Ik heb het deels verstaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:32 schreef realkijkers het volgende:
Moeilijk te verstaan, maar Wendy en Erik bspreken het einde, alsof ze mogelijk met 6 eindigen? Ik weet niet of ze dat zo bedoelen, of dat ze bedoelen na de volgende Eli
Zal wel uit een zakje komen danquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:44 schreef lojanda het volgende:
Toch vind ik het jammer dat er geen tweede seizoen komt. Ik heb het vaak afgedaan met een slecht programma maar ik heb me wel goed kunnen vermaken. Ik heb een moeilijk en zwaar jaar gehad en ik heb toch vaak mijn gedachten kunnen verzetten door de streams en de coss..
Ik hoor niemand klagen over de curry dus het zal toch best smaken
Oordopje in andere oor doenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb een kapot oor dus het was voor mij niet te volgen![]()
Maar doe is ff verslag dan van wat ze bespraken
hahahah vol vn zichzelfquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:48 schreef lojanda het volgende:
Mirthe vraagt heb je al genoeg gegeten aan Isaac.. je moet wel aankomen hoor.. ik zit vol antwoord hij en loopt naar de keuken om zijn bord weg te zetten. Mirthe wil wat zeggen maar kijkt eerst achterom of hij het niet kan horen en zegt dan.. ja vol van zichzelf..
Die Mirthe is ook een sneak hoor en durft ook niet iets recht in het gezicht van iemand te zeggen.
Het allergrootste nadeel blijf ik vinden dat er eigenlijk 10 maanden geen eliminaties geweest zijn. Ja hier en daar een keertje maar het was geen spel. Gewoon blijven zitten en je kwam een heel eind.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:44 schreef lojanda het volgende:
Toch vind ik het jammer dat er geen tweede seizoen komt. Ik heb het vaak afgedaan met een slecht programma maar ik heb me wel goed kunnen vermaken. Ik heb een moeilijk en zwaar jaar gehad en ik heb toch vaak mijn gedachten kunnen verzetten door de streams en de coss..
Ik hoor niemand klagen over de curry dus het zal toch best smaken
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:46 schreef engine het volgende:
[..]
Oordopje in andere oor doen
Ze waren mogelijkheden aan het doornemen. Wendy wil eerst de opdracht zien maar zei geen nee tegen Erik zijn plannen. Ze houdt haar opties open. Erik op zijn beurt heeft er toch wel heel goed over nagedacht en kon het ook rustig aan Wendy uitleggen.
Ach een grapje. Ik vind em wel leukquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:48 schreef lojanda het volgende:
Mirthe vraagt heb je al genoeg gegeten aan Isaac.. je moet wel aankomen hoor.. ik zit vol antwoord hij en loopt naar de keuken om zijn bord weg te zetten. Mirthe wil wat zeggen maar kijkt eerst achterom of hij het niet kan horen en zegt dan.. ja vol van zichzelf..
Die Mirthe is ook een sneak hoor en durft ook niet iets recht in het gezicht van iemand te zeggen.
Ik snap wat je zegt maar eigenlijk vind ik het wel goed dat er niet zoveel eliminaties zijn geweest want er zijn er ook best veel uit zichzelf vertrokken en dan hadden ze een veel langere tijd met zo weinig bewoners gezeten. Waarschijnlijk was het dan erg saai geworden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Het allergrootste nadeel blijf ik vinden dat er eigenlijk 10 maanden geen eliminaties geweest zijn. Ja hier en daar een keertje maar het was geen spel. Gewoon blijven zitten en je kwam een heel eind.
Aan de andere kant heb ik altijd gedacht dat de echte saaiheid de laatste maand/maanden zou komen maar dat is mij heel erg meegevallen.
En vind het ook jammer dat er geen tweede seizoen komt
Dat is dus zeker? dat er geen tweede seizoen komt?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Het allergrootste nadeel blijf ik vinden dat er eigenlijk 10 maanden geen eliminaties geweest zijn. Ja hier en daar een keertje maar het was geen spel. Gewoon blijven zitten en je kwam een heel eind.
Aan de andere kant heb ik altijd gedacht dat de echte saaiheid de laatste maand/maanden zou komen maar dat is mij heel erg meegevallen.
En vind het ook jammer dat er geen tweede seizoen komt
Het was ook een grapje maar de sneak durft het dan niet te zeggen dat hij het hoortquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ach een grapje. Ik vind em wel leuk
Daarom had ik bedacht om het tweede seizoen met 60 mensen te beginnenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt maar eigenlijk vind ik het wel goed dat er niet zoveel eliminaties zijn geweest want er zijn er ook best veel uit zichzelf vertrokken en dan hadden ze een veel langere tijd met zo weinig bewoners gezeten. Waarschijnlijk was het dan erg saai geworden.
Eigenlijk wel ja. De loods gaat gebruikt worden voor een ander programma maar het is nog niet bekend of daar ook livestreams van komen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is dus zeker? dat er geen tweede seizoen komt?
Ik heb het bewuste fragment van gisteravond even teruggezocht en onverkort gemonteerd, inclusief soundlockquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:46 schreef Shrien het volgende:
Ik lees veel over wangedrag van Isaac. Zijn hier beelden van, of kan iemand vertellen wat hij dan doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Of korter te laten durenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:55 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom had ik bedacht om het tweede seizoen met 60 mensen te beginnen
[..]
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik heb het bewuste fragment van gisteravond even teruggezocht en onverkort gemonteerd, inclusief soundlock
en streamlock ....... weet niet wat ik ervan moet denken, maar het was niet echt een bedreiging denk ik.
Isaac hoopt dat Mirthe pijn heeft - 14 augustus 2023.Maar hier hoor je wat Mirthe er van zegt en die kun je het beste met een korreltje zout nemen met al haar fantasieën..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me af of er op stream staat dat Isaac zelf zijn “bedreigingen” uit.Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Niemand geëlimineerd vandaag.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:05 schreef Rhosyn het volgende:
Ben ik weer. Zijn ze er allemaal nog?
![]()
Ik ga terug lezen
Kan daarna ook weer terug gebouwd worden voor een ander programmaquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:55 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom had ik bedacht om het tweede seizoen met 60 mensen te beginnen
[..]
Eigenlijk wel ja. De loods gaat gebruikt worden voor een ander programma maar het is nog niet bekend of daar ook livestreams van komen.
6 maanden van je levenquote:
Ja hoor, heeft pas een kwartier de jus staan roerenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel vaker gekookt zie hem wel vaker in de keuken staan
Het bijzondere aan Wanda hebben alleen Jasper en Sasha gezien..quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan daarna ook weer terug gebouwd worden voor een ander programma
Erik vond Wanda geen bijzonder mens
Misschien is het je niet opgevallen, zegt Sasha
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:10 schreef Inka het volgende:
[..]
Ja hoor, heeft pas een kwartier de jus staan roeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |