dus steeds minder zang, en dus steeds meer gelul..
pi_8502087
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:09 schreef mitt het volgende:
ga maar zingen hoor
inderdaad...anders zappen we weer terug naar het songfestival...
fokschaap
pi_8502097
Afschuwelijk stropdas.
pi_8502101
Jim begint!
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:10:39 #91
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8502104
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:09 schreef Viola_Holt het volgende:

[..]

inderdaad...anders zappen we weer terug naar het songfestival...

nou Jim............................
pi_8502109
Jim als eerste.
pi_8502110
wat een fagbroek
pi_8502111
gaan we nou 6 keer hetzelfde horen
pi_8502118
fokschaap
pi_8502119
een jongen van 15 horen praten als iemand van 35
pi_8502126
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:10 schreef Duiveltja het volgende:
wat een fagbroek
Valt wel mee.
pi_8502128
Charlotte, charlotte, charlotte, charlotte...... *zucht*
pi_8502136
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
een jongen van 15 horen praten als iemand van 35
flauw
pi_8502139
weer die stem...nog steeds verkouden ?
fokschaap
pi_8502145
stop maar weer....please!!
pi_8502150
die stem
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:12:38 #103
19840 Libris
Live from Singapore
pi_8502153
Kan iemand die knijper van z'n neus halen?
pi_8502157

weer een nummer geraped

pi_8502159
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:11 schreef schatje het volgende:

[..]

flauw

tis toch zo ...
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:13:04 #106
22259 Fogerty
slapende account
pi_8502167
Goeie liedjeskeuze, hier moet hij af en toe omhoog, en klinkt het dus niet zo laag monotoon de hele tijd. Vind het voorlopig nog zeker niet slecht.
Hieperdepiep hoera!
pi_8502175
Hoor je Jerney zo weer:

Ah gut jochie, nog steeds verkouden?

zaterdag 15 februari 2003 @ 21:13:34 #108
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8502183
Erhm, zeker niet zo goed als vorige week hoor
pi_8502188
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:13 schreef Smeich het volgende:
Hoor je Jerney zo weer:

Ah gut jochie, nog steeds verkouden?

ik voel haar opmerking al aankomen jah
pi_8502191
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:12 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

tis toch zo ...

nee
pi_8502198
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:13 schreef schatje het volgende:

[..]

nee

pi_8502199
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:12 schreef Libris het volgende:
Kan iemand die knijper van z'n neus halen?
pi_8502202
niet echt prettig om lang naar te luisteren...
pi_8502204
kuteind
fokschaap
pi_8502214
Wordt afgkraakt.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:14:28 #116
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_8502216
En het klonk weer nergens naar.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:14:32 #117
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8502217
Jim is opnieuw niet goed. Volgens mij heeft hij geen idee wat hij zingt (er zit totaal geen emotie in) en het werd al snel weer erg saai.
De jury zal hem wel weer de hemel in prijzen...
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:14:36 #118
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_8502219
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Charlotte, charlotte, charlotte, charlotte...... *zucht*
Strategie volgens mij...
dan stemmen geen van de meisjes meer op hem...
en dan kan hind winnen.. .:)
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_8502227
EINDELIJK eerlijk!!

Het woordje monotoom

zaterdag 15 februari 2003 @ 21:15:12 #120
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8502231
Goede actie van de jury
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:15:14 #121
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_8502233
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:14 schreef schatje het volgende:
Wordt afgkraakt.
Joepie!
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:15:15 #122
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_8502234
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Jim is opnieuw niet goed. Volgens mij heeft hij geen idee wat hij zingt (er zit totaal geen emotie in) en het werd al snel weer erg saai.
ze kraken hem aaaaaaaaaf!!!!!!!!!!!!
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_8502237
Och gosssiej.. zie hem daar nu staan!
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:15:27 #124
22259 Fogerty
slapende account
pi_8502241
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Totaal niet dus. Terwijl hij niet duidelijk slechter is dan andere keren. Kortom: ze willen hem er binnenkort uit hebben
Hieperdepiep hoera!
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:15:33 #125
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8502242
Eindelijk komen ze met het monotone....
Klein bereik... monotoon.... de waarheid komt naar boven!
pi_8502247
en bedankt !
fokschaap
pi_8502254
Jenny toch niet helemaal.
pi_8502257
'Booeeh.'

Met de grond gelijk maken die Jim.

It's easier to get forgiveness than permission.
pi_8502258
je ziet al dat ie het zelf ook niks vindt
pi_8502263
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:15 schreef scanman01 het volgende:
Eindelijk komen ze met het monotone....
Klein bereik... monotoon.... de waarheid komt naar boven!
ein-de-lijk
pi_8502266
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
je ziet al dat ie het zelf ook niks vindt
Ik vond het ook een beetje minder.
pi_8502267
die zanglessen hebben niet helemaal geholpen
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:16:37 #133
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8502268
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:15 schreef Fogerty het volgende:
Totaal niet dus. Terwijl hij niet duidelijk slechter is dan andere keren. Kortom: ze willen hem er binnenkort uit hebben
Daar lijkt het idd op want ik vond vandaag niet zijn slechtste optreden.
pi_8502271
zet die stoel maar vast klaar
pi_8502280
ik moest een paar extra zanglessen nemen omdat er wat noten buiten m'n bereik in zaten en daarom heb ik een paar extra zanglessen genomen !
fokschaap
pi_8502281
eerst reclame om al die etentjes te kunnen betalen ...
pi_8502282
Word moeilijk voor hem nu hoor..

Met Hind en Jamai enzo der tussen.. Ik denk niet dat hij wint.. hoe leuk hij der ook mag uitzien!

pi_8502291
Ik vond het ook een achterlijk liedje.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:17:47 #139
22259 Fogerty
slapende account
pi_8502303
Ben benieuwd waar de rest mee komt. Als ze allemaal ballads gaan nemen (die kans acht ik groot) wordt het maar saai.
Hieperdepiep hoera!
pi_8502307
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:17 schreef schatje het volgende:
t nummer zelf is op zich niet verkeerd ...
pi_8502308
YES!!! Eindelijk zegt de jury wat wij (jongens) allemaal al wisten toen we Jim voor het eerst hoorden zingen!!!

And justice for all!

En vast!
pi_8502310
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:16 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Daar lijkt het idd op want ik vond vandaag niet zijn slechtste optreden.

Eigenlijk wel hoor.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:18:12 #143
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8502316
Ik vond Jim niet eens zo heel slecht vandaag....

Het heeft wel een heel knap koppie voor z'n leeftijd... dat wordt nog wel wat als hij ouder is...

[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 15-02-2003 21:18]

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:18:21 #144
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8502323
De jury heeft vast de vele polls op het net bekeken en besloten toch maar eerlijk te zijn in hun mening.
pi_8502330
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:18 schreef Qarinx het volgende:
Ik vond Jim niet eens zo heel slecht....

Het heeft wel een heel knap koppie voor z'n leeftijd... dat wordt nog wel wat als hij ouder wordt...

bij cd's staat z'n kop alleen op de hoes hoor
pi_8502335
Jimmie was echt slecht ole ole
pi_8502342
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:18 schreef scanman01 het volgende:
De jury heeft vast de vele polls op het net bekeken en besloten toch maar eerlijk te zijn in hun mening.
instructies gehad van HMG
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:19:20 #148
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8502346
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:17 schreef schatje het volgende:
Moet je eens luisteren naar Bette Midler met When a man loves a woman uit 'The Rose'. Dat is onwaarschijnlijk goed!
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:19:34 #149
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_8502350
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:18 schreef scanman01 het volgende:
pi_8502356
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:17 schreef Scope het volgende:
YES!!! Eindelijk zegt de jury wat wij (jongens) allemaal al wisten toen we Jim voor het eerst hoorden zingen!!!

And justice for all!

Ik denk dat de jury heus wel wist wat voor stem Jim heeft.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:19:40 #151
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8502357
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
bij cd's staat z'n kop alleen op de hoes hoor
Daar ging het mij niet eens om..

Het was gewoon een opmerking.....

pi_8502370
De jury heeft vast meegelezen hiero. .

Heeft de moeder van Jim,Jim nooit geleerd dat je niet met volle mond mag praten? . .

Heeft Xandra Brood poep in d'r ogen om Reinout een rode stropdas/roze overhemd aan te doen.
Het is al een mietje en dan moet je dat niet benadrukken.

Bovendien vloeken die kleuren. .

pi_8502371
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:19 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik denk dat de jury heus wel wist wat voor stem Jim heeft.

yup ..
de jury is wél eerlijk
(de jury bedient de stemcomputers niet
pi_8502376
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:18 schreef Qarinx het volgende:
Ik vond Jim niet eens zo heel slecht vandaag....

Het heeft wel een heel knap koppie voor z'n leeftijd... dat wordt nog wel wat als hij ouder is...

Daar is iedereen het wel over eens. Die jongen moet model worden, geen zanger.
En vast!
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:20:43 #155
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8502381
Vond Jim het voor zijn doen zeker niet slecht doen. Hij zong zuiverder dan de afgelopen weken...

Maar helaas weer veel te monotoom en EINDELIJK gaf de jury dat ook toe... Die zien eindelijk in, dat je met een hele cd van deze jongen compleet gek wordt van die zoemtoon de hele tijd....

zaterdag 15 februari 2003 @ 21:20:44 #156
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_8502382
T lijkt wel of Jim na ze verkoudheid niet echt meer is opgeknapt...terwijl ik hem vorige week echt wel goed vond....maar ach...eerst de rest horen...dan ga ik pas echt oordelen
Your lips keep on moving... but all i hear is " Blah Blah Blah "
pi_8502386
Ik was al bang dat Henk Jan weer iets goeds wou zeggen over Jim. Hij begon met: je bent echt uitgegroeid tot een idool....maar gelukkig kwam er nog meer
pi_8502394
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:19 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Daar ging het mij niet eens om..

Het was gewoon een opmerking.....

jah, oké
maar tis de bedoeling dat degene die idols wint, ook gaat zingen
pi_8502398
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:20 schreef Vamos het volgende:
Vond Jim het voor zijn doen zeker niet slecht doen. Hij zong zuiverder dan de afgelopen weken...
Optiefen hij zong net zo vals als vorige week.
pi_8502403
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:20 schreef Marjan1985 het volgende:
T lijkt wel of Jim na ze verkoudheid niet echt meer is opgeknapt...terwijl ik hem vorige week echt wel goed vond....maar ach...eerst de rest horen...dan ga ik pas echt oordelen
Verkoudheid? Als hij verkouden is is hij dat al sinds de audities!
En vast!
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:21:29 #161
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8502405
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:20 schreef Scope het volgende:
Jah inderdaad...
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:21:43 #162
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8502416
En Henk-Jan wie denk je dat er vandaag op de bank zitten??
Nou Reinout ik denk dat Jim en David op de bank moeten zitten.

Goed Jim werd met het commentaar dus alvast op de stoel gezet. Jim mag niet het Idool worden.

Het was zeker niet zijn slechtste optreden en vond het ook een beetje gelul van Henk-Jan de vorige twee weken werd hij geroemd om de nasale resonantie en nu blijkt hij het weer niet te hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 15-02-2003 21:24]

pi_8502426
quote:

[..]

Dan mag hij wel wat aan zijn lichaamsbouw doen...
ik stel voor, eerst school afmaken en trainen tussendoor en dan model worden
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:22:11 #164
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8502430
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:

jah, oké
maar tis de bedoeling dat degene die idols wint, ook gaat zingen

Dat ontken ik toch niet...
Ik vind ook niet dat Jim moet winnen.. het is alleen wel een mooie jongen..
pi_8502443
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:22 schreef lindaatje het volgende:

[..]

ik stel voor, eerst school afmaken en trainen tussendoor en dan model worden

Ja daar heb ik verder geen verstand van hoor
En vast!
pi_8502444
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:21 schreef marky het volgende:
En Henk-Jan wie denk je dat er vandaag op de bank zitten??
Nou Reinout ik denk dat Jim en David op de bank moeten zitten.

Goed Jim werd met het commentaar dus alvast op de stoel gezet. Jim mag niet het Idool worden.

Het was zeker niet zijn slechtste optreden en vond het ook een beetje gelul van Henk-Jan ge vorige twee weken werd hij geroemd om de nasale resonantie en nu blijkt hij het weer niet te hebben.

hij moet toch iets te zeggen hebben
pi_8502451
quote:

[..]

Inderdaad!
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:23:04 #168
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8502462
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:22 schreef lindaatje het volgende:
Dat kan nog komen...
Ik vind hem voor 15 jaar geen slechte bouw hebben hoor..
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:23:28 #169
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8502469
Wat een fucking lange reclame, of ligt het aan mij
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:23:32 #170
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_8502471
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:20 schreef berney het volgende:
Heeft Xandra Brood poep in d'r ogen om Reinout een rode stropdas/roze overhemd aan te doen.
Het is al een mietje en dan moet je dat niet benadrukken.

Bovendien vloeken die kleuren. .

Heb je die IKEA-combinatie van de vorige keer niet gezien dan, waarbij je iedere keer als hij ging zitten zo'n enorm stuk been zag?!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_8502479
en weer verder
pi_8502483
Jamai!!
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:23:57 #173
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_8502484
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
en weer verder
jup
pi_8502490
Jamaitje.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:24:19 #175
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_8502494
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Jamai!!

hij is wel ECHT goed vind IK

pi_8502500
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:23 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Dat kan nog komen...

Ja, maar hij heeft niet het lichaam voor een model!!
pi_8502503
t lijkt wel rondom tien ofzo
pi_8502504
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:23 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Dat kan nog komen...

Hij heeft al wat modellenwerk gedaan geloof ik.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:24:52 #179
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8502508
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:21 schreef marky het volgende:
Jim is al een idool, zoals Henk-Jan zei..
Als ze nou iemand anders eerste laten worden, hebben ze en met die persoon een succes en met Jim, als ze die een contract aanbieden..

Zal meer opleveren dan als ze Jim eerste laten worden..

pi_8502510
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:24 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

hij is wel ECHT goed vind IK

Ja vind ikke ook! Hij moet alleen niet té grappig worden
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:25:04 #181
19840 Libris
Live from Singapore
pi_8502513
Jamai is dus geen homo..
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:25:08 #182
22259 Fogerty
slapende account
pi_8502517
Hmmm, ZO negatief als iedereen hier in dit topic ben ik nou ook weer niet over het optreden van Jim. Moet nog maar zien wat de anderen gaan doen met dit saaie thema, en zo heel slecht zong ie deze keer ook niet.
Hieperdepiep hoera!
pi_8502538
Bon Jovi.
pi_8502542
Jamai vrind ik dacht dat je aan je Engels zou werken??
pi_8502547
Ik vind hem echt goed, alleen zo ouwelijk al voor zijn 16 jaar.
En die uitspraak, pfff daar had die wel wat mee kunnen doen zeg. I laaaaaaf you pfffff
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:26:35 #186
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8502548
Jamai heeft ook een verkeerd numme rgekozen. Dit lijkt nergens op en kan hij met zijn stem totaal niet aan.... Moven Jamai!
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:26:36 #187
19840 Libris
Live from Singapore
pi_8502549
Dit is iig een stuk prettiger om naar te luisteren, ook al is het niet helemaal perfect
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:26:40 #188
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8502553
OEI VALS! Jamai
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:26:53 #189
22259 Fogerty
slapende account
pi_8502560
Hmmm Jamai kiest een minder zoetsappig kwijlliedje dan ik had gevreesd, maar zingt meteen ook minder goed dan anders. Kennelijk kan ie toch beter bij de kwijlnummers blijven.
Hieperdepiep hoera!
pi_8502561
onze eigen Elton John is ook niet meer wat het geweest is...
fokschaap
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:26:56 #191
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8502562
Mijn GOD!

Wat staat Jamai dit nummer nonchalant te zingen

zaterdag 15 februari 2003 @ 21:27:03 #192
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_8502565

Godsamme, wanneer leren ze die jongen nu eindelijk eens een beetje engels!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:27:14 #193
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8502568
omg, dat klinkt echt voor geen meter
pi_8502572
Die heeft ook VEEL betere performances neergezet dan dit..

Echt vals op momenten inderdaad..

pi_8502575
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:26 schreef FunnyMuffin het volgende:
Jamai vrind ik dacht dat je aan je Engels zou werken??
Is belabberd.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:27:30 #196
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8502577
Vooral de hoge stukjes... verschrikkelijk
pi_8502588
Ik vind Jamai mooier zingen als hij wat zachter zingt..

als hij gaat 'schreeuwen' vind ik hem wat minder..

maar hij heeft het wel goed gedaan!

pi_8502589
hm
pi_8502591
* Viola_Holt juicht niet mee...
fokschaap
pi_8502594
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:27 schreef Smeich het volgende:
Die heeft ook VEEL betere performances neergezet dan dit..

Echt vals op momenten inderdaad..

Af en toe.
pi_8502595
David gaat nog een kansje maken
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:28:21 #202
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_8502598
Gaat goed slecht vandaag met idols..

weer negatief commentaar

zaterdag 15 februari 2003 @ 21:28:31 #203
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8502604
Jamai was brandhout
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:28:44 #204
22259 Fogerty
slapende account
pi_8502609
"Je zong op een paar momenten echt vals"

Het is wel waar, hij was alle andere keren VEEL beter dan nu.

Hieperdepiep hoera!
pi_8502613
jury is eerlijk en direct vandaag, lekker!
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:28:57 #206
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8502614
Jamai heeft voor mij definitief afgedaan...
pi_8502617
Jamai heeft beter gehad

maar jamai blijft toch

zaterdag 15 februari 2003 @ 21:29:03 #208
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_8502618
Beter dat'ie er nu niet uitgaat!
pi_8502621
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:28 schreef FunnyMuffin het volgende:
jury is eerlijk en direct vandaag, lekker!
inderdaad!
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:29:12 #210
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8502623
De jury is wel eerlijk vandaag. Echt een verademing!
pi_8502624
Zoals je al zei, Scan, inderdaad absoluut het verkeerde nummer uitgekozen, Jamai. Jammer, maar het kwam niet over.

Hij raakte duidelijk het plafond van zijn stem...toen werd ie vals.

Jammer Jamai!

Grappig dat de jury deze keer exact zegt wat wij hier ook zeggen: verkeerde liedje, en verkeerde uitspraak!

En vast!
pi_8502627
kan het nog slechter
pi_8502630
ze zijn erg kritisch...het HMG kaf wordt deze week van het koren gescheiden...
fokschaap
pi_8502636
Jammer dat Jamai zei tegen Edwin: Ja, das jouw mening.

Ik denk dat je dat zelf ook wel moet horen...lijkt mij

pi_8502639
Voor het eerst dat Jamai echt een keer slecht zong.

Hopelijk verknalt David het niet nu!!

Het voelt heerlijk!!!!
pi_8502640
en Reinout gaat weer zielig doen
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:29:56 #217
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8502646
Jaja, waarom kies je het nummer dan idioot
pi_8502650
en hij heeft het nummer toch ZELF gekozen?

wat een geblaat

zaterdag 15 februari 2003 @ 21:30:09 #219
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_8502657
Troost voor Jamai.... als-ie er straks uitvliegt staat die Rosa morgen wel met een bos rozen voor zijn deur!
pi_8502659
Vraag me ook af of ze zelf de nummers uit mogen kiezen
Het voelt heerlijk!!!!
pi_8502663
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:29 schreef mitt het volgende:
Jaja, waarom kies je het nummer dan idioot
Dat vraag ik me ook af jah.. maja hij gaat er toch niet uit!
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:30:40 #222
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8502668
Zo een mooi nummer heeft hij echt zo zonder gevoel overgebracht..

Het is ook niet zo slim van de kandidaten om nummers die door de zanger zelf heel goed gezongen worden, na te doen..

pi_8502671
Kom op Dewi, je ziet er iig weer leuk uit!
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:30:45 #224
22259 Fogerty
slapende account
pi_8502674
Verdorie ja, wat anderen in dit topic ook al zeggen: als David het vanavond een beetje leuk doet vliegt ie er misschien toch wel niet uit
Hieperdepiep hoera!
pi_8502676
Kleine Dewi.
pi_8502677
en dan heb je opeens een kind...
fokschaap
pi_8502690
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:30 schreef jessie het volgende:
Vraag me ook af of ze zelf de nummers uit mogen kiezen
Dus niet.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:31:30 #228
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_8502695
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:29 schreef Smeich het volgende:
Jammer dat Jamai zei tegen Edwin: Ja, das jouw mening.

Ik denk dat je dat zelf ook wel moet horen...lijkt mij

Dat zei hij omdat het hele publiek boe begon te roepen....en daarna zei jamai ook dat het niet goed ging etc
Your lips keep on moving... but all i hear is " Blah Blah Blah "
pi_8502699
Ben benieuwd...
En vast!
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:31:48 #230
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8502701
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:29 schreef Scope het volgende:
Zoals je al zei, Scan, inderdaad absoluut het verkeerde nummer uitgekozen, Jamai. Jammer, maar het kwam niet over.

Hij raakte duidelijk het plafond van zijn stem...toen werd ie vals.

Jammer Jamai!

Grappig dat de jury deze keer exact zegt wat wij hier ook zeggen: verkeerde liedje, en verkeerde uitspraak!

Niet alleen het plafond maar ook de bodem. Blijf dan binnen je bereik.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:32:25 #231
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_8502712
zingen kan ze wél
pi_8502715
Getver dat kind vind ik ook niks, kijkt ook altijd hetzelfde en heeft 1 getekend gezicht hoofd. En ze zingt ook niet goed blehhhhhhh
Het voelt heerlijk!!!!
pi_8502716
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:32 schreef Erosjuhhh het volgende:
zingen kan ze wél
als het te niet teveel power vraagt...
fokschaap
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:33:06 #234
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8502722
Het is weer vals bij Dewi. En dan die uithaaltjes er tussen. Geef mij tina maar.
pi_8502725
Dewi doet het iets beter... maar ook op het randje hoor...

Grappig, weer een liedje met dezelfde opbouw... laag couplet, hoog refrein...

En vast!
pi_8502727
in vergelijking met die 2 kerels vind ik dit lekkerder klinken
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:33:14 #237
19840 Libris
Live from Singapore
pi_8502730
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:32 schreef Erosjuhhh het volgende:
zingen kan ze wél
Maar het heeft geen power, leg Tina er maar eens naast
pi_8502733
Wat een klote jury dan moeten ze ook tegen Jim zeggen dat ie vals zingt.

Ze zijn wel erg vanavond.

zaterdag 15 februari 2003 @ 21:33:25 #239
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8502735
Mensen.. je moet ook geen Tina Turner nummer kiezen...
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:33:29 #240
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_8502737
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:32 schreef Viola_Holt het volgende:

[..]

als het te niet teveel power vraagt...

dit zijn allemaal stomme liedjes
de liedjes die ze als eerste zong, in het begin van idols periode, klonken heel goed met haar stem...
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:33:41 #241
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_8502742
Welk liedje zingt Dewi nu? Want ik heb het gemist.

Ik vind trouwens dat ze tot nu toe wel minder zingen dan vorige keren hoor.

There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:33:49 #242
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8502745
Dewi is vrij goed.... Duidelijk tot nu toe de beste.
pi_8502746
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:33 schreef Libris het volgende:
Maar het heeft geen power, leg Tina er maar eens naast
Geen power inderdaad....

Ai...daar gaat het ff vals...

En vast!
pi_8502747
Hopelijk sparen ze haar nu ook een keer niet, want dit is niks.
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:33:56 #245
19840 Libris
Live from Singapore
pi_8502750
En toch, vergeleken met die andere 2. Dewi is veilig
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:34:01 #246
22259 Fogerty
slapende account
pi_8502752
Nou, in vergelijking met de heren hiervoor is dit inderdaad stukken beter!
Hieperdepiep hoera!
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:34:01 #247
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8502753
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:33 schreef Scope het volgende:
Dewi doet het iets beter... maar ook op het randje hoor...

Grappig, weer een liedje met dezelfde opbouw... laag couplet, hoog refrein...

Zeg maar over het randje hoor.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:34:06 #248
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8502757
Nou, slechter is ze iig niet als de twee andere heren, maar het is verre van overtuigend vind ik dan...
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:34:18 #249
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8502760
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:33 schreef Scope het volgende:

Ai...daar gaat het ff vals...

Jah hoorde ik ook.. jammer..
pi_8502768
Weer kritiek van de jury... ze zijn niet mals vandaag
En vast!
pi_8502777
Ik vond het wel goed
alleen soms een beetje vals!
pi_8502779
ze zijn nu wat kritischer
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:35:02 #253
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8502780
Jury is gelukkig wel eerlijk deze week ja..
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:35:04 #254
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_8502781
jury gaat lekker eh vandaag?
pi_8502782
En vorige keer vonden ze haar zo goed, dat vond ik al supervreemd, zo zie je hoe gek de jury praat!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_8502783
Viel toch wel mee, op haar hoede duidelijk, geen power.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:35:13 #257
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_8502785
en vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')