Ze zitten er geen week, nog 2 dagen ongeveer.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:26 schreef pingu66 het volgende:
Als ze daar nog een week moeten zitten zullen er wel spellen komen om te oefenen voorin de grote finale
Ik hoor Sasha net zeggen dat het nog voor morgen en zaterdag is dat ze eten moeten hebben.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:29 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ze zitten er geen week, nog 2 dagen ongeveer.
Als die nog op tijd binnenkomen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:17 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Anders moeten ze in het trainingspakkie die Mirthe heeft besteld.
Ik denk ook niet dat die finalewaardig zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als die nog op tijd binnenkomen.
Wanneer is hun 1e bestelmoment?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:26 schreef lojanda het volgende:
Benieuwd wat ze nu nog aan onzin gaan bestellen bij de jumbo
Plak hem even hier Pinguīnquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat was iets voor Erik geweest boodschappen happen uit ZIJN prijzenpot.?!?
Hoeven ze geen rekening mee te houden want ze gaan alle voor hun halen bij de jumboquote:
Of ze krijgen een week niets te doen, tv loopt in, en de finale kan live worden gebracht.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:32 schreef cinsan het volgende:
denk as zondag finale , is iedereen bijna vrij van degene die komen om finale bij te wonen
Vanavond nog?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hoeven ze geen rekening mee te houden want ze gaan alle voor hun halen bij de jumbo
een week niks doen denk ik niet en hoop ik nietquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of ze krijgen een week niets te doen, tv loopt in, en de finale kan live worden gebracht.
Ze wilde het juist niet maar werd gezegd doen en niet naar de prijs kijkenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:45 schreef lojanda het volgende:
Mirthe weer hoor.. hebben hebben hebben.
Ze had al van alles aangeklikt hoor..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wilde het juist niet maar werd gezegd doen en niet naar de prijs kijken
Ehhhh vergeet Sas niet die verantwoording af moet gaan leggen bij Bernquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze had al van alles aangeklikt hoor..
Maar maakt verder ook niet uit.. voor het bedrag dat ze nu bestellen voelt de winnaar niets. Nog steeds een dikke 8 ton![]()
preciesquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoor Sasha net zeggen dat het nog voor morgen en zaterdag is dat ze eten moeten hebben.
Sasha aan Bern verantwoording afleggen? Dat heb ik nog nooit gezienquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ehhhh vergeet Sas niet die verantwoording af moet gaan leggen bij Bern
En gelijk heeft zequote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:45 schreef lojanda het volgende:
Mirthe weer hoor.. hebben hebben hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |