Wendy doet altijd voor iedereen van alles ondanks dat ze haar menige tijd als strond hebben behandeld.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:14 schreef Chanel5 het volgende:
Wendy is gek dat ze nog wat voor hem doet.
Wel zijn voortdurende boze snuit..quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij werd wel veel buiten beeld gehouden
Heb je het gezien gisteren? Logisch dat Mirthe een beetje bang isquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:16 schreef Judiwi het volgende:
Vraag me af als Mirthe niet overdrijft. Zo warrig.
Afhankelijk van de proef, Isaac vertelde altijd (niet dat dat iets waard is) tegen Bern te willen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:20 schreef magnaal het volgende:
Als Mirthe en Wendy nu open en eerlijk tegen Isaac vertellen dat ze op hem zullen stemmen, zou Isaac dan niet mee stemmen om Erik tegenover hem te krijgen??
Heb jij het gezien dan? Hoor ook steeds dat hij boos kijkt. Zie daar niets van.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
Heb je het gezien gisteren? Logisch dat Mirthe een beetje bang is
Dat maakt toch niks uit dan, als Mirthe en Wendy op Isaac gaan en Sasha en Bern op Erik dan is het al beslist. De stem van Isaac kan daar niks aan veranderen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:20 schreef magnaal het volgende:
Als Mirthe en Wendy nu open en eerlijk tegen Isaac vertellen dat ze op hem zullen stemmen, zou Isaac dan niet mee stemmen om Erik tegenover hem te krijgen??
ja dat dacht ik dus ook, maar als Isaac weet dat Sasha en Bern op Erikk gaan? Dan heeft hij weinig keusquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:24 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Afhankelijk van de proef, Isaac vertelde altijd (niet dat dat iets waard is) tegen Bern te willen.
Als ze op Isaac stemmen en isaac laten kiezen, kan hij moeilijk iemand anders kiezen dan Bern gok ik.
Mirthe heeft niets met dat gedreig of agressie. En terecht!! Zij was ook bang voor Jeffrey.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
Heb je het gezien gisteren? Logisch dat Mirthe een beetje bang is
waarom eizak laten kiezen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:24 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Afhankelijk van de proef, Isaac vertelde altijd (niet dat dat iets waard is) tegen Bern te willen.
Als ze op Isaac stemmen en isaac laten kiezen, kan hij moeilijk iemand anders kiezen dan Bern gok ik.
Dat meisje komt uit een heel beschermd milieu, is nog heel jong..En wie bepaalt eigenlijk of ze nu wel of niet bang mag zijn???quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:25 schreef Harry het volgende:
[..]
Mirthe heeft niets met dat gedreig of agressie. En terecht!! Zij was ook bang voor Jeffrey.
Niet echt, maar zo deden ze toch altijd, vragen op wie ze willen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:26 schreef Giggio het volgende:
[..]
waarom eizak laten kiezen?
gewoon afhankelijk van de proef of erik of bern
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:24 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Heb jij het gezien dan? Hoor ook steeds dat hij boos kijkt. Zie daar niets van.
Domste quote van de dag!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:29 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien...En jij kunt niet bepalen of iemand bang mag zijn voor je idool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |