Leuk om te lezen hoor, is juist saai als er geen nieuwe berichten zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:13 schreef Seattle het volgende:
Tot zover even weer de Seattle-monologen
Gokje: Het had niet veel uitgemaakt, ice had moeten spelen, en een ander.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:16 schreef Judiwi het volgende:
Jammer dat wwe niet zullen weten op wie Mirthe had gestemd. Ook de andere.
Nope.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:19 schreef Adat231 het volgende:
Heb nergens geluid meer jullie wel?
Is voor mij precies hetzelfde. Zoals ze nu bezig waren had wel eerder gemogenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:09 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hier same. Maar ben toch ook een poosje afgehaakt, omdat er te weinig spanning was. Had zoveel leuker kunnen zijn met avondverdienopdrachten, veel meer meerdaagse opdrachten of langere eli’s. Of met meer mensen zoals vanmiddag. Mensen even laten zweten dat ze genomineerd zijn etc
Zitten volgens mij in de hottubquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:21 schreef engine het volgende:
Sasha gaat slapen. Isaac en Mirthe zijn nog buiten ergens.
staan alle drie in de keuken...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zitten volgens mij in de hottub
De playbackshow. Zoveel lol gehad😃quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:34 schreef kater1 het volgende:
Afkicken methode 1. Ok we kennen de mensen die aan dit programma meededen niet wezenlijk maar toch ook wel weer erg goed. Althans dit ene jaar van hun leven. Nu denk ik aan alle keren dat ik vreselijk heb moeten lachen. En ik zie meteen beelden voor me van Erik of Imi op dat plankje- met - wieltjes door de loods zoeven. Jullie leukste momenten?
Ah zou goed kunnen. Ik zet net de stream aan en heb verder weinig gelezen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zitten volgens mij in de hottub
Dan liep ik achter met de streamsquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:23 schreef realkijkers het volgende:
[..]
staan alle drie in de keuken...
te praten over vrijpartijen van enkele bewoners. Mirthe over zelf naar een andere kamer willen destijds, niet aan kenzi geven.
ik doe net de streams aan, misschien loopt mijn stream achter?
Ik zie ze alle drie afwassen.
ze bespreken met veel lol relaxed de oud bewoners.
Omgekeerde dag. 's Ochtends drinken en feestje (JW en meerdere in vrouwenkleding) en daarna een heftige 24 uur opdracht waar ze piramides moesten bouwen en aan elkaar vast zaten. Dat vond ik echt heel grappig. Maar ik heb sowieso van bijna alle evenementen wel genoten. Daar hebben ze vaak met weinig iets leuks van gemaakt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:34 schreef kater1 het volgende:
Afkicken methode 1. Ok we kennen de mensen die aan dit programma meededen niet wezenlijk maar toch ook wel weer erg goed. Althans dit ene jaar van hun leven. Nu denk ik aan alle keren dat ik vreselijk heb moeten lachen. En ik zie meteen beelden voor me van Erik of Imi op dat plankje- met - wieltjes door de loods zoeven. Jullie leukste momenten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok zaterdagquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:27 schreef D. het volgende:
Even vluchtig teruggelezen, maar er is nog steeds geen definitieve info over wanneer nu de finale is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |