En ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het bijzondere aan Wanda hebben alleen Jasper en Sasha gezien..
Mag hij wel een vrachtwagen bestellenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:12 schreef lojanda het volgende:
Stel dat Erik wint dan is alles wat er in het afgelopen jaar is aangeschaft (behalve de persoonlijke spullen van de bewoners) van hem. Dus behalen het biljart is ook al dat keukengerei wat ze hebben gekocht voor en spellen en die fiets en het zwembad en noem maar op. Dat gaat hij ook echt allemaal meenemen naar huis verwacht ik. Ik verwacht dat hij niets weg zal gooien en overal klein geld van zal maken. Waarschijnlijk vinden we veel van die spullen terug op Marktplaats
En jij natuurlijk.. hoe kon ik dat nu vergetenquote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mag hij wel een vrachtwagen bestellen
Hij gaat NIET winnen
Is goed. Bern en Sasha en Wendy mogen ook winnen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:19 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Tuurlijk gaat hij niet winnen.. Mirthe gaat het winnen
Mirthe liever ook niet!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is goed. Bern en Sasha en Wendy mogen ook winnen.
Liever Wendy.
Als het maar niet Erik of Isaac is.
Ik zie ook niet aan iedereen iets bijzondersquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het bijzondere aan Wanda hebben alleen Jasper en Sasha gezien..
Bern wil net als Erik in de finale komen zonder er iets voor tedoenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:34 schreef OmaJacky het volgende:
Sasha en Bern in de kas, veel gefluister ( kleinkinderen praten er doorheen dus niet alles verstaan)
Sasha zei ik heb m'n woord gegeven, als jij nu anders wil wat is mijn woord dan waard.
Sasha klinkt geïrriteerd en loopt de kas uit om met isaac boodschappen te doen.
Weet ik niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |