Anders ik welquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:45 schreef Lrod01 het volgende:
Jammer voor Wendy maar heerlijk om die zelfingenomen zak hooi te zien janken in de kas nu. Maanden lang naar deze beelden uitgekeken.
Zal ik zeker doen!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:46 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Mocht je haar ooit tegenkomen vertel haar dan hoe populair ze was...![]()
![]()
Hij zei het zelf: ,heel het jaar heb ik alles vermeden en dan hquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:44 schreef Was-beer het volgende:
Dit is waarom ze Bern al in het begin hadden moeten nomineren..het kan niks, het wil niks en het doet niks
Zijn echt vriendinnen geworden de laatste weken. Leuk!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Schattig om te zien , ook hoe zij en Mirthe met elkaar zijn
ja echt leuk, ik had dit niet verwacht, dat ze zo hecht zouden wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn echt vriendinnen geworden de laatste weken. Leuk!
Tuurlijk, maar de manier waarop. kinderlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij mag toch wel even napraten met Sas, hij heeft een uur.
kneus is niets gewendquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:48 schreef Alocanda het volgende:
Jeetje dit valt me toch wel tegen van Bern. Kom op, joh!!!
Ze heeft voor haar gevoel gewonnen, in de finale gekomen en nu gaat ze naar haar kidsquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:48 schreef HappyCharly het volgende:
Wendy weg????
Maar hoe moet ze dan winnen?
Is dat überhaupt waar wat Bern zegt??quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:48 schreef Harry het volgende:
Bern: met fysieke opdrachten eindig ik nooit bij de laatsten.......
Sasha : ik weet nu hoe ik met trillen om moet gaan.
Die heeft al gewonnen , ze mag naar haar kotersquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:48 schreef HappyCharly het volgende:
Wendy weg????
Maar hoe moet ze dan winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |