quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sasha heeft achter dus iets aangegeven over het gedrag van Isaac, geen streamlock .....![]()
[ afbeelding ]
Gametalk Sasha en Mirthe - 15 augustus 2023.Wat heeft ze aangegeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
ZIe je soms dingen die je op de streams niet zietquote:
Dat ze Isaac in de gaten moeten houdenquote:
ahjaquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze Isaac in de gaten moeten houden
Beiden hebben dat achter aan gegeven Sasha en Mirthequote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:19 schreef Dotteke het volgende:
Rustig zo als ze film kijken 😉Volgens mij is dat een tv gids , en het is toch seizoen 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat er meer seizoenen komen .
Is dat gametalk wellicht?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze Isaac in de gaten moeten houden
IK heb geen idee, dat was wat op de stream te horen wasquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:41 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Is dat gametalk wellicht?
Hij staat onder 24/7 camera bewaking & politie is super dichtbij..
ja zo begreep ik het ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb geen idee, dat was wat op de stream te horen was
Inderdaad vreselijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een waardeloze streamdag vandaag, gooi er nu nog een zoemer in FEBO ....
Oeh dat zou leuk zijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Echt wat een waardeloos programma.... tijd dat ze het van de buis halenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee helaas, maar opnames op beide streams lopen ....quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:03 schreef pingu66 het volgende:
Iemand het gesprek van Erik en Isaac gevolgd?
there's a monster under my bedquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:03 schreef kater1 het volgende:
Net was er gefluister Bern Sasha in bed, Sasha gaat naar Ice ze hoorde wat. Ice vind het doodnormaal dat Sasha dit komt vertellen. Ze zoeken in de kamer, Sasha schijnt met zaklantaarn, Ice pakt een stofzuiger? Ze zeggen tegen elkaar 'gelukkig is Zoe er niet' 'Better safe than sorry' Sasha weer naar eigen bed. Ok. Wat was dit??? Misschien dacht Sasha een muis te horen? Ga je die opstofzuigen dan? Spannender wordt het gewoon niet.
Ja, helaas...quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:04 schreef IkFok het volgende:
Isaac was zo lekker stil vandaag maar hij begint weer babbels te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |