Klopt heb het ook gisteren al bij de SV gezetquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:06 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja daar hebben ze brief over gehad , stond ook in dat ze vandaag geen opdrachten of eliminatie kregen
Die was zeker leuk maar vooral in de ochtend toen Wanda vertrokquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En die race sponsor dag met Jasper was ook erg leuk .....
Dat vind ik allemaal zo onzin hequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:14 schreef engine het volgende:
Ik kan bij deze mededelen dat de fanbase van Mirthe geen crowdfunding gaat starten
De meeste kicken op die aandacht en posten hele dagen voor hun fans op instaquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:37 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik vraag me ook wel af of het wel in je voordeel is om zo'n stel fanaten als fan te hebben. Volgens mij laten die je niet met rust op sm en misschien zelfs in rl.
en bij 1tje gaat dat er bij e fans in als zoete koek , en gaan ze overal andere deelnemer afzeiken dag in dag uitquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De meeste kicken op die aandacht en posten hele dagen voor hun fans op insta
Weet je wat ik nu voor me zie? Stel ze koopt dadelijke nieuwe tieten en dat er dan vreemde mensen ineens naar je tieten grijpen en zeggen ja maar, ik heb ze mee betaald dus zijn ze ook van mij. Beelddenker he?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik allemaal zo onzin he
Waarom een crowdfunding in hemelsnaam?
Toen ze gisteravond op kantoor zaten voor de boodschappen zei Sasha dat ze voor zaterdag alleen nog voor het ontbijt moesten zorgen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 06:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde sasha zeggen dat ze voor 2 dagen eten nodig hadden
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:00 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Weet je wat ik nu voor me zie? Stel ze koopt dadelijke nieuwe tieten en dat er dan vreemde mensen ineens naar je tieten grijpen en zeggen ja maar, ik heb ze mee betaald dus zijn ze ook van mij. Beelddenker he?
Geen dank Seattle en tot een volgende RLSquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:12 schreef Seattle het volgende:
Ik kan niet Cossen vandaag en de finale verwacht ik niet op de live streams dus dit is mijn laatste post:
Heel veel dank aan de mods @:Dotteke en @:Deissy en sommige users van de COS om wie ik vaak heb gelachen om hun heerlijke comments.
Ciao allemaal![]()
Er zijn fans die heel ver gaan hoor.. ik vind het eigenlijk een beetje triest en misschien ook wel engquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:37 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik vraag me ook wel af of het wel in je voordeel is om zo'n stel fanaten als fan te hebben. Volgens mij laten die je niet met rust op sm en misschien zelfs in rl.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:12 schreef Seattle het volgende:
Ik kan niet Cossen vandaag en de finale verwacht ik niet op de live streams dus dit is mijn laatste post:
Heel veel dank aan de mods @:Dotteke en @:Deissy en sommige users van de COS om wie ik vaak heb gelachen om hun heerlijke comments.
Ciao allemaal![]()
Idd en wat ze dan posten slaat nergens op.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De meeste kicken op die aandacht en posten hele dagen voor hun fans op insta
Tot over 'n paar maandjes bij BBquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:12 schreef Seattle het volgende:
Ciao allemaal![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:00 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Weet je wat ik nu voor me zie? Stel ze koopt dadelijke nieuwe tieten en dat er dan vreemde mensen ineens naar je tieten grijpen en zeggen ja maar, ik heb ze mee betaald dus zijn ze ook van mij. Beelddenker he?
Goedemorgen Frummel..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:05 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Wendy thuis...... maar ik ben zo reteblij voor haar want ze wilde zo graag naar huis..
Wendy meis, het gaat je goed in ons mooie Haagje... mogen mooie dingen op je pad komen, ik gun je de wereld....
Ik vond dat heel raar, een jaar bij je kinderen weg en dan zo blij zijn om vlak voor de finale weg te moeten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel..
Ik zei gisteren ook al dat er nog nooit iemand is geweest die zo blij was dat ze had verlorenhet hel uur dat ze daar nog rond heeft gelopen had ze een grote smile op haar gezicht..
Ik had het echt niet gekund.. vooral in het begin toen er nog zoveel mensen waren en je nergens kon zijn waar niemand was..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:10 schreef Seattle het volgende:
Wat me weer erg mee viel was dat de muren niet op ze afkwamen. Ik zou denken dat als je niet naar buiten kan zoals bij een gevangenis je helemaal gek wordt. Niet even naar bos, strand of een stukje fietsen, wandelen of naar de stad.
Dacht dat het psychisch veel zwaarder zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |