quote:Weltrusten.
Op woensdag 12 februari 2003 23:14 schreef DarkMaxie het volgende:
mensjes.. het was weer gezellig.. maar ik moet morgen weer met mijn blije hoofd op school zitten dus ik ga maar eens me bedje in... tot morgen zou ik zeggen!!
Op zich wel raar dat de Telegraaf nu ook al geruchten op een internetsite als valide bron ziet, maar dat mag de pret niet drukken.
*zwaait naar Wilma Nanninga* .
quote:correctie: De Telegraaf vond mijn weblog en vroeg toen om méér informatie.
Op donderdag 13 februari 2003 10:45 schreef SmashBro het volgende:
Ja we staan weer in de krant he, net als met Tim Vicious toen. Echt lachen.. Ik las het vanmorgen. Echt heel media-Nederland leest hier mee.
Op zich wel raar dat de Telegraaf nu ook al geruchten op een internetsite als valide bron ziet, maar dat mag de pret niet drukken.
*zwaait naar Wilma Nanninga*
.
quote:*zwaait mee naar Wilma*
Op donderdag 13 februari 2003 10:45 schreef SmashBro het volgende:*zwaait naar Wilma Nanninga*
.
quote:Ohhhhhhhhh jij bent SCH.
Op woensdag 12 februari 2003 23:22 schreef SCH het volgende:
Je zult mij hier niet vaak zien nee. Maar als je het lief vraagt
Ik denk dat user SCH nu gewoon ontzettend klaar zit te komen bij dat artikel, dat heeft ie dan maar mooi bereikt!
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 13:11 schreef Cyberjunkie het volgende:
Echt stoer dat het idols gerucht de telegraaf heeft gehaald en dat FOK! daarin met naam wordt genoemd!
quote:zeer waarschijnlijk... ach ieder zijn ding he.... maar volgens mij rot ie pas op met zijn verhalen als hij rtl boulevard haalt...
Op donderdag 13 februari 2003 13:11 schreef Cyberjunkie het volgende:
Ik denk dat user SCH nu gewoon ontzettend klaar zit te komen bij dat artikel, dat heeft ie dan maar mooi bereikt!
quote:Doet pijn joh -
Op donderdag 13 februari 2003 15:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hij valt nu wel door de mand die SCH...
quote:Kom op, maak je nou even bekend
Op donderdag 13 februari 2003 16:14 schreef SCH het volgende:[..]
Doet pijn joh -
quote:Hartstikke echt
Op donderdag 13 februari 2003 16:20 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Kom op, maak je nou even bekend
Dat zouden de anderen ook op prijs stellen
Ben je nep of ben je echt...
quote:Jij had het over 1 pc die de stemmen telt maar dat blijken 2 pc's te zijn, verklaring?
Op donderdag 13 februari 2003 16:21 schreef SCH het volgende:[..]
Hartstikke echt
Op de website forum.fok.nl werd de roddel dat de finale al beslist zou zijn, gestart door 'SCH', een persoon die beweert werkzaam te zijn bij HMG. 'Volgende week David eruit, dan Jim, gevolgd door Dewi,' is zijn voorspelling. 'Finale gaat tussen Jamaï en Hind. Wie gaat winnen, hebben ze nog niet vastgelegd. Waarschijnlijk Hind. ... '
Paulsen reageert: "Hierop kan ik het geijkte antwoord geven. Wij hebben er geen enkel belang bij om van tevoren te beslissen wie er gaat winnen. Als wij een kandidaat laten winnen die niet zo goed ligt bij het publiek zal diegene ook minder plaatjes verkopen. Voor ons houdt het gewoon op na 8 maart. Daarna heeft platenmaatschappij BMG de touwtjes in handen."
Dezelfde persoon beweert dat Jim afgelopen week de minste stemmen had, niet Marieke. 'Ik heb even meegekeken op de computer', schrijft SCH.
Bewaakt
Paulsen: "Het feit dat deze persoon schrijft over één computer geeft al aan dat het niet waar is. De uitslagen komen bij ons in de studio namelijk binnen op twee computers. Op de een de sms'jes en op de ander de telefoontjes. Die twee uitslagen worden bij elkaar opgeteld om tot een eindoordeel te komen. De ruimte waar de computer staat, wordt zelfs bewaakt. Er kan dus niemand zonder toestemming bij."(telegraaf.nl)
Nou?
quote:Ik heb het niet over 1 pc gehad, ik heb gezegd dat ik in pc heb meegekeken. Er zijn een paar computers betrokken bij de stemming - en die staan echt niet in een afgesloten kamer.
Op donderdag 13 februari 2003 16:26 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Jij had het over 1 pc die de stemmen telt maar dat blijken 2 pc's te zijn, verklaring?
quote:Toch denk ik dat Jim gaat winnen ook al zal dat dan ook wel doorgestoken kaart zijn
Op donderdag 13 februari 2003 16:30 schreef SCH het volgende:[..]
Ik heb het niet over 1 pc gehad, ik heb gezegd dat ik in pc heb meegekeken. Er zijn een paar computers betrokken bij de stemming - en die staan echt niet in een afgesloten kamer.
quote:Ik werk niet bij HMG. Wel opletten
Op donderdag 13 februari 2003 16:37 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Toch denk ik dat Jim gaat winnen ook al zal dat dan ook wel doorgestoken kaart zijn
Er zal in ieder geval massaal gebeld gaan worden
Wat verdien jij eigenlijk bij HMG ?
Jim gaat niet winnen.
Op de website forum.fok.nl werd de roddel dat de finale al beslist zou zijn, gestart door 'SCH', een persoon die beweert werkzaam te zijn bij HMG
Ok, het is de telegraaf,maar hoe komen zij daar bij dan?
quote:Foutje van Roel en die ander die hen een bericht hebben gestuurd waarin dat staat. Ik heb dat nooit beweerd.
Op donderdag 13 februari 2003 16:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dit klopt dus niet?Op de website forum.fok.nl werd de roddel dat de finale al beslist zou zijn, gestart door 'SCH', een persoon die beweert werkzaam te zijn bij HMG
Ok, het is de telegraaf,maar hoe komen zij daar bij dan?
quote:Ok, je dag kan in ieder geval niet meer stuk
Op donderdag 13 februari 2003 16:51 schreef SCH het volgende:[..]
Foutje van Roel en die ander die hen een bericht hebben gestuurd waarin dat staat. Ik heb dat nooit beweerd.
quote:Ik heb een kutdag - dat stuk in de Telegraaf boeit me echt niet.
Op donderdag 13 februari 2003 16:57 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Ok, je dag kan in ieder geval niet meer stuk
Maar ik zie niks in Hind, Jim heeft als enige de X-factor en daarom zou het verstandiger van Idols zijn om hem te laten winnen ipv Hind,laat staan de door Pearl gesponsorde Jamai...
Jim heeft feitelijk al gewonnen vanwege zijn populariteit dus is het volgens HMG niet nodig hem echt te laten winnen.
quote:Echt wel.
Op donderdag 13 februari 2003 15:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hij valt nu wel door de mand die SCH...
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 17:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Whatever, Idols John de Mol wordt slapend rijk...
quote:egoïst
Op donderdag 13 februari 2003 23:22 schreef DarkMaxie het volgende:
ach wat maakt het uit.. als ze mij maar entertainen...
quote:Precies, het is verder eigenlijk te luchtig voor mij.
quote:Zo dan! Dat is ff stoer dat dat in de Telegraaf heeft gestaan. SCH vertelde dat tegen mij nadat ik erop in ging in het desbetreffende topic.Lachen joh.
Op donderdag 13 februari 2003 16:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ter aanvulling:Op de website forum.fok.nl werd de roddel dat de finale al beslist zou zijn, gestart door 'SCH', een persoon die beweert werkzaam te zijn bij HMG. 'Volgende week David eruit, dan Jim, gevolgd door Dewi,' is zijn voorspelling. 'Finale gaat tussen Jamaï en Hind. Wie gaat winnen, hebben ze nog niet vastgelegd. Waarschijnlijk Hind. ... '
Paulsen reageert: "Hierop kan ik het geijkte antwoord geven. Wij hebben er geen enkel belang bij om van tevoren te beslissen wie er gaat winnen. Als wij een kandidaat laten winnen die niet zo goed ligt bij het publiek zal diegene ook minder plaatjes verkopen. Voor ons houdt het gewoon op na 8 maart. Daarna heeft platenmaatschappij BMG de touwtjes in handen."
Dezelfde persoon beweert dat Jim afgelopen week de minste stemmen had, niet Marieke. 'Ik heb even meegekeken op de computer', schrijft SCH.
Bewaakt
Paulsen: "Het feit dat deze persoon schrijft over één computer geeft al aan dat het niet waar is. De uitslagen komen bij ons in de studio namelijk binnen op twee computers. Op de een de sms'jes en op de ander de telefoontjes. Die twee uitslagen worden bij elkaar opgeteld om tot een eindoordeel te komen. De ruimte waar de computer staat, wordt zelfs bewaakt. Er kan dus niemand zonder toestemming bij."(telegraaf.nl)Nou?
FOK! staat wéér in de telegraaf
quote:Waar dan wel?
Op donderdag 13 februari 2003 16:38 schreef SCH het volgende:[..]
Ik werk niet bij HMG. Wel opletten
quote:een facilitair bedrijf ..
Op vrijdag 14 februari 2003 01:01 schreef Sphere het volgende:[..]
Waar dan wel?
quote:Wel op blijven letten! Dat is meer dan 1x beschreven.
Waar dan wel?
quote:Nee hoor - bij de vleeswaren
Op vrijdag 14 februari 2003 08:55 schreef DarkMaxie het volgende:
SCH zou je ons voor de allerlaatste keer even PRECIES willen uitleggen waar je nou werkt want vele, waaronder ikzelf zijn het spoor totaaaal kwijt..... volgens mij is hij gewoon vakkenvuller bij de appie heijn...
Ik las net in het AD dus ook een (roddel)artikel over Idols. Fok.nl werd als eerste genoemd als roddelbron en user SCH zou als werknemer achter de schermen een erg betrouwbare bron zijn waar het gaat om de nepheid van Idols..
quote:Hij SCHIJNT journalist te zijn.
Waar dan wel?
quote:En jij bent bevoegd om daarin te komen?
Op donderdag 13 februari 2003 16:30 schreef SCH het volgende:[..]
Ik heb het niet over 1 pc gehad, ik heb gezegd dat ik in pc heb meegekeken. Er zijn een paar computers betrokken bij de stemming - en die staan echt niet in een afgesloten kamer.
quote:En zolang je je knip maar in je zak kun houden he?
quote:Ben geen Sjaak - en ben niet geschopt. Het was ook niet illegaal dat ik deed. Om er hierover te vertellen is misschien iets minder aardig
Op vrijdag 14 februari 2003 14:54 schreef Sassie het volgende:En jij bent bevoegd om daarin te komen?
Ik ga er niet vanuit dat ze elke Sjaak binnen laten, als je er niet' 'hoeft'/mag komen zul je er vast wel 'uitgeschopt' worden (denk ik).
quote:En Jelleke is nog niet eens zo lelijk ook
Op vrijdag 14 februari 2003 15:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mag ik hier nog even mededelen dat Jelleke echt geweldig was? Dat filmpje van haar Fading Like A Flower (pianopingelronde 1) kan ik wel middagen achter elkaar kijken.
quote:Mag ik jou dan schoppen?? pleeeaaaseeee
Op vrijdag 14 februari 2003 15:03 schreef SCH het volgende:[..]
Ben geen Sjaak - en ben niet geschopt.
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 11:55 schreef Vlarp het volgende:
Yey..Ik las net in het AD dus ook een (roddel)artikel over Idols. Fok.nl werd als eerste genoemd als roddelbron en user SCH zou als werknemer achter de schermen een erg betrouwbare bron zijn waar het gaat om de nepheid van Idols..
quote:Joh!
Op vrijdag 14 februari 2003 11:55 schreef Vlarp het volgende:
Yey..Ik las net in het AD dus ook een (roddel)artikel over Idols. Fok.nl werd als eerste genoemd als roddelbron en user SCH zou als werknemer achter de schermen een erg betrouwbare bron zijn waar het gaat om de nepheid van Idols..
Dat hij op de computer meekijkt (het zijn er trouwens 2) is het enige dat hij zegt.
En hij haalt er alle kranten mee
Blijkbaar kan iedere idioot dus een roddel de wereld inhelpen zonder enig bewijs. Mijn vertrouwen in de pers heeft weer een deuk opgelopen.
Bestaat Bin Laden eigenlijk wel?
quote:Bin Laden? That's me
Op zaterdag 15 februari 2003 13:05 schreef Vamos het volgende:
Het is gewoon geweldig hoe dit allemaal een eigen leven gaat leiden!
Heel de media op zijn kop! En dat allemaal door 1 user SCH die geen enkel detail prijsgeeft over zaken die alleen internen zouden kunnen weten. Want dat is het feit: Hij zegt alleen dat het doorgestoken kaart is, maar hij geeft geen enkel maar dan ook werkelijkwaar geen enkel aanknopingspunt.Dat hij op de computer meekijkt (het zijn er trouwens 2) is het enige dat hij zegt.
En hij haalt er alle kranten mee
Blijkbaar kan iedere idioot dus een roddel de wereld inhelpen zonder enig bewijs. Mijn vertrouwen in de pers heeft weer een deuk opgelopen.Bestaat Bin Laden eigenlijk wel?
quote:en we posten dus hier en niet in die andere okay
Op zaterdag 15 februari 2003 20:42 schreef schatje het volgende:
*schopje*
quote:Zeker niet
Op vrijdag 14 februari 2003 16:30 schreef GerardVanAs het volgende:
En Jelleke is nog niet eens zo lelijk ook
Trouwens, dat optreden van Elton was ook goed.
Ik vind ook ook dat als ze niet willen dat mensen denken dat er gesjoemeld wordt, maar meer openheid in de uitslag moeten geven! Want je ziet geen notaris of niks, je hoort er niks over........
Maar tis allemaal commerciele shit. Ik heb weleens meegedaan met een selectie om kandidaat te worden voor een programma (planet race) Moest je ook van allerlei opdrachten voor doen. Allemaal met succes afgerond, en wat denk je, ik ben niet door want ik voldoe niet aan al hun selectiecriteria . Ze doen niet iets wat tegen de wet is, maar je word gewoon genaaid waart je met je open oogjes bij staat.
quote:dat is ook iets wat zowel in het artikel van de volkskrant als de telegraaf van vandaag aan de orde kwam ... en in dat van de volkskrant gaat het ook over het inschakelen van een accountant. HMG wilde geen van beiden inschakelen
Op zaterdag 15 februari 2003 20:55 schreef Magics het volgende:
Ik vind ook ook dat als ze niet willen dat mensen denken dat er gesjoemeld wordt, maar meer openheid in de uitslag moeten geven! Want je ziet geen notaris of niks, je hoort er niks over........
quote:De eerste keer dat je kijkt ofsow
Op zaterdag 15 februari 2003 20:59 schreef Fogerty het volgende:
Het komt toch op RTL 4 he en niet op yorin? Ik wil liever niet dat ik nu voor niets naarAndre van Duin
zit te kijken
quote:yup ..
Op zaterdag 15 februari 2003 20:59 schreef Fogerty het volgende:
Het komt toch op RTL 4 he en niet op yorin? Ik wil liever niet dat ik nu voor niets naarAndre van Duin
zit te kijken
quote:Ik realiseer me meestal pas om 10 over 9 dat het tien minuten geleden 9 uur was
Op zaterdag 15 februari 2003 21:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
De eerste keer dat je kijkt ofsow
quote:Ja ikke ook!
Op zaterdag 15 februari 2003 21:01 schreef Riann het volgende:
zo ik ben weer benieuwd
quote:Owwwh vandaar..
Op zaterdag 15 februari 2003 21:01 schreef Fogerty het volgende:[..]
Ik realiseer me meestal pas om 10 over 9 dat het tien minuten geleden 9 uur was
quote:ik had op m'n 15e nog een c&a broek aan...
Op zaterdag 15 februari 2003 21:04 schreef schatje het volgende:
Jim heeft een leren broek aan, staat wel leuk.
quote:ja lekker spontaan allemaal he
Op zaterdag 15 februari 2003 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
wat een overdreven zwijmelsfeertje
Wie weet (hopelijk!!) zijn de kansen nu gekeerd nu de jonge verliefde meisjes eindelijk eens stoppen met op hem te sms'en.
quote:Ze hebben steeds minder kandidaten, en dus steeds minder zang, en dus steeds meer gelul..
Op zaterdag 15 februari 2003 21:09 schreef mitt het volgende:
ga maar zingen hoor
quote:inderdaad...anders zappen we weer terug naar het songfestival...
Op zaterdag 15 februari 2003 21:09 schreef mitt het volgende:
ga maar zingen hoor
quote:nou Jim............................
Op zaterdag 15 februari 2003 21:09 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
inderdaad...anders zappen we weer terug naar het songfestival...
quote:Valt wel mee.
Op zaterdag 15 februari 2003 21:10 schreef Duiveltja het volgende:
wat een fagbroek
quote:flauw
Op zaterdag 15 februari 2003 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
een jongen van 15 horen praten als iemand van 35
quote:ik voel haar opmerking al aankomen jah
Op zaterdag 15 februari 2003 21:13 schreef Smeich het volgende:
Hoor je Jerney zo weer:Ah gut jochie, nog steeds verkouden?
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:12 schreef Libris het volgende:
Kan iemand die knijper van z'n neus halen?
quote:Strategie volgens mij...
Op zaterdag 15 februari 2003 21:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Charlotte, charlotte, charlotte, charlotte...... *zucht*
quote:ze kraken hem aaaaaaaaaf!!!!!!!!!!!!
Op zaterdag 15 februari 2003 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Jim is opnieuw niet goed. Volgens mij heeft hij geen idee wat hij zingt (er zit totaal geen emotie in) en het werd al snel weer erg saai.
De jury zal hem wel weer de hemel in prijzen...
quote:Totaal niet dus. Terwijl hij niet duidelijk slechter is dan andere keren. Kortom: ze willen hem er binnenkort uit hebben
Op zaterdag 15 februari 2003 21:14 schreef scanman01 het volgende:
De jury zal hem wel weer de hemel in prijzen...
quote:ein-de-lijk
Op zaterdag 15 februari 2003 21:15 schreef scanman01 het volgende:
Eindelijk komen ze met het monotone....![]()
Klein bereik... monotoon.... de waarheid komt naar boven!
quote:Ik vond het ook een beetje minder.
Op zaterdag 15 februari 2003 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
je ziet al dat ie het zelf ook niks vindt
quote:Daar lijkt het idd op want ik vond vandaag niet zijn slechtste optreden.
Op zaterdag 15 februari 2003 21:15 schreef Fogerty het volgende:
Totaal niet dus. Terwijl hij niet duidelijk slechter is dan andere keren. Kortom: ze willen hem er binnenkort uit hebben
Met Hind en Jamai enzo der tussen.. Ik denk niet dat hij wint.. hoe leuk hij der ook mag uitzien!
quote:t nummer zelf is op zich niet verkeerd ...
Op zaterdag 15 februari 2003 21:17 schreef schatje het volgende:
Ik vond het ook een achterlijk liedje.
And justice for all!
quote:Eigenlijk wel hoor.
Op zaterdag 15 februari 2003 21:16 schreef scanman01 het volgende:[..]
Daar lijkt het idd op want ik vond vandaag niet zijn slechtste optreden.
Het heeft wel een heel knap koppie voor z'n leeftijd... dat wordt nog wel wat als hij ouder is...
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 15-02-2003 21:18]
quote:bij cd's staat z'n kop alleen op de hoes hoor
Op zaterdag 15 februari 2003 21:18 schreef Qarinx het volgende:
Ik vond Jim niet eens zo heel slecht....Het heeft wel een heel knap koppie voor z'n leeftijd... dat wordt nog wel wat als hij ouder wordt...
quote:instructies gehad van HMG
Op zaterdag 15 februari 2003 21:18 schreef scanman01 het volgende:
De jury heeft vast de vele polls op het net bekeken en besloten toch maar eerlijk te zijn in hun mening.
quote:Moet je eens luisteren naar Bette Midler met When a man loves a woman uit 'The Rose'. Dat is onwaarschijnlijk goed!
Op zaterdag 15 februari 2003 21:17 schreef schatje het volgende:
Ik vond het ook een achterlijk liedje.
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:18 schreef scanman01 het volgende:
De jury heeft vast de vele polls op het net bekeken en besloten toch maar eerlijk te zijn in hun mening.
quote:Ik denk dat de jury heus wel wist wat voor stem Jim heeft.
Op zaterdag 15 februari 2003 21:17 schreef Scope het volgende:
YES!!! Eindelijk zegt de jury wat wij (jongens) allemaal al wisten toen we Jim voor het eerst hoorden zingen!!!And justice for all!
quote:Daar ging het mij niet eens om..
Op zaterdag 15 februari 2003 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
bij cd's staat z'n kop alleen op de hoes hoor
Het was gewoon een opmerking.....
Heeft de moeder van Jim,Jim nooit geleerd dat je niet met volle mond mag praten? .
.
Heeft Xandra Brood poep in d'r ogen om Reinout een rode stropdas/roze overhemd aan te doen.
Het is al een mietje en dan moet je dat niet benadrukken.
Bovendien vloeken die kleuren. .
quote:yup ..
Op zaterdag 15 februari 2003 21:19 schreef schatje het volgende:[..]
Ik denk dat de jury heus wel wist wat voor stem Jim heeft.
quote:Daar is iedereen het wel over eens. Die jongen moet model worden, geen zanger.
Op zaterdag 15 februari 2003 21:18 schreef Qarinx het volgende:
Ik vond Jim niet eens zo heel slecht vandaag....Het heeft wel een heel knap koppie voor z'n leeftijd... dat wordt nog wel wat als hij ouder is...
Maar helaas weer veel te monotoom en EINDELIJK gaf de jury dat ook toe... Die zien eindelijk in, dat je met een hele cd van deze jongen compleet gek wordt van die zoemtoon de hele tijd....
quote:jah, oké
Op zaterdag 15 februari 2003 21:19 schreef Qarinx het volgende:[..]
Daar ging het mij niet eens om..
Het was gewoon een opmerking.....
quote:Optiefen hij zong net zo vals als vorige week.
Op zaterdag 15 februari 2003 21:20 schreef Vamos het volgende:
Vond Jim het voor zijn doen zeker niet slecht doen. Hij zong zuiverder dan de afgelopen weken...
quote:Verkoudheid? Als hij verkouden is is hij dat al sinds de audities!
Op zaterdag 15 februari 2003 21:20 schreef Marjan1985 het volgende:
T lijkt wel of Jim na ze verkoudheid niet echt meer is opgeknapt...terwijl ik hem vorige week echt wel goed vond....maar ach...eerst de rest horen...dan ga ik pas echt oordelen
quote:Jah inderdaad...
Op zaterdag 15 februari 2003 21:20 schreef Scope het volgende:
Daar is iedereen het wel over eens. Die jongen moet model worden, geen zanger.
Goed Jim werd met het commentaar dus alvast op de stoel gezet. Jim mag niet het Idool worden.
Het was zeker niet zijn slechtste optreden en vond het ook een beetje gelul van Henk-Jan de vorige twee weken werd hij geroemd om de nasale resonantie en nu blijkt hij het weer niet te hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door marky op 15-02-2003 21:24]
quote:Dan mag hij wel wat aan zijn lichaamsbouw doen...
Op zaterdag 15 februari 2003 21:20 schreef Scope het volgende:[..]
quote:Dat ontken ik toch niet...
Op zaterdag 15 februari 2003 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:jah, oké
maar tis de bedoeling dat degene die idols wint, ook gaat zingen
quote:Ja daar heb ik verder geen verstand van hoor
Op zaterdag 15 februari 2003 21:22 schreef lindaatje het volgende:[..]
Dan mag hij wel wat aan zijn lichaamsbouw doen...
ik stel voor, eerst school afmaken en trainen tussendoor en dan model worden
quote:hij moet toch iets te zeggen hebben
Op zaterdag 15 februari 2003 21:21 schreef marky het volgende:
En Henk-Jan wie denk je dat er vandaag op de bank zitten??
Nou Reinout ik denk dat Jim en David op de bank moeten zitten.
Goed Jim werd met het commentaar dus alvast op de stoel gezet. Jim mag niet het Idool worden.Het was zeker niet zijn slechtste optreden en vond het ook een beetje gelul van Henk-Jan ge vorige twee weken werd hij geroemd om de nasale resonantie en nu blijkt hij het weer niet te hebben.
quote:Inderdaad!
Op zaterdag 15 februari 2003 21:20 schreef Scope het volgende:[..]
quote:Dat kan nog komen...
Op zaterdag 15 februari 2003 21:22 schreef lindaatje het volgende:
Dan mag hij wel wat aan zijn lichaamsbouw doen...
quote:Heb je die IKEA-combinatie van de vorige keer niet gezien dan, waarbij je iedere keer als hij ging zitten zo'n enorm stuk been zag?!
Op zaterdag 15 februari 2003 21:20 schreef berney het volgende:
Heeft Xandra Brood poep in d'r ogen om Reinout een rode stropdas/roze overhemd aan te doen.
Het is al een mietje en dan moet je dat niet benadrukken.Bovendien vloeken die kleuren.
.
quote:jup
Op zaterdag 15 februari 2003 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
en weer verder
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Jamai!!
hij is wel ECHT goed vind IK
quote:Ja, maar hij heeft niet het lichaam voor een model!!
Op zaterdag 15 februari 2003 21:23 schreef Qarinx het volgende:[..]
Dat kan nog komen...
Ik vind hem voor 15 jaar geen slechte bouw hebben hoor..
quote:Hij heeft al wat modellenwerk gedaan geloof ik.
Op zaterdag 15 februari 2003 21:23 schreef Qarinx het volgende:[..]
Dat kan nog komen...
Ik vind hem voor 15 jaar geen slechte bouw hebben hoor..
quote:Jim is al een idool, zoals Henk-Jan zei..
Op zaterdag 15 februari 2003 21:21 schreef marky het volgende:
Goed Jim werd met het commentaar dus alvast op de stoel gezet. Jim mag niet het Idool worden.
Zal meer opleveren dan als ze Jim eerste laten worden..
quote:Ja vind ikke ook!
Op zaterdag 15 februari 2003 21:24 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
hij is wel ECHT goed vind IK
Wat staat Jamai dit nummer nonchalant te zingen
Godsamme, wanneer leren ze die jongen nu eindelijk eens een beetje engels!
quote:Is belabberd.
Op zaterdag 15 februari 2003 21:26 schreef FunnyMuffin het volgende:
Jamai vrind ik dacht dat je aan je Engels zou werken??
als hij gaat 'schreeuwen' vind ik hem wat minder..
maar hij heeft het wel goed gedaan!
quote:Af en toe.
Op zaterdag 15 februari 2003 21:27 schreef Smeich het volgende:
Die heeft ook VEEL betere performances neergezet dan dit..Echt vals op momenten inderdaad..
weer negatief commentaar
Het is wel waar, hij was alle andere keren VEEL beter dan nu.
quote:inderdaad!
Op zaterdag 15 februari 2003 21:28 schreef FunnyMuffin het volgende:
jury is eerlijk en direct vandaag, lekker!
Hij raakte duidelijk het plafond van zijn stem...toen werd ie vals.
Jammer Jamai!
Grappig dat de jury deze keer exact zegt wat wij hier ook zeggen: verkeerde liedje, en verkeerde uitspraak!
Ik denk dat je dat zelf ook wel moet horen...lijkt mij
Hopelijk verknalt David het niet nu!!
quote:Dat vraag ik me ook af jah.. maja hij gaat er toch niet uit!
Op zaterdag 15 februari 2003 21:29 schreef mitt het volgende:
Jaja, waarom kies je het nummer dan idioot
Het is ook niet zo slim van de kandidaten om nummers die door de zanger zelf heel goed gezongen worden, na te doen..
quote:Dus niet.
Op zaterdag 15 februari 2003 21:30 schreef jessie het volgende:
Vraag me ook af of ze zelf de nummers uit mogen kiezen
quote:Dat zei hij omdat het hele publiek boe begon te roepen....en daarna zei jamai ook dat het niet goed ging etc
Op zaterdag 15 februari 2003 21:29 schreef Smeich het volgende:
Jammer dat Jamai zei tegen Edwin: Ja, das jouw mening.Ik denk dat je dat zelf ook wel moet horen...lijkt mij
quote:Niet alleen het plafond maar ook de bodem. Blijf dan binnen je bereik.
Op zaterdag 15 februari 2003 21:29 schreef Scope het volgende:
Zoals je al zei, Scan, inderdaad absoluut het verkeerde nummer uitgekozen, Jamai. Jammer, maar het kwam niet over.Hij raakte duidelijk het plafond van zijn stem...toen werd ie vals.
Jammer Jamai!
Grappig dat de jury deze keer exact zegt wat wij hier ook zeggen: verkeerde liedje, en verkeerde uitspraak!
quote:als het te niet teveel power vraagt...
Op zaterdag 15 februari 2003 21:32 schreef Erosjuhhh het volgende:
zingen kan ze wél
Grappig, weer een liedje met dezelfde opbouw... laag couplet, hoog refrein...
quote:Maar het heeft geen power, leg Tina er maar eens naast
Op zaterdag 15 februari 2003 21:32 schreef Erosjuhhh het volgende:
zingen kan ze wél
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:32 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
als het te niet teveel power vraagt...
Ik vind trouwens dat ze tot nu toe wel minder zingen dan vorige keren hoor.
quote:Geen power inderdaad....
Op zaterdag 15 februari 2003 21:33 schreef Libris het volgende:
Maar het heeft geen power, leg Tina er maar eens naast
Ai...daar gaat het ff vals...
quote:Zeg maar over het randje hoor.
Op zaterdag 15 februari 2003 21:33 schreef Scope het volgende:
Dewi doet het iets beter... maar ook op het randje hoor...Grappig, weer een liedje met dezelfde opbouw... laag couplet, hoog refrein...
quote:Jah hoorde ik ook.. jammer..
Op zaterdag 15 februari 2003 21:33 schreef Scope het volgende:Ai...daar gaat het ff vals...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |