hoorde sasha zeggen dat ze voor 2 dagen eten nodig haddenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las op FB dat Talpa had gezegd dat ze zaterdag de finale spelen
Maar verder dan op FB kan ik het nergens anders vinden
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:30 schreef xsaskiax het volgende:
Dit zijn vrienden voor het leven!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ze zeggen verschillende dingenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 06:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde sasha zeggen dat ze voor 2 dagen eten nodig hadden
ja daar hebben ze brief over gehad , stond ook in dat ze vandaag geen opdrachten of eliminatie kregenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze zeggen verschillende dingen
En ze mogen nu eten van de prijzenpot mogen kopen zonder x25
effe naar boven scrollen staat onder spoiler bij danaquiquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jan het niet zien, heb geen instagram![]()
Goedemorgen Cos
Crowdfunding voor watquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 06:31 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
vrees ook voor saaie streamdag
jef en kim doen die filmpjes maken gewoon om ze grote aanhang hebben , ze waren heel snel bij wendy
de fanbase van wendy gaat crowfunding opstarten voor haar
sasha had het bij naar bed gaan heel moeilijk snap ik ook wel
Ook helemaal prima verder maar ik vind het wel wat overdreven.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
tja vraag ik me ook af , overal op sm word wendy de hemel ingeprezen
ik ook fans zijn beetje doorgedraaidquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ook helemaal prima verder maar ik vind het wel wat overdreven.
Waarom een crowdfunding?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 06:31 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
vrees ook voor saaie streamdag
jef en kim doen die filmpjes maken gewoon om ze grote aanhang hebben , ze waren heel snel bij wendy
de fanbase van wendy gaat crowfunding opstarten voor haar
sasha had het bij naar bed gaan heel moeilijk snap ik ook wel
Of toch voor nieuwe tieten?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
'n scooter voor haar zoon en paardrijlessen voor haar dochter.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik vraag me ook wel af of het wel in je voordeel is om zo'n stel fanaten als fan te hebben. Volgens mij laten die je niet met rust op sm en misschien zelfs in rl.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
tja vraag ik me ook af , overal op sm word wendy de hemel ingeprezen
vind ik ook en wedden dat ze redelijk wat geld bij elkaar krijgen , ze is heel geliefd op sm , nog meer dan jdh maar dan in postieve zinquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of toch voor nieuwe tieten?
Ik vind het nogal overdreven, tegenwoordig wordt overal een crowdfunding voor opgestart.
ze hebben zelfs postadres aangemaakt haar fansquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:37 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik vraag me ook wel af of het wel in je voordeel is om zo'n stel fanaten als fan te hebben. Volgens mij laten die je niet met rust op sm en misschien zelfs in rl.
kan ze ook gewoon voor gaan werken en sparenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
'n scooter voor haar zoon en paardrijlessen voor haar dochter.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dit zien we toch bij iedere rls tot er een nieuwe is en dan is Wendy vergeten en zijn ze weer helemaal into iemand anders.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
vind ik ook en wedden dat ze redelijk wat geld bij elkaar krijgen , ze is heel geliefd op sm , nog meer dan jdh maar dan in postieve zin
haar fans zijn knettergek ze was soort heilige voor hun nog erger dan fans van jdh maar dan op postie manierquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of toch voor nieuwe tieten?
Ik vind het nogal overdreven, tegenwoordig wordt overal een crowdfunding voor opgestart.
Ach ja, het lijkt mij als je geld weg te geven hebt dat je dat aan iemand doet die het nodig heeft en die je ook daadwerkelijk kent. Maar goed, hun geld dus ze doen maar.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
haar fans zijn knettergek ze was soort heilige voor hun nog erger dan fans van jdh maar dan op postie manier
Gebruik zit daar bij inbegrepenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |