quote:
Helaas, dat heb je goed begrepen. Om 8 uur.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:12 schreef lojanda het volgende:
Gaan ze vanavond weer film kijken? Hopelijk heb ik dat verkeerd begrepen..
Ik begrijp het ook niet zo, het is ntoch niet zo moeilijk iets spanneneds neer te zetten wat langer duurt dan 6 seconden wedstrijd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze moeten beziggehouden worden, anders zitten ze daar hun tijd uit met een beetje rondhangen, en kaarten.
Geef ze wat te doen, iets opbouwen voor de finale of iets dergelijks.
Hij kookt nu wel voor het eerst alleen.. nou ja hij bakt wat aardappelen op van gister en trekt wat blikken openquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:05 schreef realkijkers het volgende:
Bern kookt voor het eerst? Of bang om het fout te doen voor Sasha? (of beide)
Dat is bloemkool. In die blikken zat kokosmelk. Hij is een curry aan het maken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij kookt nu wel voor het eerst alleen.. nou ja hij bakt wat aardappelen op van gister en trekt wat blikken open
Gezellig weer danquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Helaas, dat heb je goed begrepen. Om 8 uur.
Het wachten in de slaapkamers duurt langer dan de uitdaging die ze moeten doen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:12 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet zo, het is ntoch niet zo moeilijk iets spanneneds neer te zetten wat langer duurt dan 6 seconden wedstrijd.
Zo jeetje.. hij kan dan toch nog wel ietsquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is bloemkool. In die blikken zat kokosmelk. Hij is een curry aan het maken.
Dat gaan we straks aan de reacties merkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo jeetje.. hij kan dan toch nog wel iets
Hij heeft toch wel vaker gekookt zie hem wel vaker in de keuken staanquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:05 schreef realkijkers het volgende:
Bern kookt voor het eerst? Of bang om het fout te doen voor Sasha? (of beide)
Ik ben benieuwd want ik ken geen enkele curry die binnen een half uur klaar is. Vraag metafoor of er nog echte kruiden in gaan die in een curry horenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat gaan we straks aan de reacties merken
Ik zie wel wat groene kruiden op de snijplank liggen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd want ik ken geen enkele curry die binnen een half uur klaar is. Vraag metafoor of er nog echte kruiden in gaan die in een curry horen
Dat is koriander en daar moet je echt van houden en ook goed doseren want anders lijkt het net of je een hap zeep in je mond hebt. Volgens mij gaat er dus koriander en kokosmelk doorheen en misschien nog een beetje zout peper en Aromatquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zie wel wat groene kruiden op de snijplank liggen.
Het is denk ik ook niet een echte curry curry, maar iets van een recept van de Jumbo of zo.
Ja klopt. Niet iedereen ervaart het als een zeep smaak, dat is genetisch bepaald of zo. Voor mij kan er niet genoeg koriander doorheen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is koriander en daar moet je echt van houden en ook goed doseren want anders lijkt het net of je een hap zeep in je mond hebt. Volgens mij gaat er dus koriander en kokosmelk doorheen en misschien nog een beetje zout peper en Aromatdat zal ongeveer de samenstelling zijn
Ik ben er juist niet zo dol op en gebruik het wel als ik een curry maak maar niet veel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja klopt. Niet iedereen ervaart het als een zeep smaak, dat is genetisch bepaald of zo. Voor mij kan er niet genoeg koriander doorheen.
Er zijn op dit moment zoveel complotten dat ze zelf geen idee meer hebben hoe het werkelijk zit. Ik vind het op dit moment ook heel moeilijk te volgen hoe het nu precies zit.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:30 schreef Chanel5 het volgende:
Ik weet niet wat verder allemaal de afspraak is maar staatie Wendy nu op te naaien dat ze op haar gaan?
Ik versta er ook niets van.. zelfs niet als ik mijn geluid harder zet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:32 schreef realkijkers het volgende:
Moeilijk te verstaan, maar Wendy en Erik bspreken het einde, alsof ze mogelijk met 6 eindigen? Ik weet niet of ze dat zo bedoelen, of dat ze bedoelen na de volgende Eli
Met oordopjes in verstond ik het prima.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik versta er ook niets van.. zelfs niet als ik mijn geluid harder zet.
Ik heb een kapot oor dus het was voor mij niet te volgenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:35 schreef engine het volgende:
[..]
Met oordopjes in verstond ik het prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |