quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee helaas, maar opnames op beide streams lopen ....
Nu gaan ze vier op een rijen. Wat ze uiteindelijk gaan doen weet niemand.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:26 schreef Tascha071 het volgende:
Weet iemand wat ze nou gaan doen uiteindelijk? Volgens mijn volhingen komen Erik en ice erop toch?
Zo jammer dat niemand er ooit een screenshot van kan maken. Ik zie Mirthe twee boterhammen eten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:38 schreef Tascha071 het volgende:
En de koelkast deur moet echt meteen weer dicht. Mirthe denkt dat 2 happen wel kan.
kan wel. iedereen die op een telefoon kijkt kan het beeld meteen swipen en presto er is een screenshot.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:41 schreef engine het volgende:
[..]
Zo jammer dat niemand er ooit een screenshot van kan maken. Ik zie Mirthe twee boterhammen eten.
Nou daar zal Isaac wel blij van zijn geworden..Kan hij misschien lekker slapen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:31 schreef woxxel het volgende:
Erik en isaak waren bezig met gametalk.
Erik had t plan uitgelegd om bern en sasja er uit te spelen.
Erik denkt dat hij t nu voor elkaar heeft.
Het gaat er mij meer over dat Mirthe iedere avond pindakaaslepels zou jatten van de groep. Maar niemand het ooit lijkt te zien. Ja eens in de zoveel tijd....en dat is dan het bewijs dat het iedere avond zou gebeuren. Al ruim een week heeft niemand er een beeld van kunnen plaatsen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:43 schreef realkijkers het volgende:
[..]
kan wel, ik zie het nut niet. iedereen die op een telefoon kijkt kan het beeld meteen swipen en presto er is een screenshot.
en opwindows: Windows-logotoets + PrtScn-knop gebruiken als snelkoppeling voor schermafdruk. Als uw apparaat niet over de PrtScn-knop beschikt, kunt u Fn + Windows-logotoets + spatiebalk
ja precies. maar er zijn er meerdere die dat wel eens gepost hebben, ik ook wel. sommige willen het toch niet gelovenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:46 schreef engine het volgende:
[..]
Het gaat er mij meer over dat Mirthe iedere avond pindakaaslepels zou jatten van de groep. Maar niemand het ooit lijkt te zien. Ja eens in de zoveel tijd....en dat is dan het bewijs dat het iedere avond zou gebeuren. Al ruim een week heeft niemand er een beeld van kunnen plaatsen.
Ik geloof alleen nog wat ik zelf gezien hebquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:47 schreef realkijkers het volgende:
[..]
ja precies. maar er zijn er meerdere die dat wel eens gepost hebben, ik ook wel. sommige willen het toch niet geloven.
Ik heb het 1 keer gemeld, maar niet dat Mirthe zou jatten, misschien is dat afgesproken..Ik reageerde erop, dat Mirthe klaagde dat ze in gewicht toenam en dat vond ik niet verwonderlijk...Ik ga niet schrijven dat iemand zou jatten.. Kan toch niet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:46 schreef engine het volgende:
[..]
Het gaat er mij meer over dat Mirthe iedere avond pindakaaslepels zou jatten van de groep. Maar niemand het ooit lijkt te zien. Ja eens in de zoveel tijd....en dat is dan het bewijs dat het iedere avond zou gebeuren. Al ruim een week heeft niemand er een beeld van kunnen plaatsen.
Kan ook, maar dit is maar een tv show. Krijgen toch niets mee van die 840.000quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof alleen nog wat ik zelf gezien heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |