Ik heb dat allemaal niet zo gevolgd maar er staat me wel wat van bij jaquote:
Ik ook niet las het pas later, maar is toch zeer zeer diep triest dat die mensen gewoon er maar mee door gaan..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb dat allemaal niet zo gevolgd maar er staat me wel wat van bij ja
Omdat ie niet meer op FOK! zit en wel op TikTok denk ikquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Fok! heb ik niet gehoord ... TikTokker stond er bij
Heel ziek in je hoofdquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:19 schreef aloa het volgende:
Hoe ziek ben je in je kop als je het graf van iemand gaat bekladden
En al dat eten wat ze voor hem lieten bezorgenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heel ziek in je hoofdMaar ook bij iemand aan de deur gaan dreigen etc..
Ook nog jaquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:21 schreef aloa het volgende:
[..]
En al dat eten wat ze voor hem lieten bezorgen![]()
Waanzin.
Hier op FOK ook. Liep totaal uit de hand.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:24 schreef pullup het volgende:
Ik heb wat gemist dus...en zeker geen zin om dat allemaal terug te gaan lezen
Triestige zaak
Ik heb Braddie zelfs ooit op facebook gehad. Niks mis met die gozer. Hij heeft mij verwijderd ik denk omdat ik op fok zit.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier op FOK ook. Liep totaal uit de hand.
Ik hoop dat die gast en zijn familie weer een normaal leven krijgen.
Gelukkig heb je daar niets aan gemist, eerst waren er de treiterijen op FOK! en later door dat Looij kartel, echt bij de beesten af, ook zijn familie moest het ontgelden en dan nu dat graf van zijn broertjequote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:24 schreef pullup het volgende:
Ik heb wat gemist dus...en zeker geen zin om dat allemaal terug te gaan lezen
Triestige zaak
Ik kon ook wel goed met hem. Het ging mis toen ze hem gingen beschuldigen van pedofilie, maar ik weet ook niet wat nou precies de aanleiding daarvan was.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb Braddie zelfs ooit op facebook gehad. Niks mis met die gozer. Hij heeft mij verwijderd ik denk omdat ik op fok zit.
Echt naar zegquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar niets aan gemist, eerst waren er de treiterijen op FOK! en later door dat Looij kartel, echt bij de beesten af, ook zijn familie moest het ontgelden en dan nu dat graf van zijn broertje![]()
Ik mag hopen dat ze zwaar gestraft worden.
Weet ik ook niet maar zijn YT's waren wel vermakelijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kon ook wel goed met hem. Het ging mis toen ze hem gingen beschuldigen van pedofilie, maar ik weet ook niet wat nou precies de aanleiding daarvan was.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:12 schreef pullup het volgende:
Zelfs paddenstoelen kunnen cute zijn
[ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |