Dat kwam hij zeker wel, ik was er bij toen hij trots verkondigde dat hij die besteld hadquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:28 schreef Viezig het volgende:
[..]
Die pizza kwam absoluut niet van LompeHork. Hij kwam van iemand anders die nu nog moderator is.
@lompehork @dick_laurentquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:30 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat kwam hij zeker wel, ik was er bij toen hij trots verkondigde dat hij die besteld had
Die gast had nogal een nare obsessie met Braddie.
Dick Laurent was het absoluut niet. Die zat destijds niet eens in die discord groep.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:32 schreef Viezig het volgende:
[..]
@:lompehork @:dick_laurent
Wie van jullie eist de eer van de vijgenpizza op?
Ik weet niet welke discordgroep je het over hebt, maar ik weet vrijwel zeker dat die vijgenpizza van iemand van buiten FOK! kwam, die daarna toch in het topic kwam om te pronken met zijn bestelling en toen is blijven hangen. En nog meer later moderator is geworden.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:33 schreef PS. het volgende:
[..]
Dick Laurent was het absoluut niet. Die zat destijds niet eens in die discord groep.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:37 schreef Viezig het volgende:
[..]
Ik weet niet welke discordgroep je het over hebt, maar ik weet vrijwel zeker dat die vijgenpizza van iemand van buiten FOK! kwam, die daarna toch in het topic kwam om te pronken met zijn bestelling en toen is blijven hangen. En nog meer later moderator is geworden.
Ik zal later wel even de berichten erbij zoeken.
LH was een rijschoolhouder die heel kritisch was op het rijgedrag van Braddie maar volgens mij echt niets heeft uitgespookt.
Zonde van die pizzaquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:52 schreef PS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het over deze gaat weet ik 100% zeker dat dat lompehork was, en zo begaan was hij echt niet met Braddie hoorDat was overigens niemand hier meer op een gegeven moment.
Wat ook wel weer te begrijpen is, er waren ooit wel mensen die hem goedbedoelde adviezen gaven, en hem enigszins hebben geprobeerd te helpen. Maar het was kansloos. Dat blijkt 6 jaar later ook wel.
Ik heb werkelijk geen idee waar dit over gaat nee.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:33 schreef PS. het volgende:
[..]
Dick Laurent was het absoluut niet. Die zat destijds niet eens in die discord groep.
Jeetje wat zonde. Ik heb nog nooit zoveel geld gehad als nu, maar alsnog zou ik dat niet doen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:52 schreef PS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het over deze gaat weet ik 100% zeker dat dat lompehork was, en zo begaan was hij echt niet met Braddie hoorDat was overigens niemand hier meer op een gegeven moment.
Wat ook wel weer te begrijpen is, er waren ooit wel mensen die hem goedbedoelde adviezen gaven, en hem enigszins hebben geprobeerd te helpen. Maar het was kansloos. Dat blijkt 6 jaar later ook wel.
Mijn excuses dan dat ik je naam genoemd heb. Maar volgens mij was het toch echt niet Lompe, maar iemand xie van een ander forum kwam. Ik kan me nog herinneren dat iemand zich net geregistreerd had op FOK! om te pronken met die bestelling.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar dit over gaat nee.
Ik heb hem wel 2X ontmoet en tegen mij was hij in ieder geval toen heel vriendelijk en rustig.
Neequote:Op zondag 20 augustus 2023 17:16 schreef Elan het volgende:
Hij was net zo goed dader als slachtoffer.
Dan nog ben je een enorme eikel als je dat doet, betaald, maar zeker onbetaald, daarmee heb je vooral het restaurant.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:15 schreef Diqiu-Long het volgende:
Zijn adres heeft Braddie natuurlijk zelf prijs gegeven: omdat die altijd aan het bedelen was voor eten, dus zo is die onzin begonnen met het bestellen voor eten voor die gast.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan nog ben je een enorme eikel als je dat doet, betaald, maar zeker onbetaald, daarmee heb je vooral het restaurant.
Trouwens jij was bent ook een enorm zuigertje in 2016/2017, dus zeg maar niet teveel
Ja maar hij vroeg er wel letterlijk en figuurlijk op: en op de man spelen kun je mooi achterwege laten. Feit is dat hij in zijn livestreams deed bedelen voor geld ( donaties) en eten. Dat gaf dan voor mensen die kwaad in zin hadden, aanknopingspunten om hem bij het UWV te rapporteren.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan nog ben je een enorme eikel als je dat doet, betaald, maar zeker onbetaald, daarmee heb je vooral het restaurant.
Te drug hebben met het dealen van drugs. Waar het hart vol van is.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:02 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja maar hij vroeg er wel letterlijk en figuurlijk op: en op de man spelen kun je mooi achterwege laten. Feit is dat hij in zijn livestreams deed bedelen voor geld ( donaties) en eten.
Uiteindelijk gaat dat een keer mis en schijnbaar is er in Hilversum een heus kartel actief.....
Want hier in Zuid Limburg, hebben ze het veel te drug met het dealen van drugs. Wat daar allemaal in de grote steden gebeurd, dat hoor je hier nauwelijks.
Walgelijke incompetente natte kutkrantenquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:04 schreef hockeytokkie het volgende:
Het volgende filmpje van Ad Looij viel me wel op
Is dat die tegenreactie waar alles mee begon? Een project X party?
Ik heb het een en ander bekeken. Waaronder nog een filmpje waarin de politie bij Ad Looij naar binnen loopt en hij zijn handen omhoog moet doen. Omdat iemand heeft gebeld dat Ad een wapen heeft. Wat is dat voor een flauwekul?quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:08 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Walgelijke incompetente natte kutkrantendie thumbnail zegt ook wel weer genoeg. Lekker een arme vent in z'n huis lastigvallen en er heel populair omheen staan. Maar guttegut als je er één verkeerd aankijkt, dan staan ze in de rij om te janken bij hun aangifte
Nee, die vent werd zelf eerst al lastig gevallen voor ze Braddie op de korrel hadden, vandaar de naam Looij Kartel.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:04 schreef hockeytokkie het volgende:
Ach welnee, die arme man ligt zelf al jaren depressief op z'n bank. Die heeft echt niet de puf of kennis om dit alles op te zetten. Wel wordt deze kerel eveneens (ook al een poos) door ze gepest.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:04 schreef hockeytokkie het volgende:
Zo rollen ze daar ja. Zal me niks verbazen als die arme vent ook nog een paar dagen in het arrestantencomplex heeft gezeten en een onterechte veroordeling aan z'n broek heeft gekregen. Je hebt er echt helemaal geen klote aan.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:09 schreef hockeytokkie het volgende:
[..]
Ik heb het een en ander bekeken. Waaronder nog een filmpje waarin de politie bij Ad Looij naar binnen loopt en hij zijn handen omhoog moet doen. Omdat iemand heeft gebeld dat Ad een wapen heeft. Wat is dat voor een flauwekul?
Lul niet zo dom, hij heeft nooit vast gezeten, maar als er een melding komt dat je een vuurwapen hebt, dan gaan ze dat niet afwachten.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:11 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Zo rollen ze daar ja. Zal me niks verbazen als die arme vent ook nog een paar dagen in het arrestantencomplex heeft gezeten en een onterechte veroordeling aan z'n broek heeft gekregen. Je hebt er echt helemaal geen klote aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |