Mogen ze zelf alles opbouwen waar familie en vrienden kunnen zittenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:13 schreef xsaskiax het volgende:
Ja hoor liggen er straks allemaal dingen om een tribune mee te bouwen, voor de gasten die morgen komen
Als ze haar huiswerk heeft gedaan, is er al iets besproken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:15 schreef Alocanda het volgende:
Dit moet wel vreselijk zijn voor Wendy zo alleen op haar kamer en niet weten wat de rest bespreekt.
Ze zit niet alleen , Bern is er ook .quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:15 schreef Alocanda het volgende:
Dit moet wel vreselijk zijn voor Wendy zo alleen op haar kamer en niet weten wat de rest bespreekt.
Bern is er toch ookquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:15 schreef Alocanda het volgende:
En bern ook toch?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:15 schreef Alocanda het volgende:
Daar kan je nu niet meer van uitgaan. Mensen wisselen op het laatste moment nog.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze haar huiswerk heeft gedaan, is er al iets besproken.
Ja en die is ook heel spraakzaam 😉quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:16 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze zit niet alleen , Bern is er ook .
Dat is nu juist vaak het probleem bij Wendy, ze loopt meestal achter de feiten aan.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze haar huiswerk heeft gedaan, is er al iets besproken.
Dat is iets wat ze zelf wil, ze mocht ook bij de andere op de kamer maar dat wilde ze nietquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:15 schreef Alocanda het volgende:
volgorde boeit ook niet meer toch? iedereen moet de komende dagen spelen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:17 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Daar kan je nu niet meer van uitgaan. Mensen wisselen op het laatste moment nog.
Ik dacht dat Bern bij Sas op de kamer sliep en Wendy een kamer voor zichzelf had. Maar dan zat ik er naast. Het is niet zo dat Bern veel zegt nu. Ik zie hem stil liggen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:16 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze zit niet alleen , Bern is er ook .
Dan zou ik er toch voor kiezen om het laatste spel te spelen ipv nu.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:18 schreef realkijkers het volgende:
[..]
volgorde boeit ook niet meer toch? iedereen moet de komende dagen spelen.
Ze zei net iets tegen hem maar hij hoorde het niet want hij is de podcast aan het luisterenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja en die is ook heel spraakzaam 😉
Hij logeert daar maar zijn eigen bed is bij Wendy en tijdens het wachten is hij daar altijdquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:19 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bern bij Sas op de kamer sliep en Wendy een kamer voor zichzelf had. Maar dan zat ik er naast. Het is niet zo dat Bern veel zegt nu. Ik zie hem stil liggen.
Bern ligt officieel nog op k1 maar slaapt altijd bij sas im k2.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:19 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bern bij Sas op de kamer sliep en Wendy een kamer voor zichzelf had. Maar dan zat ik er naast. Het is niet zo dat Bern veel zegt nu. Ik zie hem stil liggen.
ja niemand stemt op zichzelfquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:20 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dan zou ik er toch voor kiezen om het laatste spel te spelen ipv nu.
Daar gaan zequote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:32 schreef xsaskiax het volgende:
en we zijn weer bijna een uur verder....... hoe krijgen ze het toch voor elkaar... laten ze het door schilpadden klaarleggen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |