En dan er nog van uitgaande dat het geen gefraudeerde subs zijnquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:47 schreef PS. het volgende:
110 subs op Twitch is maar 220 euro zelfs.
Ik Turkije kost een sub 40 cent ofzo ja, dan hou je dus 20 cent overquote:Op maandag 21 augustus 2023 17:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
En dan er nog van uitgaande dat het geen gefraudeerde subs zijn
Hmmm dat schiet niet echt op dan. Maar goed hij heeft in het verleden aangetoond er prima geld mee te kunnen, meer dan menigeen hun ouder (lol)quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:23 schreef PS. het volgende:
[..]
3,99 per sub, de helft gaat naar twitch.
Wat een zieke filmpjes komen daar voorbijquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 00:24 schreef PS. het volgende:
Als je nu zoekt op Looij kartel op Telegram zie je Looijkartel2.0 en Looijkartel expose. Die beheerders worden nu zelf gedoxxed
Ik neem het nog met een korreltje zout, maar zo krijg je wel een beetje een beeld van wie het zijn.
Als hij er echt goed mee zou verdienen dan zou hij eerst toch voor een paar tientjes een aantal frisse outfits kopen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmmm dat schiet niet echt op dan. Maar goed hij heeft in het verleden aangetoond er prima geld mee te kunnen, meer dan menigeen hun ouder (lol)
Raar dat dat debiele kliekje zo'n drama maakte van het streamen als daar het geld niet zit. Maar wellicht kreeg die een shitload donaties of zo er naast. Gun hem in elk geval alle succes, hij kan mensen opperbest vermaken blijkbaar. Doen toch weinig lui hem na hier.
Hij had ook nieuwe kleren gekocht toenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:29 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Als hij er echt goed mee zou verdienen dan zou hij eerst toch voor een paar tientjes een aantal frisse outfits kopen.
Braddie woont ook in een tiny house toch, vreemde vergelijking. Lijkt me niet dat zijn verslonsde image een keuze is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij had ook nieuwe kleren gekocht toen
Maar wellicht boeit het hem allemaal geen flikker. Elon Musk woont ook in een tiny house.
Hij maakt gewoon andere keuzes, hij heeft toen hij een paar maanden een meme was op internet en het goed ging een keyboard gekocht van 4000 euro, een dure camera, en allemaal troep.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:31 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Braddie woont ook in een tiny house toch, vreemde vergelijking. Lijkt me niet dat zijn verslonsde image een keuze is.
Waarom kan dat geen keuze zijn? Hij woog ook 180 kilo hè.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:31 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Braddie woont ook in een tiny house toch, vreemde vergelijking. Lijkt me niet dat zijn verslonsde image een keuze is.
Die krokante t-shirtjes vol etensresten en dat verlepte kapsel zijn ook behoorlijk herkenbaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Hij maakt gewoon andere keuzes, hij heeft toen hij een paar maanden een meme was op internet en het goed ging een keyboard gekocht van 4000 euro, een dure camera, en allemaal troep.
Daarbij heeft hij ook wel een bijzonder gewicht, waardoor de keuze voor normale kleding niet zo heel groot is, of je moet daar echt honderden euro's aan uitgeven. Dat is het hem kennelijk niet waard.
Oh god. Hij vond het toch zo'n waardeloze kutshow geworden?quote:
Ook echt het publiek dat zoiets denkt van: "Oooh, eigenlijk een hele normale en verstandige gast, die Bradge."quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:57 schreef BMW1993 het volgende:
Wat een koning, Braddie en Jan Roos, mijn 2 grootste helden in 1 video, puur genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |