Er is gezegd dat als iemand een oudbewoner met de finale wil zien dan moeten ze die zelf uitnodigen. Dus van de 20 personen die ze mogen uitnodigen moeten ze ook de oudbewoners uitnodigen.quote:
😂quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:06 schreef Alocanda het volgende:
Nu maar hopen dat Sas niet vergeten is Bern uit te nodigen bij die 20 mensen.
Het is en blijft een droplulquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:15 schreef pingu66 het volgende:
Bern chocolade eten en n sas pakt zijn koffer verder in.....
niet MOETEN uitnodigen wel MOGEN uitnodigenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er is gezegd dat als iemand een oudbewoner met de finale wil zien dan moeten ze die zelf uitnodigen. Dus van de 20 personen die ze mogen uitnodigen moeten ze ook de oudbewoners uitnodigen.
Echt belachelijk vind ik dat. Dat wil dus zeggen dat de bewoners die nu weg zijn niet meetellen en net of zij niets hebben toegevoegd in dit hele jaar
Groot gelijk heeft ze en er rookt daar ook niemand meer.quote:
Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:17 schreef xsaskiax het volgende:
Zoals Bern zich het laatste uur heeft laten kennen, in en in triest!!!! wat zet die gozer zich slecht neer zeg
uhhh dat zou ik als roker ook doen om je de waarheid te zeggen, kost tegenwoordig een godsvermogenquote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
niet MOETEN uitnodigen wel MOGEN uitnodigen
hoe deed hij dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht.
Als gymleerkracht...Moet je kinderen niet leren met verlies om te gaan? Ik begrijp het wel hoor, maar beter was het geweest, het in te slikken. Buiten de camera mag je huilen en balen...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:17 schreef xsaskiax het volgende:
Zoals Bern zich het laatste uur heeft laten kennen, in en in triest!!!! wat zet die gozer zich slecht neer zeg
Roken ? Min punten voor Mirthe..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:47 schreef xsaskiax het volgende:
Wat een verschil of je Wendy of Bern ziet.......
Wendy en Mirthe gaan ff roken
Wendy: we hebben er allemaal hard voor gewerkt!!
ze zijn het er over eens dat Erik dit niet gehaald had
Wendy vindt het heel fijn juist voor Isaac, Mirthe en Sasha zegt ze
verwacht wel, gehoopt niet, zeker tegenover Sasha had hij zich toch wel ff kunnen vermannen zegquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht.
quote:
oh ze heeft het afgelopen jaar veel vaker gerookt, 1 of meer trekjes van anderenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:19 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Roken ? Min punten voor Mirthe..
Morgenavond dan graag want ik moet werkenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:19 schreef Was-beer het volgende:
https://www.tvgids.nl/nie(...)en-jaar-van-je-leven
Hier staat dat de finale morgen gespeeld wordt. Geen idee of het klopt
Vaag gedoe over die datum, maar het kan ook haast niet andersquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:19 schreef Was-beer het volgende:
thanks!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:19 schreef Was-beer het volgende:
Denk niet dat het live te zien zal zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:20 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Morgenavond dan graag want ik moet werken
Ik begrijp het ook wel dat hij dit niet fijn vindt maar voor mijn part speel je blij voor je vriendin die wel naar de finale gaat. Bewaar het balen dan even voor thuis.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:19 schreef magnaal het volgende:
[..]
Als gymleerkracht...Moet je kinderen niet leren met verlies om te gaan? Ik begrijp het wel hoor, maar beter was het geweest, het in te slikken. Buiten de camera mag je huilen en balen...
25 augustus staat er...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:19 schreef Was-beer het volgende:
Zoals hij zich altijd gedraagt na een opdracht die hij niet haalde..quote:
Dat is nog niet zeker he ze hoort bij de laatste drie. Niet gezegd dat ze de finale speeltquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Waar is @:engine nu Mirthe in de finale staat...
Dus dan pas over een week te zien.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:21 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Denk niet dat het live te zien zal zijn
Soort van ER uitzending in de studio (waar de winnaar bekend wordt gemaakt denk ik.. (moeten de livestreams er wel uit voor de finale opdracht..quote:
hopelijk gelijk een reuniquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:22 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Soort van ER uitzending in de studio (waar de winnaar bekend wordt gemaakt denk ik.. (moeten de livestreams er wel uit voor de finale opdracht..
Ik denk ook dat het zoiets gaat worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:22 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Soort van ER uitzending in de studio (waar de winnaar bekend wordt gemaakt denk ik.. (moeten de livestreams er wel uit voor de finale opdracht..
Ik zie Wen ook op Stream 2quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:23 schreef Alocanda het volgende:
Op stream 2 heb ik Wendy nog dus die zal wel achterlopen.
Dat was wel te verwachten toch? Nu hopen dat we het live mogen zien op de streams.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:19 schreef Was-beer het volgende:
Er staat dat de finale op 25 augustus op tv wordt uitgezondenquote:
komt wel verandering inquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:25 schreef Harry het volgende:
En dan komt Bern buiten, en merkt hij snel dat Jeffrey nog altijd op hem jaagt. De HORROR !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |