Heb je al gestemd op de poll?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan ga je in de COS kijkenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Zoveel mensen, zoveel gokjes, maar ik hoopte op feiten
Wees gerust het was mijn pc die na mijn terugkomst netjes alles had bewaard om verder te kijken haha. Bij mij liep het ver achter dus.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan liep ik achter met de streams
Ja die dag was ook top. Ze organiseerden ook hele leuke evenementen. En dan een drankje erin en het was wachten op een bommetje.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:26 schreef engine het volgende:
[..]
Omgekeerde dag. 's Ochtends drinken en feestje (JW en meerdere in vrouwenkleding) en daarna een heftige 24 uur opdracht waar ze piramides moesten bouwen en aan elkaar vast zaten. Dat vond ik echt heel grappig. Maar ik heb sowieso van bijna alle evenementen wel genoten. Daar hebben ze vaak met weinig iets leuks van gemaakt.
Dat ze 24 uur aan elkaar vast moesten zitten, heb zelden zo vreselijk moeten lachen om een tv programma.quote:
Sowieso met wat langer durende proeven en zo. Beetje actie.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:36 schreef Vlinder1974 het volgende:
Doe mij maar een langlopend format nu utopia/jvjl/gouden kooi dat onafgebroken 5 jaar duurt ofzo. Zijn wij hier ook lekker lang onder de pannen
Ik was er al even klaar mee eigenlijk, dus tijd voor wat nieuwsquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:36 schreef Vlinder1974 het volgende:
Doe mij maar een langlopend format nu utopia/jvjl/gouden kooi dat onafgebroken 5 jaar duurt ofzo. Zijn wij hier ook lekker lang onder de pannen
Altijd een feestjequote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:36 schreef Vlinder1974 het volgende:
Het staat je vrij om een betere poll te makenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Dat weten we niet, dus beter had je kunnen vragen 'wanneer denk jij dat de finale is?'
Ik heb mijn laatste polls al gemaaktquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:41 schreef engine het volgende:
[..]
Het staat je vrij om een betere poll te maken
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:55 schreef D. het volgende:
Nog 3 bewoners over, dus de laatste polls!
JAA / [POLL] Wie is jouw favoriete bewoner? Update: nieuwe poll op 17-08
JAA / [POLL] Wie is jouw MINST favoriete bewoner? Update: nieuwe poll 17-08
Rara op wie ik gestemd heb als favoriete bewonerquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb mijn laatste polls al gemaakt
[..]
Mirthe.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:12 schreef engine het volgende:
[..]
Rara op wie ik gestemd heb als favoriete bewoner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |