Wat mij betreft wel, maar het conservatieve mannenvoetbalwereldje zal dat waarschijnlijk niet accepteren.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:58 schreef Jahr00n het volgende:
kunnen ze haar niet aanstellen bij de mannen?
Ik zie het nog wel gebeuren hoor, in dat soort dingen is Nederland graag de eerste.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, maar het conservatieve mannenvoetbalwereldje zal dat waarschijnlijk niet accepteren.
Een mannelijke coach bij vrouwen kan wel, andersom nog niet.
Gewoon een prima coach ja, maar goed Engeland heeft natuurlijk ook het materiaal, in die zin niet de zwaarste trein om op te stappen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:01 schreef SonicVolcano het volgende:
HeldinZe gaat het ook gewoon flikken in de finale.
Het boeit mij ook wel.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:27 schreef DeeBee het volgende:
Dit boeit echt niemand behalve de NOS
In Zeist hebben ze het geld niet om Pep te kunnen betalenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
nah, niet als opvolger van Koeman
dat moet Pep Guardiola worden aub, we hebben weer wat Cruijff DNA nodig in Oranje en om eerlijk te zijn Pep is altijd wel al fan geweest van nederlandse voetbal, met name Ajax
denk dat zijn ''tiki-taka'' spel ook wel kan werken in Oranje
en een buitenlandse bondscoach kan gewoon ook een succes zijn, als je maar de juiste pakt, Nagelsmann misschien ook wel, zijn manier van coachen is ook heel interessant
Volgens mij is er in het VK wel een vrouwelijke coach in het mannen (semi-)profvoetbal, ook zijn vrouwelijke eigenaren van clubs, en directeuren. Niet veel, maar ze zijn er wel.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, maar het conservatieve mannenvoetbalwereldje zal dat waarschijnlijk niet accepteren.
Een mannelijke coach bij vrouwen kan wel, andersom nog niet.
Klopt, eentje.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:30 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Volgens mij is er in het VK wel een vrouwelijke coach in het mannen (semi-)profvoetbal, ook zijn vrouwelijke eigenaren van clubs, en directeuren. Niet veel, maar ze zijn er wel.
Ik vind het wel een interessant project. Het doet me een beetje denken aan Guus Hiddink in Zuid-Korea en Kuifje in Afrika. Behalve wat voetbaltactische inzichten die wat verder gaan dan 'roei hem naar voren' brengt ze ook gewoon wat basale dingen als hoe ga je met elkaar om in een team en selectie.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:27 schreef DeeBee het volgende:
Dit boeit echt niemand behalve de NOS
nee.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:58 schreef Jahr00n het volgende:
kunnen ze haar niet aanstellen bij de mannen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |