ja? mssn wel, heb ook nog een leven en mijn werkquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb je wel veel streams gemist.
ja, als mensen niet tegen hun verlies kunnen en balen, dan roept dat bij velen weerstand op..Mag dat niet van jou?quote:
Daarom, en iedereen die gewonnen heeft die hebben ook verdiend gewonnen. Ook Ice.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:00 schreef spapaars het volgende:
Dit was wel een opdracht waar zowel een vrouw als man kon winnen, hoop dat het zo blijft.
Kan snellerquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat er zwak aan is om te balen dat je er vlak voor het einde uitligt.
En jij je zin, hij is nu ook bezig.
Zij hebben dat nooit gezegd, Isaac welquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je het zo wil zien dan is het Mirthe en sas ook gelukt
Dat is nog niet zeker hoor, dat denken ze zelfquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:02 schreef Polleke1234 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is morgen de finale en die wordt nog geen eens live uitgezonden?
Dat is wel een armzalig einde zeg,na een jaar hoort zoiets live te zijn .
Wat een onprettige sneer.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja? mssn wel, heb ook nog een leven en mijn werk
Maakt het nog uit nu?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:02 schreef juul. het volgende:
[..]
Zij hebben dat nooit gezegd, Isaac wel
Dat weet nog niemand.. de streamers niet en zelfs de bewoners niet. We gissen hier allemaal hoe en wat het zal gaan wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:02 schreef Polleke1234 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is morgen de finale en die wordt nog geen eens live uitgezonden?
Ja maar hij word volgens mij volgende week uitgezonden ,kan me niet voorstellen dat ze heel de week met drie man daar blijvenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat is nog niet zeker hoor, dat denken ze zelf
Mee eens.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:02 schreef Polleke1234 het volgende:
Ja daar ben ik het ook wel mee eens . Een slap eind van een Jaar van je levenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:02 schreef Polleke1234 het volgende:
Ik kies er toch voor om gewoon af te gaan op wat ik zie.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:02 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë vertelde heel positieve dingen over Isaac (niet omdat ze verliefd op hem was of zo)
Jeffrey heeft meerdere keren gezegd (gisteren nog op Instagram) dat Isaac een geweldig fijne vent/maat is gebleken, iemand die er echt voor je is als het nodig is.
Niets is wat het lijkt, het hele 'boze gedoe' van Isaac zag ik als een spel, zoals het banjeren van Jeffrey een spel was.
Menigeen hier zag/ziet het anders, dat kan en mag.
Ik zie een vent die vaak veel babbels heeft, hele verhalen heeft (die wel altijd hetzelfde zijn, dus er zal zeker een kern van waarheid inzitten), die het spel heel goed gespeeld heeft tot nu toe.
Voor mij zou hij een terechte winnaar zijn (sorry tegenover de mensen die er anders over denken)
Hoezo sneer, jij vraagt mij of ik wel alles heb gezien, dit is mijn antwoord en geen sneer!quote:
Precies dit😁🥳quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:02 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë vertelde heel positieve dingen over Isaac (niet omdat ze verliefd op hem was of zo)
Jeffrey heeft meerdere keren gezegd (gisteren nog op Instagram) dat Isaac een geweldig fijne vent/maat is gebleken, iemand die er echt voor je is als het nodig is.
Niets is wat het lijkt, het hele 'boze gedoe' van Isaac zag ik als een spel, zoals het banjeren van Jeffrey een spel was.
Menigeen hier zag/ziet het anders, dat kan en mag.
Ik zie een vent die vaak veel babbels heeft, hele verhalen heeft (die wel altijd hetzelfde zijn, dus er zal zeker een kern van waarheid inzitten), die het spel heel goed gespeeld heeft tot nu toe.
Voor mij zou hij een terechte winnaar zijn (sorry tegenover de mensen die er anders over denken)
Is toch al belachelijk dat de tv uitzending bijna een week achter ligt op de streams,ze liepn van de week drie eliminaties achter.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mee eens.
Ze hadden er een live uitzending van moeten maken, en niet een week later maar even op tv brengen, en dan een aflevering (want dat is het) van 2 uur brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |