abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 september 2024 @ 12:58:31 #101
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_214977385
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 12:51 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]
Geen id of je er al uit bent :D
Ik gebruik gewoon dat rasterdingetje als dak wat je kan kopen bij meubels.

Staat oa ook bij een prefab model voor je tuin.
Ik kan soms ook gewoon dingen niet vinden, waarvan ik zeker weet dat ie erin zit, maar die zoekfunctie werkt ook niet echt. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 16 september 2024 @ 09:47:38 #102
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_214996178
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik kan soms ook gewoon dingen niet vinden, waarvan ik zeker weet dat ie erin zit, maar die zoekfunctie werkt ook niet echt. |:)
Ja klopt, ik zocht laatst de kerstkaartjes.

Uiteindelijk maar helemaal naar een prefab kerstkamertje gegaan om het te selecteren, nog steeds geen id waaronder ze gecategoriseerd staan :7
  PR en moderator zondag 23 februari 2025 @ 13:51:44 #103
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_216806446
Kickje want ik speel dit sinds een paar maanden voor het eerst in een paar jaar weer en heb alweer veel te veel geld uitgegeven aan expansion packs om in te halen wat ik heb gemist :@ :D
Thank god for van die Origin/EA app game key websites tho :D
Fuck the EBU.
  zondag 23 februari 2025 @ 14:03:17 #104
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_216806564
Heb hem nog steeds geïnstalleerd staan op de ps5.
Nooit echt ingekomen. Maken de expansies het beter?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 23 februari 2025 @ 15:25:04 #105
47102 Elvi
miemkwien
pi_216807347
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb hem nog steeds geïnstalleerd staan op de ps5.
Nooit echt ingekomen. Maken de expansies het beter?
Nee _O-

Ik weet niet of het op alle platforms een issue is, maar ik weet het wel van de PC versie: de expansie "For Rent" gedraagt zich als een virus waardoor je saves corrupt worden. Ze zijn daar afgelopen maand pas achter gekomen dus ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen, gezien deze expansie uit 2023 komt _O-
  zondag 23 februari 2025 @ 18:34:12 #106
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_216810153
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 15:25 schreef Elvi het volgende:

[..]
Nee _O-

Ik weet niet of het op alle platforms een issue is, maar ik weet het wel van de PC versie: de expansie "For Rent" gedraagt zich als een virus waardoor je saves corrupt worden. Ze zijn daar afgelopen maand pas achter gekomen dus ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen, gezien deze expansie uit 2023 komt _O-
Hoe kan het dat het 1,5 jaar duurt voordat men daarachter komt? Zijn er zo weinig die het spelen? Of duurt het even voordat het corrupt wordt?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 23 februari 2025 @ 20:40:33 #107
47102 Elvi
miemkwien
pi_216811672
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Hoe kan het dat het 1,5 jaar duurt voordat men daarachter komt? Zijn er zo weinig die het spelen? Of duurt het even voordat het corrupt wordt?
Het duurde even voor ze toegaven dat het gebeurde. Dat was meer het issue. Want spelers merkte het wel na aanschaf, maar EA deed er niks mee. Totdat het steeds erger werd en save-files gewoon echt niet meer bruikbaar waren. En toen bleek het dus For Rent te zijn wat het issue gaf.

Sims 3 had destijds ook zoiets met Island Paradise. Daar had ik ook last van: alle huizen werden ineens blauw en het was niet meer te spelen.

Het spel wordt gewoon te zwaar met all die DLC's en er komen steeds meer fouten in die ze niet oplossen. Dus het is bug op bug op bug. Die hele game hangt nu zo'n beetje met touwtjes en tape aan elkaar.
pi_216812064
quote:
17s.gif Op zondag 23 februari 2025 13:51 schreef Moira het volgende:
Kickje want ik speel dit sinds een paar maanden voor het eerst in een paar jaar weer en heb alweer veel te veel geld uitgegeven aan expansion packs om in te halen wat ik heb gemist :@ :D
Thank god for van die Origin/EA app game key websites tho :D
Welke heb je nu allemaal?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  PR en moderator woensdag 26 februari 2025 @ 11:32:55 #109
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_216839057
quote:
17s.gif Op zondag 23 februari 2025 21:25 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Welke heb je nu allemaal?
Expansion packs 15/17 (ik moet alleen Eco Lifestyle en Lovestruck nog)
Game Packs 6/12 (ik heb Outdoor Retreat, Spa Day, Dine Out, Parenthood, Realm of Magic, Dream Home Decorator)
Stuff Packs 10/20 (ik heb Crystal Creations, Moschino, Vintage Glamour, Perfect Patio, Cool Kitchen, Movie Hangout, Romantic Garden, Laundry Day, Tiny Living, Nifty Knitting)
En die kits waarbij je ¤5 mag betalen voor gratis CC doe ik niet aan :D
Fuck the EBU.
  PR en moderator woensdag 26 februari 2025 @ 11:34:12 #110
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_216839075
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 20:40 schreef Elvi het volgende:

[..]
Het duurde even voor ze toegaven dat het gebeurde. Dat was meer het issue. Want spelers merkte het wel na aanschaf, maar EA deed er niks mee. Totdat het steeds erger werd en save-files gewoon echt niet meer bruikbaar waren. En toen bleek het dus For Rent te zijn wat het issue gaf.

Sims 3 had destijds ook zoiets met Island Paradise. Daar had ik ook last van: alle huizen werden ineens blauw en het was niet meer te spelen.

Het spel wordt gewoon te zwaar met all die DLC's en er komen steeds meer fouten in die ze niet oplossen. Dus het is bug op bug op bug. Die hele game hangt nu zo'n beetje met touwtjes en tape aan elkaar.
Oh huh, ik heb For Rent maar nog geen corrupted saves. Moet ik ‘m deinstalleren just in case? :o
Fuck the EBU.
pi_216841287
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2025 11:34 schreef Moira het volgende:

[..]
Oh huh, ik heb For Rent maar nog geen corrupted saves. Moet ik ‘m deinstalleren just in case? :o
het gebeurde vooral bij oudere saves. Dus als je een oude save hebt die de appartementen gebruiken dan is de kans groter dat er iets mis gaat.

Er is nu weer een patch maar door die patch zijn de mannelijke kinderen nu allemaal visueel zwanger :') _O-
  PR en moderator woensdag 26 februari 2025 @ 14:44:47 #112
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_216841389
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 14:32 schreef Elvi het volgende:

[..]
het gebeurde vooral bij oudere saves. Dus als je een oude save hebt die de appartementen gebruiken dan is de kans groter dat er iets mis gaat.

Er is nu weer een patch maar door die patch zijn de mannelijke kinderen nu allemaal visueel zwanger :') _O-
Oh da’s dan mazzel dat ik op een nieuwe save ben begonnen vorig jaar _O-
Fuck the EBU.
  woensdag 26 februari 2025 @ 14:46:24 #113
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_216841411
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 14:32 schreef Elvi het volgende:

[..]
het gebeurde vooral bij oudere saves. Dus als je een oude save hebt die de appartementen gebruiken dan is de kans groter dat er iets mis gaat.

Er is nu weer een patch maar door die patch zijn de mannelijke kinderen nu allemaal visueel zwanger :') _O-
Wat een bijzondere glitch. Je gaat je dan afvragen hoe gekwalificeerd de programmeurs waren.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_216844838
De burglar is terug in de base game, _O_.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_216844845
You betta’ installeer je alarmpjes, :7.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  vrijdag 28 maart 2025 @ 08:14:14 #116
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_217203305
InZoi sinds vandaag uit.

Concurrentie voor De Sims lijkt me wel goed. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator vrijdag 28 maart 2025 @ 11:42:22 #117
446930 crew  ESF1Gamer
pi_217205798
quote:
17s.gif Op zondag 23 februari 2025 13:51 schreef Moira het volgende:
Kickje want ik speel dit sinds een paar maanden voor het eerst in een paar jaar weer en heb alweer veel te veel geld uitgegeven aan expansion packs om in te halen wat ik heb gemist :@ :D
Thank god for van die Origin/EA app game key websites tho :D
Herkenbaar. Dat heb ik laatst ook gedaan.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 28 maart 2025 @ 12:03:22 #118
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_217206013
Ik ben lang geleden bij the Sims 3 afgehaakt omdat ik op een gegeven moment alles al een keer leek te hebben gedaan en me niet blauw wilde betalen aan expension packs waarbij datzelfde gevoel na een paar weken ook optreedt. Is er in dat opzicht nou veel veranderd aan mogelijkheden binnen het spel?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 19 oktober 2025 @ 13:04:35 #119
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_219051426
Ik word moe van de updates van EA en dat ik elke keer mijn hele game weer moet fixen ivm mods. En er is altijd een random mod die het niet doet.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_220259791
enshitification hits sims 4:

quote:
The Sims 4 krijgt in-gamemarktplaats met microtransacties
https://tweakers.net/nieu(...)icrotransacties.html
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  woensdag 4 maart 2026 @ 21:53:06 #121
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220260111
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:14 schreef mschol het volgende:
enshitification hits sims 4:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)icrotransacties.html
Ja, dramatisch.

Satch, een Sims-Youtuber, deed hier een goed verhaal over en hoe genaaid het is:

Bekijk deze YouTube-video
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 5 maart 2026 @ 09:01:28 #122
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220261481
Extra info die nu bekend is geworden.

Bekijk deze YouTube-video
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 5 maart 2026 @ 09:02:11 #123
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220261485
Ze betalen de makers 30% en EA pakt zelf 70% :'). Dit terwijl de makers die nieuwe kits etc volledig zelf maken.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220261513
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze betalen de makers 30% en EA pakt zelf 70% :'). Dit terwijl de makers die nieuwe kits etc volledig zelf maken.
Hopelijk levert het minder op dan hoe addon makers het nu doen via Patreon, donaties etc. Maarja als ze allemaal overstappen omdat 30% ook al meer is dan 0 euro dan is het wel zuur.
  donderdag 5 maart 2026 @ 12:44:21 #125
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220263469
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:04 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Hopelijk levert het minder op dan hoe addon makers het nu doen via Patreon, donaties etc. Maarja als ze allemaal overstappen omdat 30% ook al meer is dan 0 euro dan is het wel zuur.
Ik denk dat het gaat meevallen. Creators die met E.A. gaan samenwerken, zeker op deze manier, worden vaak scheef aangekeken en als sell outs bestempeld. Voornamelijk omdat EA echt níets doet voor de Sims-community en bugs en glitches lekker laat zitten en dramatische expansion packs uitbrengt voor 50¤ (50$ oid) zonder enig nieuwe gameplay ed.

Bovendien hebben ze eerder al een miljoenendeal met Saudi-Arabië gesloten en die bende neemt het over. Toen zijn er ook veel Sims creators ‘weggelopen’ dan wel creators of YouTubers die enigszins met E.A. samenwerkten (early access ed) vanwege de mensenrechten daaro, en de invloed op het spel, veel designers zijn ook de deur uitgepleurt.

Edit: en met dat laatste, die deal, is men bang dat de best open minded Sims franchise de kop in wordt gedrukt (homoseksuele Sims, crossdressing opties, WooHoo, seksuele innuendo, etc.).

Persoonlijk denk ik dat we met die verkoop menstruatie in base game wel kunnen vergeten. Ik hoopte dat de Sims een keer zou toevoegen maar dat is nu wel vervlogen, :').

[ Bericht 7% gewijzigd door ChipsZak. op 05-03-2026 22:17:38 ]
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')